Hei! Auttakaahan apua tarvitsevaa :) Kondomin käyttöohjeissa sanotaan että esinahka täytyy vetää taakse kondomia asettaessa. Koska olen aloittelija, haluaisin kysäistä hieman... kuinka paljon esinahka liikkuu taakse? Peniksen juureen asti vai pelkästään hieman? Ja kuinka paljon sitä tulee siis vetää taaksepäin?
Nimim. Jostainhan me kaikki aloitetaan :)
Kondomin oikea käyttö?
6
2248
Vastaukset
- huoran
luona se näyttää sulle miten se laitetaan.
- aloittaja
kiitos vastauksestasi. tarkennetaan nyt että olen muija, haluan tietää ja olen aivan tosissani :)
- Rakastaja
aloittaja kirjoitti:
kiitos vastauksestasi. tarkennetaan nyt että olen muija, haluan tietää ja olen aivan tosissani :)
Kai sinulla partneriisi täysi luottamus on kenelle aiot antaa voitte kokeilla miten nahkanne liikkuu.Ihmettelen muutenkin miksi täällä kysyt asiaa, jos sinulla kunnollinen suhde on.
- aikuinen mies
Painat sen esinahan ihan niin alas kuin menee. Sen jälkeen laitat kondomin esinahan päälle ja rullaat kondomin auki peniksen vartta pitkin.
Huomaa, että sen kondomin pitää olla niin päin, että se rullautuu peniksen vartta pitkin.
Mikäli esinahkaa ei vedetä alas pois terskan päältä, niin kondomi tahtoo yhdynnässä mennä esinahan ja terskan väliin ja ehkäisyn varmuus heikkenee, kun kortsu voi nousta kokonaan siihen peniksen päähän. - nuori mies
Esinahka menee terskan reunan taakse, johon se helposti "lukkiutuu" paikoilleen. Enempää ei paljoa kannata kiskoa, koska se sattuu.
- hoitsupoitsu-bi
kortsua pälle laitettaessa esinahka pitää vetää ihan kokonaan taakse niin että koko terska tulee esiin. kun alat pujottaa kumia päälle, älä vedä sitä ihan loppuun asti niin ettei tiukalleterkan päähään jää yhtään tilaa. siis siellä pitää hiukan olla tilaa spermalle ja myös pieni löysyys kortsussa pienentää kortsun pikkimenenmisen riskiä päälle laitettaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122