Kun ekaa kertaa *piip*

Tyttis79

Heippa taas palstan könsikkäät (ja miksei naisetkin),

Mites on...Kun ekaa kertaa uuden kumppanin kanssa olis niinqu "vällyjen välissä" tarkoitus olla miehen, niin onko miehillä sellasta, että sen toivois olevan jotenkin ekstra romanttista ja noin. Että miettii silleen etukäteen kaikkee et millasta sen haluais olevan...tunnelma...kenties kynttilä...musaa...aamulla...illalla...sit ens perjantaina mökkireissulla laitan vähän takkaan tulta otan ne tiukkukynttilät mukaan ja laitan ne takan reunalle ja ehdottomasti haluaisin tehdä sen sielä tietys paikassa jne.

Mites on...haaveiletteko/suunnitteletteko tarkkaankin?

Naisilla taitaa olla noita haaveita ja ikäänkuin suunnitelmia siihen kun ekaa kertaa uuden (tai ensimmäisen) miehen kans. En yleistä, ei kaikilla oo. Ja aina (lue: yleensä) kaikki ei tapahdu tietenkään täysin omien odotusten/haaveloitten mukaan.

(Ihan päästäni keksin...kysymys ei liity mitenkään Tyttiksen omaan itsenäisyyspäivään..)

41

2704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuningaspoika

Kun ei ole kokemusta, mutta mielenkiinnolla odottelen kokeneempien vastauksia :)

• Kynttilänvalo on parempi kuin pimeässä peiton alla, joten tässä asiassa voi mennä romanttisten höppänöiden ehdoilla.

Minä luulen, että keskiverto könsikästä jännittää ensimmäinen kerta uuden kumppanin kanssa. Mitä enemmän nainen näyttää ladanneen siihen odotuksia, sitä enemmän suorituspaineita siitä tulee.

Arvelen, että Perus-Pera olisi tyytyväinen, kun ensimmäinen vaakamambo tapahtuisi pikkupöhnässä (ei liikaa) ja puolivahingossa. Seuraava kerta menisi jo sitten omalla painollaan. Mutta kyllähän miehen erotiikkaa saadakseen täytyy romantiikkaa ymmärtää.

• Tyttis79

haaveileminen naisilla tapahtuu välillä eka tapaaminen (?) - ennen varsinaista h-hetkeä. Kyllä sitä itse h-hetkellä naikkonenkin saattaa hermoilla ja toivoo homman sujuvan jouhevasti. Pikkuset pohjat saattavat tehdä terää...tosin henk. koht. yritän välttää tuota mutta ei ole aina onnistunut (vaikka yhteisen baarireissun jälkeen...).

Ei tartte ottaa paineita...luulisin nääs että nää on niitä juttuja et mies liikennevaloissa punaisten vaihtumista odotellessa saa päiväunen mieleensä, jossa silloinen kierroksessa oleva nainen vaiks bikineissä rannalla auringonlaskun aikaan...niin naisen vastaava päiväuni voipi olla vaiks luokkaa se uusi tuttavuus silkkilakanoilla suihkun raikkaana ekaa kertaa. Eli tätä haaveilu/suunnitteluosastoa, joka toteutuu käytännössä sit miten toteutuukin (kumppanin osuus vaikuttaa toteutumiseen käytännön h-hetkellä myös).

• Tyttis79 kirjoitti:

haaveileminen naisilla tapahtuu välillä eka tapaaminen (?) - ennen varsinaista h-hetkeä. Kyllä sitä itse h-hetkellä naikkonenkin saattaa hermoilla ja toivoo homman sujuvan jouhevasti. Pikkuset pohjat saattavat tehdä terää...tosin henk. koht. yritän välttää tuota mutta ei ole aina onnistunut (vaikka yhteisen baarireissun jälkeen...).

Ei tartte ottaa paineita...luulisin nääs että nää on niitä juttuja et mies liikennevaloissa punaisten vaihtumista odotellessa saa päiväunen mieleensä, jossa silloinen kierroksessa oleva nainen vaiks bikineissä rannalla auringonlaskun aikaan...niin naisen vastaava päiväuni voipi olla vaiks luokkaa se uusi tuttavuus silkkilakanoilla suihkun raikkaana ekaa kertaa. Eli tätä haaveilu/suunnitteluosastoa, joka toteutuu käytännössä sit miten toteutuukin (kumppanin osuus vaikuttaa toteutumiseen käytännön h-hetkellä myös).

Olettamuksesi tai ainakin haaveesi on, että mies tunnepuolella toimisi samoin kuin nainen. Muidenkin vastauksista päätellen olet melkoisen väärässä.

Ensinnäkään naista pitää jännittää vähän pirusti, että hän tulee kykenemättömäksi aktiin. Miehellä tämä pelko vaanii jatkuvasti korvan (tai nivusen) juuressa. Eikä siihen naisen etukäteislohduttelut mielessään tyyliin "Ei tartte ottaa paineita" auta tuon taivaallista.

Toinen harhaluulosi liittyy miehen fantasioihin. Kierroksessa oleva nainen on jo todellisuutta, eikä siitä juurikaan fantasioida. Fantasia kun on toteutumaton unelma. Muutenkin miesten päiväunet ovat paljon brutaalimpia kuin naisten.

