Onko kellään tietoa Avon tuotteista sellaisesta voiteesta, joka kävisi tosi herkkä ihoiselle.
Kertokaa jos jotakin voisitte suositella, että uskalsin kokeilla. Niissä kun usin on tuoksullisia voiteita enkä ole oikein uskaltanut kokeilla. Kiitos!
Avon....
5
433
Vastaukset
- -jaanuska-
kerro niin tiedän katsoa sinulle sopiva tuote.
- ihoa..
Herkkä iho, atooppista ihottumaa on.
Lääkäri on ollut sitä mieltä että ihovoiteista johtuvaa on punoitus ja välillä silmätkin vuotaa. Että nää apteekin tuotteet olis vissiin sopivimpia.
Kuivuutta myös löytyy.... - -jaanuska-
ihoa.. kirjoitti:
Herkkä iho, atooppista ihottumaa on.
Lääkäri on ollut sitä mieltä että ihovoiteista johtuvaa on punoitus ja välillä silmätkin vuotaa. Että nää apteekin tuotteet olis vissiin sopivimpia.
Kuivuutta myös löytyy....Kuivaan ihoon suositellaan Avonin Solutions sinistä sarjaa esim. moisturen 24 tunnin kosteusvoidetta. Sekä myös Alternative Age Treatment ns. ruskeaa sarjaa, kosteuttaa ja hoitaa ihoa 30 vuotiaille.
Atooppiselle iholle suositellaan Planet Spa-tuotteita joissa on kosteuttavia ainesosia, mutta kaikille ko. sarja ei käy, onneksi Avonilla on 3 kk palautusoikeus, jos ko. tuote ei sovellu iholle. - Avonista
-jaanuska- kirjoitti:
Kuivaan ihoon suositellaan Avonin Solutions sinistä sarjaa esim. moisturen 24 tunnin kosteusvoidetta. Sekä myös Alternative Age Treatment ns. ruskeaa sarjaa, kosteuttaa ja hoitaa ihoa 30 vuotiaille.
Atooppiselle iholle suositellaan Planet Spa-tuotteita joissa on kosteuttavia ainesosia, mutta kaikille ko. sarja ei käy, onneksi Avonilla on 3 kk palautusoikeus, jos ko. tuote ei sovellu iholle.Silloin kun itse tuskailin samojen asioiden parissa, täällä ei kukaan juuri silloin puhunut herkän ihon tuotteista, siksi vähän kerron omia kokemuksiani:
Olen parfyymiallergikko, joskin jo aikuisikäinen. Melkein kaikki Avonin kasvovoiteet ja silmänympärysvoiteet käyvät minulle!! Jippii! AInoastaan vartalovoiteiden kanssa on hakemista, minulle sopii ainakin kaikki Planet Spa -voiteet ja ne isot "peruspurtilot", joita hamstarasin kesällä, ettei lopu kesken. Mutta muut vartalovoiteet eivät oikein sovi.
Parasta Avonissa on se, että voiteet eivät ole pelkkää rasvaseosta vaan niissä on myös vaikuttavia aineita (juonteiden ehkäisyyn, kosteuttaa, rauhoittaa jne) joita ei esim. apteekin tuotteista juuri löydy.
Toivottavasti näistä oli jotain apua...
- Tutustu
Moi
Löytyy hyvinkin herkälle ja allergiselle iholle sopivia tuotteita. Yhteystiedot löydät profiilistani. Esiteeseen voit tutustua www..avon.fi (myös hinnat nähtävillä) tuotteita voi tilata tilaajatunnuksella (ilmainen) tunnuksia voit tiedustella minulta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136116Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483606Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462790"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671182
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884