Tunnustakaa heti, kuka on tän palstan ministeri ja kuka yrittäjä..Kuka heiluu Ikejan nurkilla tärskyjä tekemässä ja kenen rofiilit on laitureilla kuvattuja. Eihän tästä mitään tule, jos ei tietä etes kyykyttävänsä ministereitä ja rantojen immeisiä tosta noin vaan ohimennen...Kjäh!
Salat julki !!!
16
1244
Vastaukset
- ex-koltis
Mutten mitään noista. Kysäse sellasia tunnustettavissa olevia, jottas näkisit kyykkyhyppelyä.
- tapatoimittaja
tunnustan kaiken ja mitä vaan, mutta vähän kerrallaan ja yksinoikeudella. Tietysti maksua vastaan.
- Fiiuli
Taidat olla joku entisistä puolustusministereistä?
*viittaus sun sotavarusteluun*
Vai ootko ihan Lipponen?
Jos oot, ei sun parane muuta kun vaan "päivitellä" =D- Jermuxi linnassa
Nyt kuule pomppas. Sulla taitaa olla entinen hankielämä siellä. Mä en kyllä tollasta kuuntele..En sitten yhtään..Entinen, hah!
- Hmmm..
Jermuxi linnassa kirjoitti:
Nyt kuule pomppas. Sulla taitaa olla entinen hankielämä siellä. Mä en kyllä tollasta kuuntele..En sitten yhtään..Entinen, hah!
siinä tapauksessa oot sitten Kääriäisen Sepe, heh, no tuli julkisexi toikin jutska.
- esko tennari
Ainutlaatuinen mahdollisuus nähdä esko vilkuttamassa juuri teille! Olen se, jolle Tarja syvään niiata niksauttaa ja peremmälle henkilökohtaisesti saattelee.
- linnaan
siinä hallituksen porukassa,
pitäkää silmät auki!
Sinäki oot eksyny tänne...;) Kuis kulkee?? :)
- Jermuxi linnassa
Mä en usko eksymisiin. Eksymiset suck's. Olen nyt linnanjuhlissa, niin tässä kerkee teijän kanssa kauheesti höpöttään..Kerro asijas ja sitten kattele ruutua, niin mää vilkutan sulle.
Jermuxi linnassa kirjoitti:
Mä en usko eksymisiin. Eksymiset suck's. Olen nyt linnanjuhlissa, niin tässä kerkee teijän kanssa kauheesti höpöttään..Kerro asijas ja sitten kattele ruutua, niin mää vilkutan sulle.
tarjoilijana siellä?? :DD
- Ak:n lapio
Mussutus olla tussussa, ku pääkanisteri Mortti (sexyi) Yli-Ikäinen ei viäny ketään kullanmurusta pressan linnaan viisaita toimittajille lausumahan.
- yxtypy
Nyt tunnustan. Kävin eilen Ikejan nurkilla. Rohkenin sisälle asti. Ostin kymmenen euron keittiöjakkaran (tarjous):=))
Ajoin melkein 400 kilsaa autolla(edestakainen matka). Jonotin kassalla tunnin.
Tuli jakkaralle hintaa, kun piti matkalla käydä syömässä kallis lounas, ja jakkara pitää vielä koota ja lakatakin. - Kuunkulkija-
linnassa yhdeksän aikoihin. Olin vaan 15 minuuttia kun oli kiire muualle. Kahvit sentään sain pikaisesti. Ja yksi nainen moiskautti pusun poskelle, pikaisesti. Olin kuulemma niin kiltti.
- Rocellii
kyykyttäneesi ministeristason ihmisiä--hah haha
hahhh
no voisitkos kysyä puolestani, että miksi sitä kansanäänestystä ei sitten järjestettykään
( EU:n perustuslaista )
aloitettaisiin sitten kunnon kyykytykset....yhdessä
,)- Ak:n lapio
Koska nykykansan kosmopoliittinen oppikirja on "Aku Ankka," ja kansan mielenkiinto suuntautuu mitä suurimassa määrin ulkomaisten julkimotädykkeiden vahattuun posliiniin.
Nämä ranskanperunasuureet eivät välitä vähääkään käsitteestä "me." Ainoastaan peiistä pällistä "minä" merkitsee kaikkea.
Onko? Olisiko äänestyksellä ollut väliä, kun joka neljännessä lapussa olisi ollut kansanomainen piirros kirkkoveneestä tai selkokielinen selvitys, kuinka cool vittu on. Niiku sano, niinku.
ps. meidän itsenäisten suomalaisten tulee vaatia, että kansanäänestyksellä valitaan Suti Lyyyrinen uudeksi Tony Halmeeksi. - Rocellii
Ak:n lapio kirjoitti:
Koska nykykansan kosmopoliittinen oppikirja on "Aku Ankka," ja kansan mielenkiinto suuntautuu mitä suurimassa määrin ulkomaisten julkimotädykkeiden vahattuun posliiniin.
Nämä ranskanperunasuureet eivät välitä vähääkään käsitteestä "me." Ainoastaan peiistä pällistä "minä" merkitsee kaikkea.
Onko? Olisiko äänestyksellä ollut väliä, kun joka neljännessä lapussa olisi ollut kansanomainen piirros kirkkoveneestä tai selkokielinen selvitys, kuinka cool vittu on. Niiku sano, niinku.
ps. meidän itsenäisten suomalaisten tulee vaatia, että kansanäänestyksellä valitaan Suti Lyyyrinen uudeksi Tony Halmeeksi.että -- h u h !
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455100Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella121314- 131153
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4990Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783