Noh, kaiken kaikkiaan tunnut ymmrätävän elämän realiteetit, mikä on jo hyvä juttu sinänsä. Liika haaveilu vain saattaa johtaa pettymyksiin. Ylensä kun ensimmäinen kerta ei ole kovin tajuntoja räjäyttävä. Toisen ihmisen kehon lukemisen oppiminen kun vie nokkelammaltakin ihmiseltä aikansa.

• Tyttis79
        Ratikkakuski kirjoitti:

Olettamuksesi tai ainakin haaveesi on, että mies tunnepuolella toimisi samoin kuin nainen. Muidenkin vastauksista päätellen olet melkoisen väärässä.

Ensinnäkään naista pitää jännittää vähän pirusti, että hän tulee kykenemättömäksi aktiin. Miehellä tämä pelko vaanii jatkuvasti korvan (tai nivusen) juuressa. Eikä siihen naisen etukäteislohduttelut mielessään tyyliin "Ei tartte ottaa paineita" auta tuon taivaallista.

Toinen harhaluulosi liittyy miehen fantasioihin. Kierroksessa oleva nainen on jo todellisuutta, eikä siitä juurikaan fantasioida. Fantasia kun on toteutumaton unelma. Muutenkin miesten päiväunet ovat paljon brutaalimpia kuin naisten.

Noh, kaiken kaikkiaan tunnut ymmrätävän elämän realiteetit, mikä on jo hyvä juttu sinänsä. Liika haaveilu vain saattaa johtaa pettymyksiin. Ylensä kun ensimmäinen kerta ei ole kovin tajuntoja räjäyttävä. Toisen ihmisen kehon lukemisen oppiminen kun vie nokkelammaltakin ihmiseltä aikansa.

minä kysyinkin, että onko olettamukseni oikea. Vastasit jo: ei ole.

Hypoteesini on, että mies kyllä haaveilee ekasta kerrasta naisen kanssa. Ja se kysymykseni on:

Mitä/mistä asioista/ hän haaveilee?

Sen intensiteetin pohjalta, millä mies on pyrkimässä siihen ekaan kertaan, uskallan väittää että jotain mies on haaveillut.

• Tyttis79 kirjoitti:

minä kysyinkin, että onko olettamukseni oikea. Vastasit jo: ei ole.

Hypoteesini on, että mies kyllä haaveilee ekasta kerrasta naisen kanssa. Ja se kysymykseni on:

Mitä/mistä asioista/ hän haaveilee?

Sen intensiteetin pohjalta, millä mies on pyrkimässä siihen ekaan kertaan, uskallan väittää että jotain mies on haaveillut.

Mies haaveilee ensimmäisestä kerrasta jo sinällään. Ei niinkään siitä, millainen se olisi. Harva edes kehtaa haaveilla, että nainen olisi pro-suihinottaja tms.

Naiset kun useimmiten ovat tunnelma- ja miehet toimintalähtöisiä.

• Tyttis79
        Ratikkakuski kirjoitti:

ajatuksia...

"Toinen harhaluulosi liittyy miehen fantasioihin. Kierroksessa oleva nainen on jo todellisuutta, eikä siitä juurikaan fantasioida. Fantasia kun on toteutumaton unelma. Muutenkin miesten päiväunet ovat paljon brutaalimpia kuin naisten."

Kyllä ne fantasiaa on ne kaikki yhteistä rakastelemista koskevat ajatukset,jotka päähän pätkähtävät ennen kuin rakastelu on käytännössä tehty. Jotta kaikki ymmärtää niin JUURI NÄITÄ fantasioita haluan tietää miehiltä.

• fantasian mestari
        Tyttis79 kirjoitti:

ajatuksia...

"Toinen harhaluulosi liittyy miehen fantasioihin. Kierroksessa oleva nainen on jo todellisuutta, eikä siitä juurikaan fantasioida. Fantasia kun on toteutumaton unelma. Muutenkin miesten päiväunet ovat paljon brutaalimpia kuin naisten."

Kyllä ne fantasiaa on ne kaikki yhteistä rakastelemista koskevat ajatukset,jotka päähän pätkähtävät ennen kuin rakastelu on käytännössä tehty. Jotta kaikki ymmärtää niin JUURI NÄITÄ fantasioita haluan tietää miehiltä.

Ainoa ajatus mikä pätkähtää päähän on se että jokohan tänään sais. Toinen ajatus saattaa olla se että jos mä nyt tänään onnistun saamaan niin toivottavasti mulla seisoo enkä laukee liian nopeasti. Paikalla, suoritustavalla tai muilla asioilla ei ole oikeastaan mitään merkitystä.

• nainen.

Siis ne kaiken maailman kynttilät vaan stressaaa...!

