minun elämäni rakkaus ei ollutkaan vakavissaan suhteemme alussa ja kävi vieraissa, kertoen minulle heti seuraavana päivänä melkein kuin olisin ollut hänen kaverinsa. En voinut ymmärtää. Erosimme (tai hänen mielestään emme olleet varsinaisesti suhteessa) ja hänen aloitteestaan jatkoimme parin kuukauden kuluttua. Mutta... kun juttu syveni ja vakavoitui, tämäkin asia pyöri jatkuvasti mielessä. Jätin hänet kolmen vuoden on/off-seurustelun jälkeen vuosi sitten. Rakkaus oli todellista ja sen menettäminen surettaa minua yhä. Mutta mikä todella vaivaa edelleen, on se, että annoin niin tapahtua itselleni! Tajusin myöhemmin, kuinka innoissaan hän oli ollut saatuaan lisää ja "parempaa", ja että hän oli ylpeänä kertonut kavereilleenkin, jotka kyllä tiesivät minusta! Hän oli vain ylpeä. Myöhemmin katui kyllä ja tajusi tekonsa hirveyden. Mutta silloin hän kohteli minua kuin en olisi ollut tunteva ihminen jota pitää arvostaa. Tästä en ole päässyt yli, ja tunnen häpeää. Miten saatoin antaa tämän tapahtua minulle? Hän oli todella ilkeä ja ruma... En ollut varsinaisesti sinisilmäinen mutta uskoin hyvään hänessä... Kuinka saatoin tehdä sen itselleni, miksi jatkoin enkä vain lyönyt häntä? Hän oli ehkä jotenkin häiriintynyt, sillä hän tärisi voimakkaasti hermostuneesti ja sai riideltyämme yöllä jonkinlaisen kouristuskohtauksen joka selvästi johtui tilanteesta, mutta silti ei osannut/halunnut nähdä, miten oli raiskannut oman rakkautensa. Halusi tuntea olevansa vahva, riippumaton, valloittaja. Todella kamalaa. Niinkuin minua ei olisi ollut.
muserrettu
3
631
Vastaukset
- a-o
Jos ihmiset oppisivat pitämään seksin seksinä irrallaan tunteista, eikä suinkaan pettämisenä, mitään tällaisia ongelmia ei olisi.
- p-aa
ei sellaista voi oppia... On ihan olennainen osa ihmisluontoa että tunteet tulevat mukaan jossain vaiheessa. Toisilla ei nyt ehkä niin syvinä mutta kuitenkin. On epäluonnollista, että tällaiset jutut eivät loukkaisi silloin. Miksi pitäisi "oppia pitämään tunteet erillään seksistä"? Tunteeton seksi on kaukana siitä mitä läheisyys ja rakkaus voivat antaa. Ehkäpä Sinä et ole koskaan kokenut suurta rakkautta. Kaikillehan sitä ei koskaan tapahdu.
- hmmmm....
...uskottomuuttaan, vaiko kenties sitä, mitä hänen vieraissajuoksemisensa sinulle teki? En usko, että häntä on juuri muu haitannut kuin se, miten raskaasti sinä sen otit. Kuitenkin, älä soimaa itseäsi siitä, miten muut sinua ovat kohdelleet. Et antanut sen tapahtua, vaan ennemminkin: hän ajatteli vain itseään.
(Asiaa paremmin tietämättä tekisi mieleni sanoa, että tuo riidanjälkeinen kouristuskohtaus kuulostaa kovasti paniikkihäiriöltä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382431- 332269
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151549- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060