Mulla poistettiin viisuri ja se tulehtui. Sain v-pen mega kuurin 3x/pv/7pv. Nyt menossa 3s päivä ja eilisillasta asti tullut kamala maku suuhun (mätää??). Tarkoittaako se että suu on lähdös paraneen?
(Soitin hammaslääkärille ja se sano et 2vk pidetään rajana et jos viä silloin kipee ni sit viisurin poistokohta revitään auki eli laitetaan uudelleen vuotaan että lähtee parantuun ja tällaista en missään nimessä halua kokea.)
(Soitin hammaslääkärille ja se sano et 2vk pidetään rajana et jos viä silloin kipee ni sit viisurin poistokohta revitään auki eli laitetaan uudelleen vuotaan että lähtee parantuun ja tällaista en missään nimessä halua kokea.)
Vastaukset 1
Vanhimmat
Muistelen, että minulle sinne tungettiin jotain vanua ja se alkoi maistua muutaman päivän päästä. En usko että pelkästään maku haittaa, sillä jos tulehdus jatkuu, niin sen kyllä tuntee kun on kohtuutoman kipeä (ja sydämenlyönnit voivat tuntua jos on painetta).
Seuraa tilannetta, kyllä sen pitäsi parantua.