• paratkoon mitä teinivongerrusta melkein kolmikymppiseltä ämmältä, mua oikeasti hävettää sun puolesta :-( Asiasta sen verran että eiköhän aika moni mies vaan toivo edes suht. kunniallista suoriutumista ilman sen kummallisempia kommelluksia ekalta kerralta, jos ja kun tulee uusia kertoja niin vasta sit voi alkaa ns. fiilistelemään. Alat osoittelemaan sille tiettyjä paikkoja, virittelemään kynttilöitä ja takkoja ja yleensäkkin lataileen itelles ja samalla myös toiselle ultimaattisia odotuksia niin saattaapi olla et sulle ei jää viikonlopustä käteen muuta kuin löysä kulli.

• Tyttis79

No kylhänmä nyt tiedän mikä se tilanne on oikeasti silloin kun hommaan ryhdytään ekaa kertaa.

Kysyn siis miehen pään sisällä olevia aivoituksia, jotka tapahtuu ENNEN kuin hommissa ollaan. Siis että onko miehillä jotain fantasioita siitä, miten he haaveilevat hommaavansa ekalla kerralla. Ja aikuisella miehellä ei varmaan ne haaveet lentele missään teinisfääreissä enää...luokassa "koko yön painan menemään ja nainen kerjää lisää hela natten". Vaan eiköhän ne aikuisen miehen realistiset haaveet oo enemmänki just sitä, että arvelee mielessään sopivaa ajankohtaa ja tunnelmaa, koska itse mielellään hommaan alkaisi.

Koska luulen, että kyllä miehet jotain odotuksia lataavat itsekkin siihen ekaan rakasteluun. Ei kai se nyt sitäkään ole että mies olisi tavallaan niin realisti ekasta kerrastaan että ajatukset laukkaa tyyliin "sit mä lopuksi pyyhin paikkani siihen yöpöydälle jättäämääni talouspaperiin, kai pari pusua heitän kullalle ja sit nukkumaan...tai sit pari pusua ja lähden suihkuun". Et siis kai miehet jollain erilailla mielessään kelaa tulevaa ekaa kertaa uuden naisen kanssa.

• MMies

Kyllähän sitä saattaa haaveilla jos jonkinmoista, mutta eipä se todellisuus niiden haavekuvien mukaan mene.

• Tyttis79

haaveilet :) Valotas vähän. Ei tarvi mitään hirveen yksityiskohtaista/intiimiä kertoilla.

• MMies
        Tyttis79 kirjoitti:

haaveilet :) Valotas vähän. Ei tarvi mitään hirveen yksityiskohtaista/intiimiä kertoilla.

En nyt erityisemmin mitään tyyliin kynttilöitä, musaa jne jne. Yleistä kevyempää hömppää saattaa esiintyä. Hmm..itseasiassa en tahtoisi haaveilla vaan toimia:)

• Tyttis79
        MMies kirjoitti:

En nyt erityisemmin mitään tyyliin kynttilöitä, musaa jne jne. Yleistä kevyempää hömppää saattaa esiintyä. Hmm..itseasiassa en tahtoisi haaveilla vaan toimia:)

Miehet on toimintakeskeisiä, voipi olla että naiset haaveilee enemmän. Niin sitä usein sanotaan, että naiset ja miehet on ajatuskuvioiltaan periaattees aika pitkälti toistensa vastakohdat. Mut hyvähän se..toinen huolehtii enemmän parin toiminta-puolesta ja toinen fiilistely-puolesta (enkä taaskaan yleistä kaikkiin naisiin ja miehiin koskevaksi).

• Hossi37

Eikä mittään suunnitelmia, iskee pian suaritus kammo päällensä :)

Mielummin siten et se tapahtuu sit kun on tapahtuakseen, asiat vaan johtavat siihen et näin käypi. Molempien silkasta halusta nauttia toisen läheisyydestä. Kaikki on silloin paljon intensiivisempää ja antoisampaa ;)

• Wastaaja

..sanoa muutakuin: voi jeeeesus(!) ev.lut. uskontunnustuksiin puuttumatta.;D

Voi herra jumala ny. Sähän puhut, kuin et olis ikinä miestä nähnytkään. Kai tajuut sen itsekin?

Yritän eläytyä, mut.. köh..aika vaikeeta.

;D

• Wastaaja
        Wastaaja kirjoitti:

..sanoa muutakuin: voi jeeeesus(!) ev.lut. uskontunnustuksiin puuttumatta.;D

Voi herra jumala ny. Sähän puhut, kuin et olis ikinä miestä nähnytkään. Kai tajuut sen itsekin?

Yritän eläytyä, mut.. köh..aika vaikeeta.

;D

..veetuilu- vastauksen ko. nimimerkiltä *hymyillen, mutta valitettavasti:)* muistaen, ja täten ko. yläpuolella olevan mielipiteen ymmärryksellä ap. nimimerkkiin yhdistäen.

* ymmärtäen: laiffi o helppoo*

;D

• Tyttis79
        Wastaaja kirjoitti:

..veetuilu- vastauksen ko. nimimerkiltä *hymyillen, mutta valitettavasti:)* muistaen, ja täten ko. yläpuolella olevan mielipiteen ymmärryksellä ap. nimimerkkiin yhdistäen.

* ymmärtäen: laiffi o helppoo*

;D

viestiä ei ymmärtänyt erkkikään. Jos joku katsoo vältäämättömäksi selventää niin selventäköön muita varten, minä nostan kädet pystyyn antautumisen merkiksi.

