Ajattelin laittaa laiharin käyntiin jollain yksinkertaisella pikadieetillä, jonka jälkeen aloitan kunnolliset, terveelliset elämän tavat (vaalea jauhot pois, sokeri minimiin yms.) Monet puhuvat, että kilot tulevat pikadieeteillä takas mutta entäs jos pikadieetin jälkeen alkaa syömään tosi terveellisesti? Kiitos neuvoista.
miltäs kuulostaa?
4
851
Vastaukset
- fruu
Luulenpa, että ihmepikadieettien jälkeen kilot tulevat juuri siksi takaisin, koska palataan takaisin samoihin huonoihin ruokailutottumuksiin mitä ennen pikadieettiä on ollut.
Jos haluat äkkiä muutaman kilon pois, olen varma että jokin pikadieetti tehoaa, mutta saattaa olla että aloitettuasi sen jälkeen terveellisemmin syömisen saattaa vähän painoa tulla takaisinkin. Terveellinen ruokavalio ja elämäntavat on kuitenkin pitkällä tähtäimellä tehokkain - ja ainoa toimiva tapa pudottaa painoa. Puhumattakaan muista terveyteen positiivisesti vaikuttavista asioista.- Sparraaja
Joo! Jos nyt haluat käydä kitukuuriile, niin muista, että mitään palkintoa siellä toisessa päässä ei välttämättä olekaan eli et mitenkään itsestäänselvästi laihdu niin paljon kuin haluaisit. Muista myös, että kaikki vanha on lyötävä uuteen muottiin sinä päivänä, kun kuuri on ohi. Kaikki inhoamasi tavat ja maut saattavatkin nyt yhtäkkiä kuulua siihen terveeseen ja monipuoliseen ruokavalioon joka olisi jatkuttava läpi elämän jos sitä ei läskinä halua lyllertää.
Säännölliseen ruokailuun(aamiainen,lounas,päivällinen,illallinen) ei opita ihan tuosta vaan, varsinkin jos sen on tarkoitus olla terveyttä edistävää. Monelle lihavalle ei aamupala maistu ja esim aamulla nautittu puuro(siis ei mikään manna-sellainen) on kauhistus. Vehnäleivästä kokojyväiseen ruisleipään siirtyminen on aikamoinen harppaus jos on tottunut puputtamaan pullaa. Vatsakin tökkii.
Suunnitelmat lähes aina menevät nokalleen, kun yritetään liikaa ja ennenkaikkea liian nopealla aikataululla. Jos oikeasti tarvitset laihdutusta ja painonhallintaa, on sinulla jo nyt ilmeinen vaje itsesi hallinnassa ja tahdonvoiman käytössä koska olet syönyt ja lihonut liikaa. Kuurilla ja varsinkin sen jälkeen sitä tahdonvoimaa ja sitkeyttä tarvitaan huomattavasti enemmän ja pelkkä asian ajattelu/suunnittelu on vielä valovuosien päässä itse toiminnan keskellä olemista kaikkine kiusauksineen.
Siis vielä kerran! Opettele jättämään aluksi ne kaikista pahimmat herkut vain yhteen päivään. Aloita säännöllinen ja sopivasti kuormittava liikunta. Ota ruokailuajat käyttöön ja syö kunnollinen ja runsas aamiainen joka päivä. Älä hosu ja odota tulosten perään.
- erike
Jos ihan mielipidettä tässä haet, niin minulla se on seuraava. Pieleen menee ja huolella! Opettele syömään ja liikumaan ja unohda vippaskonstit!
- takaisin
vaikka jatkaisitkin terveellisiä tapoja pikadieetin jälkeen. Itse olen muutaman kerran tehnyt niin kun laihdutus junnaa paikoillaan, pieni pikadieetti jotta muutama kilo lähtee niin motivaatio palaa taas. Ei välttämättä terveellisin tapa mutta toimii mulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954