Salat julki !!!

Jermuxi

Tunnustakaa heti, kuka on tän palstan ministeri ja kuka yrittäjä..Kuka heiluu Ikejan nurkilla tärskyjä tekemässä ja kenen rofiilit on laitureilla kuvattuja. Eihän tästä mitään tule, jos ei tietä etes kyykyttävänsä ministereitä ja rantojen immeisiä tosta noin vaan ohimennen...Kjäh!

16

1248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-koltis

Mutten mitään noista. Kysäse sellasia tunnustettavissa olevia, jottas näkisit kyykkyhyppelyä.

• tapatoimittaja

tunnustan kaiken ja mitä vaan, mutta vähän kerrallaan ja yksinoikeudella. Tietysti maksua vastaan.

• Fiiuli

Taidat olla joku entisistä puolustusministereistä?
      *viittaus sun sotavarusteluun*
      Vai ootko ihan Lipponen?
      Jos oot, ei sun parane muuta kun vaan "päivitellä" =D

• Jermuxi linnassa

Nyt kuule pomppas. Sulla taitaa olla entinen hankielämä siellä. Mä en kyllä tollasta kuuntele..En sitten yhtään..Entinen, hah!

• Hmmm..
        Jermuxi linnassa kirjoitti:

Nyt kuule pomppas. Sulla taitaa olla entinen hankielämä siellä. Mä en kyllä tollasta kuuntele..En sitten yhtään..Entinen, hah!

siinä tapauksessa oot sitten Kääriäisen Sepe, heh, no tuli julkisexi toikin jutska.

• esko tennari

Ainutlaatuinen mahdollisuus nähdä esko vilkuttamassa juuri teille! Olen se, jolle Tarja syvään niiata niksauttaa ja peremmälle henkilökohtaisesti saattelee.

• linnaan

siinä hallituksen porukassa,
        pitäkää silmät auki!

• Sinäki oot eksyny tänne...;) Kuis kulkee?? :)

• Jermuxi linnassa

Mä en usko eksymisiin. Eksymiset suck's. Olen nyt linnanjuhlissa, niin tässä kerkee teijän kanssa kauheesti höpöttään..Kerro asijas ja sitten kattele ruutua, niin mää vilkutan sulle.

• Jermuxi linnassa kirjoitti:

Mä en usko eksymisiin. Eksymiset suck's. Olen nyt linnanjuhlissa, niin tässä kerkee teijän kanssa kauheesti höpöttään..Kerro asijas ja sitten kattele ruutua, niin mää vilkutan sulle.

tarjoilijana siellä?? :DD

• Ak:n lapio

Mussutus olla tussussa, ku pääkanisteri Mortti (sexyi) Yli-Ikäinen ei viäny ketään kullanmurusta pressan linnaan viisaita toimittajille lausumahan.

• yxtypy

Nyt tunnustan. Kävin eilen Ikejan nurkilla. Rohkenin sisälle asti. Ostin kymmenen euron keittiöjakkaran (tarjous):=))
      Ajoin melkein 400 kilsaa autolla(edestakainen matka). Jonotin kassalla tunnin.
      Tuli jakkaralle hintaa, kun piti matkalla käydä syömässä kallis lounas, ja jakkara pitää vielä koota ja lakatakin.

• Kuunkulkija-

linnassa yhdeksän aikoihin. Olin vaan 15 minuuttia kun oli kiire muualle. Kahvit sentään sain pikaisesti. Ja yksi nainen moiskautti pusun poskelle, pikaisesti. Olin kuulemma niin kiltti.

• Rocellii

kyykyttäneesi ministeristason ihmisiä--hah haha
      hahhh

no voisitkos kysyä puolestani, että miksi sitä kansanäänestystä ei sitten järjestettykään
      ( EU:n perustuslaista )

aloitettaisiin sitten kunnon kyykytykset....yhdessä
      ,)

• Ak:n lapio

Koska nykykansan kosmopoliittinen oppikirja on "Aku Ankka," ja kansan mielenkiinto suuntautuu mitä suurimassa määrin ulkomaisten julkimotädykkeiden vahattuun posliiniin.

Nämä ranskanperunasuureet eivät välitä vähääkään käsitteestä "me." Ainoastaan peiistä pällistä "minä" merkitsee kaikkea.

Onko? Olisiko äänestyksellä ollut väliä, kun joka neljännessä lapussa olisi ollut kansanomainen piirros kirkkoveneestä tai selkokielinen selvitys, kuinka cool vittu on. Niiku sano, niinku.

ps. meidän itsenäisten suomalaisten tulee vaatia, että kansanäänestyksellä valitaan Suti Lyyyrinen uudeksi Tony Halmeeksi.

• Rocellii
        Ak:n lapio kirjoitti:

Koska nykykansan kosmopoliittinen oppikirja on "Aku Ankka," ja kansan mielenkiinto suuntautuu mitä suurimassa määrin ulkomaisten julkimotädykkeiden vahattuun posliiniin.

Nämä ranskanperunasuureet eivät välitä vähääkään käsitteestä "me." Ainoastaan peiistä pällistä "minä" merkitsee kaikkea.

Onko? Olisiko äänestyksellä ollut väliä, kun joka neljännessä lapussa olisi ollut kansanomainen piirros kirkkoveneestä tai selkokielinen selvitys, kuinka cool vittu on. Niiku sano, niinku.

ps. meidän itsenäisten suomalaisten tulee vaatia, että kansanäänestyksellä valitaan Suti Lyyyrinen uudeksi Tony Halmeeksi.

että -- h u h !

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      33
      5231
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      144
      2455
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      148
      2172
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      54
      1957
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1830
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      57
      1327
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      176
      1144
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      995
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      314
      894
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      175
      840
    Aihe