• Wastaaja
        Tyttis79 kirjoitti:

viestiä ei ymmärtänyt erkkikään. Jos joku katsoo vältäämättömäksi selventää niin selventäköön muita varten, minä nostan kädet pystyyn antautumisen merkiksi.

..vanhoja muistelemahan. *irv & hymy*:)

Vitsit et mä ihailen tota sun 'potentiaalia': voi kun mustakin miehet olis sellasii, et on kiva kysyy täält suomi24:sta.;)

Livejutskat muutes kans kivoja.

:)

• Tyttis79
        Wastaaja kirjoitti:

Vitsit et mä ihailen tota sun 'potentiaalia': voi kun mustakin miehet olis sellasii, et on kiva kysyy täält suomi24:sta.;)

riidelty jostain asiasta täällä?

• Wastaaja
        Tyttis79 kirjoitti:

riidelty jostain asiasta täällä?

.. yleensä erittäin huonosti pitkävihaisenakin muistan ton nimimerkin (en tiedä, oletko ollu sinä, vaiko joku feikki) joskus arvostelleen mua hyvin(!) negatiiviseen sävyyn usein adjektiivein tällä palstalla.

Tästä johtuen koen luonnollisesti suurta tyydytystä saadessani valotusta ko. nimimerkin persoonallisuuteen.;D Voin olla väärässäkin arvioissani, mut tuo nikki..khöh.

Jatka samalla meiningillä vaan.:) Kande sunkaan kaikkia kirjoituksia varmaan muistella.

• Tyttis79
        Wastaaja kirjoitti:

.. yleensä erittäin huonosti pitkävihaisenakin muistan ton nimimerkin (en tiedä, oletko ollu sinä, vaiko joku feikki) joskus arvostelleen mua hyvin(!) negatiiviseen sävyyn usein adjektiivein tällä palstalla.

Tästä johtuen koen luonnollisesti suurta tyydytystä saadessani valotusta ko. nimimerkin persoonallisuuteen.;D Voin olla väärässäkin arvioissani, mut tuo nikki..khöh.

Jatka samalla meiningillä vaan.:) Kande sunkaan kaikkia kirjoituksia varmaan muistella.

kirjottanu tälle palstalle. Jollekkin sun tapaiselle nimimerkille (nimimerkki saattoi olla joku toinenkin) kerroin joskus luulleeni häntä mieheksi ja insinööriksi...mutta se keskustelu oli positiivis-sävyinen. Eli jos oot mies niin et oo sama.

Täytyy myöntää, että henk.koht. muistan aika huonosti yksittäisiä nimimerkkejä, koska osallistun keskusteluihin ja niissä vilistää satoja eri nimimerkkejä.

Mutta periaatteessa aika roisia sulta tulla heittämään tähän keskusteluun jotain ihan aiheen vierestä menevää yleiskritiikkiä jonkun nimimerkkiin. Itse pyrin sanomaan sen, mitä minulla on keskusteltavaa jonkin keskusteluaiheen tiimoilta. Musta on ihan ok, vaikka välillä keskustelut menisivätkin kipakoiksi,jos ihmisillä on niin montaa eri mielipidettä että tulee riita pystyyn. Henk. koht. en kanna useinkaan kaunaa kellekkään heidän omista mielipiteistään. Tietty sellainen pelkkä toisten haukkuminen ilman tähtäystä mielipiteiden vaihtoon jostain aiheesta, on aikas hanurista.

• Tyttis79
        Tyttis79 kirjoitti:

kirjottanu tälle palstalle. Jollekkin sun tapaiselle nimimerkille (nimimerkki saattoi olla joku toinenkin) kerroin joskus luulleeni häntä mieheksi ja insinööriksi...mutta se keskustelu oli positiivis-sävyinen. Eli jos oot mies niin et oo sama.

Täytyy myöntää, että henk.koht. muistan aika huonosti yksittäisiä nimimerkkejä, koska osallistun keskusteluihin ja niissä vilistää satoja eri nimimerkkejä.

Mutta periaatteessa aika roisia sulta tulla heittämään tähän keskusteluun jotain ihan aiheen vierestä menevää yleiskritiikkiä jonkun nimimerkkiin. Itse pyrin sanomaan sen, mitä minulla on keskusteltavaa jonkin keskusteluaiheen tiimoilta. Musta on ihan ok, vaikka välillä keskustelut menisivätkin kipakoiksi,jos ihmisillä on niin montaa eri mielipidettä että tulee riita pystyyn. Henk. koht. en kanna useinkaan kaunaa kellekkään heidän omista mielipiteistään. Tietty sellainen pelkkä toisten haukkuminen ilman tähtäystä mielipiteiden vaihtoon jostain aiheesta, on aikas hanurista.

