hiukan ajatusmaailmastanne.. Eli tilanne on tämä,miesystäväni jätti minut yli 2v seurustelun jälkeen suoraansanottuna yllättäen. Oli siis miettinyt asioita itsekseen etukäteen. Oli jo tehnyt päätöksen ennenkuin keskustelimme asiasta(tai no,minä pääasiassa puhuin,olinhan järkyttynyt). Toki hän jälkeenpäin pyysi anteeksi miten homma meni. Nyt hänen ajatuksensa ovat sekaisin(ei pelkästään eron vuoksi,mm.työttömyys rassaa)eikä hän osaa sanoa mitään. Minä olen kertonut asioita sähköpostitse ja toiveissa olisi että joskus keskustelisimme asioista(palasimme yhteen tai ei) mutta siihenkään hän ei osaa vielä sanoa mitään.
Siis kysymys on että kuinka usein te miehet pohditte parisuhteen tilaa itsekseen vaikka järkevää olisi puhua siitä myös kumppanille,näin vältyttäisiin väärinkäsityksiltä ja tilanteen voisi korjata? Entä teettekö useinkin hätäisiä eropäätöksiä joita kadutte? Ja sitten vielä,kun rakkaus omasta mielestänne haalenee eli alatte kyllästyä kumppaniinne niin otatteko heti hatkat vaikka tosiasia on ettei parisuhteessa koko aikaa olla vastarakastuneita? Minä en siis ymmärrä miesten logiikkaa..
kertokaa
5
368
Vastaukset
- eikö
teistä kukaan osaa vastata mitään.. Mielenkiinnosta kyselen..
- Rankaisija II
Itse en tunnelmoi/kelaa alkuunkaan parisuhdetta taloudellisen tilanteenkehittymisen kautta vaan sen kautta miltä toisen kanssa tuntuu olla, katsoa silmiin, sydämeen jos bonjaat.
Ok, en oikein tajua sua ja tilannettasi, myönnetään, enkä edes haluakaan. Jaksamista kuitenkin, ymmärrän kyllä ukkoasi melkoisen hyvin miksei ole iloisella mielellä noin niinkuin yleisestikään.
Monet ihmiset ovat väärän kumppanin valinneet ja se selviää joskus liian pitkän ajan kuluttua, parivalinta on joillekin arpapeliä, toiset taas pelaavat muita pelejä =) - RankaisIja II
Ahaa joo, unohda äskeinen, en lukenut viestiäsi kunnolla, siksi palaute oli omaa luulottelupäätelmää. Onnea eronne johdosta, luulin edellisen viestin aikana että suhteenne on edelleen hengissä.
- ap.
kiitos kiitos kovasti.. Enpä usko että hänkään on kovin onnellinen tällä hetkellä,ajatukset myllää hänelläkin. Siis sen työttömyyskommentin pointti oli se et kyllä tommoset asiat vaikuttaa-valitettavasti. Kun pännii rahattomuus niin helposti alkaa pännimään muutki asiat. Toivottavasti saan häneltä joskus vastauksia ja vikaa oli meissä molemmissa. Ne ongelmat jotka on mun itseni tiedossa olis sellasia jotka vois helposti ratkaista. Mutta aika näyttää.
- Rankaisija II
ap. kirjoitti:
kiitos kiitos kovasti.. Enpä usko että hänkään on kovin onnellinen tällä hetkellä,ajatukset myllää hänelläkin. Siis sen työttömyyskommentin pointti oli se et kyllä tommoset asiat vaikuttaa-valitettavasti. Kun pännii rahattomuus niin helposti alkaa pännimään muutki asiat. Toivottavasti saan häneltä joskus vastauksia ja vikaa oli meissä molemmissa. Ne ongelmat jotka on mun itseni tiedossa olis sellasia jotka vois helposti ratkaista. Mutta aika näyttää.
Asiat selviävät aina johonkin suuntaan, joko palautetta tulee tai jää ilman.
Mulle kanssa fyffee lisää, kiitos tai rupeen kerään pulloja ja parantamaan ruokavaliotani ja syömään puuroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025