Mielestäni olen, mutta kertokaa te miehet. Eli tykkään olla toisen kanalossa ja hellittävänä vaikka kuinka kauan. Pidän seksistä, eikä mulle riittäisi kerran viikossa mitenkään. Olen toisen tukena ja kannustan toista. En vois koskaan pettää. Olen kylläkin tempperamenttinen, mutta en pitkä vihanen ja vihaan riitelyä. Miehet ovat sanoneet kauniiks ja seksikkääks. Ja kai mun itsetunto jotenkin on mallilaan, kun en nyt ihan rumana pidä itseäni. Olen kyllä ujo, joten mitään mahdollista ei ole miestä löytää. En kehtaa iskeä ketään miestä ees baarissa. Ja miehet josta olen kiinnostunut niin menen lukkoon.
tyttöystävä ainesta
15
1362
Vastaukset
- poikaystäväsi
"En vois koskaan pettää."
Uppista, ei niin nopeasti ;)- totta se on
Niin eli totta se on, musta ei ole yhen illan juttuihin muutenkaan. Niin mieten sitten suhteessa, en ikinä. Oikeasti, jos rakastan jotakin mä näen vain sen henkilön. En halua ees ketään muuta. Ja tiedän kuinka paljon pahaa voi toiselle aiheuttaa pettämisellä, niin en vois ikinä aiheuttaa kenellekään sellaista tuskaa.
- poikaystäväsi
totta se on kirjoitti:
Niin eli totta se on, musta ei ole yhen illan juttuihin muutenkaan. Niin mieten sitten suhteessa, en ikinä. Oikeasti, jos rakastan jotakin mä näen vain sen henkilön. En halua ees ketään muuta. Ja tiedän kuinka paljon pahaa voi toiselle aiheuttaa pettämisellä, niin en vois ikinä aiheuttaa kenellekään sellaista tuskaa.
Äläpäs nyt viitsi, iso ihminen :) On näitä nähty, naiset nyt on kovasti sanomassa yhtä, mutta kun silmä välttää niin jopas sattui ;)
- Wanha Parta
totta se on kirjoitti:
Never say never. Elämä opettaa.
- se nyt vaan on
poikaystäväsi kirjoitti:
Äläpäs nyt viitsi, iso ihminen :) On näitä nähty, naiset nyt on kovasti sanomassa yhtä, mutta kun silmä välttää niin jopas sattui ;)
niin että joillakin on periaatteena olla uskollinen,niin myös minulla. Ehkä toi sun heitto oli vitsi mutta silti usko huvikses että meitä uskollisia naisia löytyy..
- poikaystäväsi
se nyt vaan on kirjoitti:
niin että joillakin on periaatteena olla uskollinen,niin myös minulla. Ehkä toi sun heitto oli vitsi mutta silti usko huvikses että meitä uskollisia naisia löytyy..
Hienoa että löytyy. Teitä on liian harvassa.
- sano ei koskaan
Wanha Parta kirjoitti:
Never say never. Elämä opettaa.
Pätee yhteen sun toiseen asiaan.
- Mies 36
se nyt vaan on kirjoitti:
Mullakin on ollut kolme tyttöystävää ja kaikilla puheena uskollisuus. Vakuuttavat puheet. Kuitenkin jokainen heistä petti mua aikanaan. Pettämisen syyt:
1. Olin liian nuori Annelle, hänen mukaansa suhteestamme ei olisi tullut mitään. Kummallinen logiikka kun olimme seurustelleet siinä vaiheessa jo 6 kuukautta, olin 8,5 wee häntä nuorempi, minä 17, hän 25.
2. Anu taas petti mua bailuissa joissa molemmat olimme. En dokannut ja mökötin kun hän ei mielestäni huomioinut mua tarpeeksi. Hän taas ei tajunnut sitä ja luuli etten ole kiinnostunut enää hänestä. Halaili erään toisen kanssa tiiviisti, luultavasti pussailikin, olivat Anun huoneessa suljetun oven takana.
3. Paula petti kun sanoin vihapäissäni jättäväni hänet. Oli samantien mennyt lehmä kapakkaan ja ottanut miehen mukaansa sieltä ja oman puheensa mukaan olivat vian nukkuneet samassa sängyssä vähissä vaatteissa.
Kokemukseni mukaan naiset ovat enemmän tai vähemmän pelkkiä lehmiä.
- vähän
kävisit kouluja ja oppisit vaikka kirjoittamaan yhdyssanat oikein, niin saattaisit todellakin olla tyttöystäväainesta, jos olet sitä mitä väität. Toistaiseksi olet silmissäni kuitenkin pelkkä tyhmä kana.
- kelpaa
ehkä,ja jyrkkä ehkä,nainen tai tyttö jonka ulkonäöllä
ja luonteella tai asenteella ei ole mitään merkitystä, kunhan yhdyssanat osuu kohdalleen,
onnea etsintään,tuleva vanhapoika... - pikku..
kelpaa kirjoitti:
ehkä,ja jyrkkä ehkä,nainen tai tyttö jonka ulkonäöllä
ja luonteella tai asenteella ei ole mitään merkitystä, kunhan yhdyssanat osuu kohdalleen,
onnea etsintään,tuleva vanhapoika...virhe,huomasin ihan itse.
Kannettavan näppäimistö joskus
temppuilee siitä kolme t kirjanta kahden sijaan.
Toivottavasti et menettänyt yöuniasi minun vakavan virheeni vuoksi.. - Kunnian Mies
Kyllä ne osaa itseään kehuskella vaan mistä löytyy oikeasti luotettava nainen?
- MMies
Siis kaikkihan kelpaa jollekin, eli sinänsä turha kysymys. Ongelma lienee vain, mistä sen jonkun löytää.
- läääääääääääääää
Tosta kannattaa lähtee liikkeelle.
Ei jää kun äärettömän turhia vastau8ksia jäljelle. - kiikkuu
läääääääääääääää kirjoitti:
Tosta kannattaa lähtee liikkeelle.
Ei jää kun äärettömän turhia vastau8ksia jäljelle.Ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön...kukaan ei voi sanoa että en petä...vaan se luottamus tulee ihan itsestään... :))..siltä toiselta:))..eli vaikka joku joskus on pettänytkin niin ehkä ei enää koskaan toista kertaa petä:)..jos ei halua eikä sellainen tulisi kuuloonkaan:))..ei sitä voi kukaan etukäteen sanoa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57836Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?105741Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679