Lisätään vielä se, että mulla on tapana kirjottaa joskus silleen ironisesti..tai siis päinvastoin ku tarkotan (silloin kun oletan että lukijat ymmärtävät, mitä oikeasti kommentilla tarkoitan). Esim. jos joku kirjottais vaikka et "Meillä oli rajut bileet: juotiin viinipullo kahteenpekkaan". Niin palaisin halusta nälväistä ystävällismielisesti takaisin, että "Jaa, teilläähn olikin tosi hurjat bileet sitten". Joskus lisään vitsin merkiksi vielä ;) silmäniskun perään. Juu, käytän tota silmänisku-hymiötä vitsinmerkkinä...harvemmin flirttailemisen merkkinä (joskus flirttimerkkinäkin tosin kyllä).

• sivustavedettävä
        Tyttis79 kirjoitti:

Lisätään vielä se, että mulla on tapana kirjottaa joskus silleen ironisesti..tai siis päinvastoin ku tarkotan (silloin kun oletan että lukijat ymmärtävät, mitä oikeasti kommentilla tarkoitan). Esim. jos joku kirjottais vaikka et "Meillä oli rajut bileet: juotiin viinipullo kahteenpekkaan". Niin palaisin halusta nälväistä ystävällismielisesti takaisin, että "Jaa, teilläähn olikin tosi hurjat bileet sitten". Joskus lisään vitsin merkiksi vielä ;) silmäniskun perään. Juu, käytän tota silmänisku-hymiötä vitsinmerkkinä...harvemmin flirttailemisen merkkinä (joskus flirttimerkkinäkin tosin kyllä).

Äläpäs kerro enempää. Tunnusmerkistö täyttyi jo.

• Wastaaja
        Tyttis79 kirjoitti:

Nimenomaan sellainen kritiikki on mustakin hanurista, jossa puututaan jonkun kirjoittajan persoonaan ottamatta tämän itseasialliseen aiheeseen mitään kantaa. Niin teki nimim. "Tyttis79" (tiedä olitko sä, vai feikki?) mulle (kerran mieleenpainuvasti), joten muistui mieleen. Ilmaisin kylläkin, että en ole varma, oliko ko. nimimerkki sinä, vai joku muu. Kannanottoni aiheeseesi tänä iltana oli samaa luokkaa, kuin sinun "insinööri & mies"- juttusi.:)

En muutes noudata insinööri- lookia , vaikka heitä toki ihailenkin, monessa.:) Sun seksijuttusi sensijaan menis kyllä hyvinkin insinööri- kategoriaan nimim. Tyttis78: mielipiteeni juttuusi on tämä.;D

Hyvää jatkoa sulle.

• Wastaaja
        Wastaaja kirjoitti:

Nimenomaan sellainen kritiikki on mustakin hanurista, jossa puututaan jonkun kirjoittajan persoonaan ottamatta tämän itseasialliseen aiheeseen mitään kantaa. Niin teki nimim. "Tyttis79" (tiedä olitko sä, vai feikki?) mulle (kerran mieleenpainuvasti), joten muistui mieleen. Ilmaisin kylläkin, että en ole varma, oliko ko. nimimerkki sinä, vai joku muu. Kannanottoni aiheeseesi tänä iltana oli samaa luokkaa, kuin sinun "insinööri & mies"- juttusi.:)

En muutes noudata insinööri- lookia , vaikka heitä toki ihailenkin, monessa.:) Sun seksijuttusi sensijaan menis kyllä hyvinkin insinööri- kategoriaan nimim. Tyttis78: mielipiteeni juttuusi on tämä.;D

Hyvää jatkoa sulle.

..ainakin se yks "Tyttis79" kenen juttuja täältä aiemmin satuin lukemaan oli yksinkertaisesti niin kana(!), että mä olin tulla hulluksi joutuessani lukemaan pari kommenttia siltä.Tuskin se sä olit kuitenkaan, rekattu nimim. "Tyttis79", koska susta tulee mieleen lähinnä joku seurakuntanuori tms.:/

PS. Tsiis.. mua sun flirttimerkit ei hirveesti kiinnosta, mitä tossa yllä kuvailit. Säästä ne miespuolisille.;)

Hyvää jatkoa sulle (once more..). Aidosti.

• Tyttis79
        Wastaaja kirjoitti:

Hyvää jatkoa sulle.

ristiin...Mä koin ainakin positiivisena sen meidän juttelun. Ja se oli mun moga silloin kun jostain asiayhteydestä tai keskustelun kohdasta arvasin väärin sut mieheksi. Nimimerkistäsi ei selviä sukupuoli, joten tulkitsin sen väärän vaihtoehdon. Muistaakseni olit silloisessa jutussasi ihailtava suoruudessa ja loogisessa päättelyssä ja siitä se inssi. Ja meikällä ei inssi-sana ole loukkaus..melki päinvastoin. Niitä on ollut kohtuullisen suuri osuus poikakavereistani ( muita ns. raskaammankaluston kanssa ammatikseen häärääviä. Oon pahoillani, jos sait sen kuvan, että olisin suhtautunut sinuun negatiivisesti. Päinvastoin positiivisesti. En voinut ees uneksia, että sulle olisi jääny huono maku suuhun hommasta. Itsellä kun jäi positiivinen.

• Tyttis79
        Wastaaja kirjoitti:

..ainakin se yks "Tyttis79" kenen juttuja täältä aiemmin satuin lukemaan oli yksinkertaisesti niin kana(!), että mä olin tulla hulluksi joutuessani lukemaan pari kommenttia siltä.Tuskin se sä olit kuitenkaan, rekattu nimim. "Tyttis79", koska susta tulee mieleen lähinnä joku seurakuntanuori tms.:/

PS. Tsiis.. mua sun flirttimerkit ei hirveesti kiinnosta, mitä tossa yllä kuvailit. Säästä ne miespuolisille.;)

Hyvää jatkoa sulle (once more..). Aidosti.

juu heippa hei vaan.

Nyt tiedät vähän ajatusmaailmaani ja merkkienkäyttöäni, niin sinun on helpompi lukea/tulkita viestejäni tulevaisuudessa.

Seurakuntanuori tai en, mutta tällainen olen. Viestien sävyt voivat olla erilaisia riippuen siitä, mitä mieltä olen, ja sapettaako vai naurattaako.

Joku tyyttö ja tyttis täällä on ainaki pyöriny. Ne on eri tyyppejä kuin mä.

• Tyttis79
        sivustavedettävä kirjoitti:

Äläpäs kerro enempää. Tunnusmerkistö täyttyi jo.

sotkeudun omaan näppäryyteeni...sun mielestä eiks nii ;) Viestejä pitää osata myös tulkita oikein, aina ei riitä että lukee perätysten ne kirjaimet ja välilyönnit ja kattoo mitä siitä syntyy. Joskus pitää lukea kahteen kertaan (älä lue kirjaimellisesti tätä..se tarkoittaa "lukea ajatuksella"), ennenkuin viestin sisältö avautuu lukijalle.

• Bushrussian
        Wastaaja kirjoitti:

"No mitäs sitä... vanhoja muistelemahan. *irv & hymy*:)"

Sinulla taitaa olla katkeran ja lapsellisen norsun muisti. Tässä ketjussa nolasit itsesi täydellisesti.

"Vitsit et mä ihailen tota sun 'potentiaalia': voi kun mustakin miehet olis sellasii, et on kiva kysyy täält suomi24:sta.;)"

Ei, kun sust miehet on sellasii, et niist on kiva wastailla yötä myöten tääl suomi24:ssa ;)

"Livejutskat muutes kans kivoja."

Tiedäthän sen sanonnan, että ensin malka pois omasta silmästä jne.

Hyvää jatkoa! :)

• don't worry
        Wastaaja kirjoitti:

PiiaM, nonickname, ei nimimerkkiä vieläkään, Wastaaja jne. jne. on henkilö, joka pitää ilmeisesti muistikirjaa kaikista nimimerkeistä, joiden kokee joskus itseään loukanneen ja hyökkää heti kimppuun kun kokee tilaisuutensa tulleen.

On siis pitkävihainen, vaikka muuta väittää. Eikä koskaan huomaa sitä, kuinka loukkaavia hänen kommenttinsa saattavat olla, eli ei näe itsessään mitään syytä näihin kärhämiin täällä.

• be happy
        don't worry kirjoitti:

PiiaM, nonickname, ei nimimerkkiä vieläkään, Wastaaja jne. jne. on henkilö, joka pitää ilmeisesti muistikirjaa kaikista nimimerkeistä, joiden kokee joskus itseään loukanneen ja hyökkää heti kimppuun kun kokee tilaisuutensa tulleen.

On siis pitkävihainen, vaikka muuta väittää. Eikä koskaan huomaa sitä, kuinka loukkaavia hänen kommenttinsa saattavat olla, eli ei näe itsessään mitään syytä näihin kärhämiin täällä.

PiiaM/eionikkii/Wastaaja on loistava esimerkki palsta-addiktista, joka yliarvioi sekä omat älylliset lahjansa että huumorintajunsa, provosoituu helposti ja ajautuu siksi usein tällaisiin noloihin tilanteisiin.

• Wastaaja
        Bushrussian kirjoitti:

"No mitäs sitä... vanhoja muistelemahan. *irv & hymy*:)"

Sinulla taitaa olla katkeran ja lapsellisen norsun muisti. Tässä ketjussa nolasit itsesi täydellisesti.

"Vitsit et mä ihailen tota sun 'potentiaalia': voi kun mustakin miehet olis sellasii, et on kiva kysyy täält suomi24:sta.;)"

Ei, kun sust miehet on sellasii, et niist on kiva wastailla yötä myöten tääl suomi24:ssa ;)

"Livejutskat muutes kans kivoja."

Tiedäthän sen sanonnan, että ensin malka pois omasta silmästä jne.

Hyvää jatkoa! :)

Ja mä arvasin, että jotkut varmaan suorastaan odottavat, että pääsevät sanomaan mulle suorat sanat.;D Usein ne on niitä, jotka ei keskustelussa koskaan pysty laittamaan mulle asiapitoisesti kampoihin!

Tyttis79:lle aidosti pahoittelut. Mulle hirveen harvoin jää mitään nimimerkkejä mieleen, mut tuon niminen oli jääny negatiivisella tavalla. Sinä tuskin olet sama henkilö, eli mun moka tuo. Syytän tapahtuneesta (aiheesta) itseäni, v*ttuuntunutta olotilaani eilen punaviiniä.

Sitten PiiaM:sta ja (mistä lie) puhuneille. Ei varmaan oikeasti juuri kannata yhdistää noita nikkejä muhun, koska noita on käyttäny moni ihminen. Uskaltaisin väittää, että mun kirjoitukset on kahdeksassa tapauksessa kymmenestä asiallisia..ja mitä sitten tulee törkeyteen kirjoittelussa, niin eilen tähän ketjuun kirjoittamani on varmaan suurinpiirtein näyte siitä törkeimmästä törkeydestä multa, mihin pystyn/ haluan pystyä.

Palsta- addiktiksi haukkujalle. Oijoi! Hyvin suurta liioittelua tuo. Mä teen varmaan montaa keskimääräistä ihmistä pidempää työpäivää jne. Mulla ei ikinä olis aikaa notkua tällaisilla palstoilla esim. arkisin ja päiväsaikaan, ihan todella. Lähinnä unettomuuteen olen joskus iltaisin käyttänyt tätä suomi24:aan kirjoittelua. Hyvä lääke siihen muuten tämä.;)

Kaikenhuippuna: huvittaa todella toi ihmisten vahingonilo: " sinulla on norsun muisti", jne. Onko ihmisillä vietti joukkolynkkaamiseen?;D

• Wastaaja
        Wastaaja kirjoitti:

Ja mä arvasin, että jotkut varmaan suorastaan odottavat, että pääsevät sanomaan mulle suorat sanat.;D Usein ne on niitä, jotka ei keskustelussa koskaan pysty laittamaan mulle asiapitoisesti kampoihin!

Tyttis79:lle aidosti pahoittelut. Mulle hirveen harvoin jää mitään nimimerkkejä mieleen, mut tuon niminen oli jääny negatiivisella tavalla. Sinä tuskin olet sama henkilö, eli mun moka tuo. Syytän tapahtuneesta (aiheesta) itseäni, v*ttuuntunutta olotilaani eilen punaviiniä.

Sitten PiiaM:sta ja (mistä lie) puhuneille. Ei varmaan oikeasti juuri kannata yhdistää noita nikkejä muhun, koska noita on käyttäny moni ihminen. Uskaltaisin väittää, että mun kirjoitukset on kahdeksassa tapauksessa kymmenestä asiallisia..ja mitä sitten tulee törkeyteen kirjoittelussa, niin eilen tähän ketjuun kirjoittamani on varmaan suurinpiirtein näyte siitä törkeimmästä törkeydestä multa, mihin pystyn/ haluan pystyä.

Palsta- addiktiksi haukkujalle. Oijoi! Hyvin suurta liioittelua tuo. Mä teen varmaan montaa keskimääräistä ihmistä pidempää työpäivää jne. Mulla ei ikinä olis aikaa notkua tällaisilla palstoilla esim. arkisin ja päiväsaikaan, ihan todella. Lähinnä unettomuuteen olen joskus iltaisin käyttänyt tätä suomi24:aan kirjoittelua. Hyvä lääke siihen muuten tämä.;)

Kaikenhuippuna: huvittaa todella toi ihmisten vahingonilo: " sinulla on norsun muisti", jne. Onko ihmisillä vietti joukkolynkkaamiseen?;D

Totta tuo, että mulla ei kertakaikkiaan ollut mitään oikeutta tulla tuolla tavalla arvostelemaan esim. sun "Tyttis79" persoonaa. Toivonkin, ettet ota itseesi tuosta. Tuntemattomien ihmisten ollessa kyseessä on aidosti sulaa typeryyttä ( kuten mä toimin eilen tässä ketjussa) tulla esittämään joitakin veikkailuja ihmisen persoonasta. Toiv. mm. "Tyttis79" tämän tietääkin, että arvostelut menee tällaisissa tapauksissa usein, -ei vain vähän, vaan vielä enemmän metsään jokatapauksessa.;)

Paljon tällasilla keskustelupalstoilla on ihmisiä, jotka ei koe/ ota mitään vastuuta sanomisistaan. Ajatellaan kai jotenkin, että kun sen vastaanottajan naamaa ei nähdä, niin ei tarvitse piitata sitten sanomisistaankaan. Mä en halua toimia niin. Eihän munkaan periaatteessa tarvitsis välittää hevonkukkua siitä, mitä mä jonnekin keskustelupalstoille kynäilen, mut ajattelen, että pahoittelut tässä tapauksessa ehdottomasti fiksumpi vaihtoehto.

Toiv. ei jää mitään hampaankoloon tosta. Kaikenlaista tallaajaa palstoilla.;)

• vili

mitenkään haaveiltua....siis kaikki lasketaan =)

• etukäteen

Turhaa haaveilla ja järjestää. Ne kuviot tulevat sitten myöhemmin. Yleensä kyllä ensimmäisellä kerralla uuden kanssa molemmilla on sen verran keskittymistä ihan itse tapahtumaan että mitään ylimääräisiä ohjelmanumeroita ei järjestellä. Kun aikuiset kuitenkin tietävät että tekee mieli ja tunne on molemminpuolinen.

Kumppanille sitten voi järjestää vaikka mitä kun tietää vähän tarkemmin mistä toinen pitää.

• Tyttis79

Kerrottakoon esimerkkinä vaikka yhdestä aikas muhevasta miesimmeisestä jota tapailin kerran. Muistaakseni itsellä pyöri mielessä seksi hänen kanssaan oikeastaan tokista treffeistä asti. Muistaisin, että mietteeni meni jotenkin siihen tapaan, että jos hän vaikka joku kerta olisi jäänyt liian myöhään yöhön luokseni..niin tarjoutuisin vaikka antamaan yösijan tyypille. Ja siinähän sitten olisi tilanne kehittää jotain ;) Siinä vois vaikka pyytää toista viekkuun kuuntelemaan musaa ja juttelemaan..ja siitä sit eteenpäin.Ja itse toimintahan olisi kaikin puolin onnistunutta. (Huom, tässä kohtaa tavallaan lataa tavallaan itselleen painolastia siitä ekasta kerrasta...Tavallaan odottaa vain itse hyvin sujumista, ja itseltään...Kaikki tapahtuu omassa päässä ja tietää, että toisella osapuolella ei ole mitään jakoa omiin kuvitelmiini vaan hänet hyväksytään sellaisenaan kuin hän sitten h-hetken oikeasti tapahtuessa on). Näin siis olin omissa ajatuksissani tehnyt. Tosielämässä homma tapahtui hänen luonaan, kun poikettiin kahvittelemaan lauantaipäivän kaupungillapyörimisreissun jälkeen.

• Sema.
        Tyttis79 kirjoitti:

Kerrottakoon esimerkkinä vaikka yhdestä aikas muhevasta miesimmeisestä jota tapailin kerran. Muistaakseni itsellä pyöri mielessä seksi hänen kanssaan oikeastaan tokista treffeistä asti. Muistaisin, että mietteeni meni jotenkin siihen tapaan, että jos hän vaikka joku kerta olisi jäänyt liian myöhään yöhön luokseni..niin tarjoutuisin vaikka antamaan yösijan tyypille. Ja siinähän sitten olisi tilanne kehittää jotain ;) Siinä vois vaikka pyytää toista viekkuun kuuntelemaan musaa ja juttelemaan..ja siitä sit eteenpäin.Ja itse toimintahan olisi kaikin puolin onnistunutta. (Huom, tässä kohtaa tavallaan lataa tavallaan itselleen painolastia siitä ekasta kerrasta...Tavallaan odottaa vain itse hyvin sujumista, ja itseltään...Kaikki tapahtuu omassa päässä ja tietää, että toisella osapuolella ei ole mitään jakoa omiin kuvitelmiini vaan hänet hyväksytään sellaisenaan kuin hän sitten h-hetken oikeasti tapahtuessa on). Näin siis olin omissa ajatuksissani tehnyt. Tosielämässä homma tapahtui hänen luonaan, kun poikettiin kahvittelemaan lauantaipäivän kaupungillapyörimisreissun jälkeen.

Nyt me tiedetään taas vähän lisää sun miesseikkailuista. Talvirenkaitakin kiinnostaa. Hohhoijaa-

• Röh, röh

Itse suunnittelen tilanteen päälinjat etukäteen. Minulla on "yleinen toimintamalli", jota sitten sovellan. En niinkään haaveile, vaan enemmänkin pohdin, kuinka saavutan haluamani tavoitteen.

Tavoitteenani on ympäristö, jossa nainen tuntee olonsa rentoutuneeksi ja turvalliseksi. Kun kumpikaan osapuoli ei tunne oloaan jännittyneeksi, seksi on parempaa. Omat tarpeeni ovat paremmin tyydytetyt silloin, kun kumppanini on myös tyydytetty. Lisäksi on todennäköisempää, että seksiä on tulossa myös lisää.

Romanttisuus itsessään ei ole minulle kovinkaan tärkeää. Ainoastaan sen vaikutus naisiin. Hyvä "eka kerta" luo paremman pohjan tuleville kokemuksille.

Ensimmäinen yritys ei ole se paras, mutta toiminnallani voin tehdä siitä PAREMMAN.

• Minä.Mies

Toi eka kerta uuden kumppaninkans on kyllä jännää. Yrittää ollaa nii pirun hyvä rakastaja ja ottaa kauheesti huomioon... Mä oon semmosta mieltä että eka kerta pitää ehdottomasti olla selvinpäin ja mun pitää viedä. Tää tietty sillon ku oon kiinnostunu naisen sielunelämästä vähä enemmän ku pelkäs panomieles. Ei noita kannata etukätee miettii, ittel noi on aina ollu jotenki spontaaneja tapahtumia mis yks asia on johtanu lopulta mekon alle. Mul on joku vamma tos hommas, mut jatkon kannalta on pirun tärkeetä et nainen on vähän semmonen ujo. Ekal kerral nainen ei saa olla lutkahtava, vasta tokal ja siit eteenpäi (sillo pitää olla). Ekal pitää jäädä semmonen maku et ihan kaikki ei siel oo käyny...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      107
      6902
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      91
      5125
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3376
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3272
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      31
      2419
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1766
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1411
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1362
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1266
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1034
    Aihe