todella

sekaisin...

Olin jokin aika sitten jenkeissä tapaamassa perhetuttuja ja tutustuin erääseen mieheen. Kaksi päivää olen hänet siis vain tuntenut, käytiin ulkona, vietettiin aikaa yhdessä ja lopuksi suudeltiin. Ollaan oltu yhteyksissä päivittäin siitä lähtien kun palasin Suomeen. Onhan sitä ennenkin ihastuttu, mutta tämä tuntuu jotenkin niin erilaiselta. Meillä vaan "klikkasi" saman tien kun tavattiin. Menen tapaamaan häntä pian, mutta tiedän että ikävä kasvaa vain lisää sen matkan jälkeen. Onko muita joilla sama tilanne? Mitä olette tehneet, pitäneet yhteyttä, rakastuneet vai unohtaneet koko homman? Tiedän että kyse on nyt itselläni vain parin päivän tuntemisen pohjilta, mutta itse uskon että kaikki on mahdollista tässä maailmassa.

23

2197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu...

Juu-u, suomalaisille naisille on täysin mahdollista (itse asiassa aivan normaalia) ihastua ulkomaiseen mieheen minuutinkin tuntemisen perusteella. Se kun on niin hianoo.

• sekaisin...

Kuules, on sitä rakastuttu monta kertaa suomalaiseenkin, ei sillä ole mitään väliä minkä maalainen joku on. Samoja ihmisiä me kaikki ollaan. Enkä mä mistään rakkaudesta tätä henkilöä kohtaan puhunut, vaan ihastumisesta.

• Hämärän taa

Itse olin myös taannoin lomailemassa toisella puolella maapalloa ja tapasin aivan uskomattoman miehen! Ehdimme tuntea noin neljä päivää ennen kuin koneeni lähti takaisin Suomeen.
      Nyt kiristelen hampaitani täällä kylmässä pohjoisessa ja mietin mistä saisin rahaa, jotta pääsisin takaisin...
      Vaikken ole tuntenut ko. henkilöä edes kauaa niin ihastumisen tunne on valtava, aivan omaa luokkaansa. Vietimme paljon aikaa yhdessä, keskustelimme,kävimme syömässä ja kiertelemässä kaupungilla. Kun olin lähdössä lentokentälle mies kysyi surua silmissään: "Oliko tämä nyt vaan sellainen lomaromanssi vai tulemmeko me näkemään vielä?"

Olemme olleet yhteydessä sähköpostitse, mutta se ei ole mielestäni sama asia kun toisen ihmisen läheisyys. Siksi olen päättänyt, että heti kun vain on mahdollista palaan takaisin ihastukseni luokse. Jokaiselle on annettu vain yksi sydän, jota tulisi kuunnella vaikka se tuntuisikin välillä puhuvan järjettömyyksiä.
      Pettymyksiä voi aina tulla, mutta niistä selviydyttyä on taas yhtä ihanaa kokemusta rikkaampi.

Paljon jaksamisia sinne!. Älä päästä irti unelmistasi!

• Miuku_09

Itse tunsin poikaystäväni kuukauden verran ennenkuin lähtö kävi Jenkeistä kotiapäin. Lähtiessäni ajattelin ettei tästä mitään tule välimatkan takia, mutta tulipahan kuitenkin. Nyt ollaan seurusteltu noin vuosi. Mutta siellä välillä käymistähän se edellyttää, ei kaukosuhde toimi ellei joskus sentään nää.

• Utelias...

Tunnetteko yhtään suomalaista naista, joka olisi sinkkuna oleillut viikkoa pidempään ulkomaassa EIKÄ olisi löytänyt "ihanaa miestä"? Minä en...

• jabloka
        Utelias... kirjoitti:

Tunnetteko yhtään suomalaista naista, joka olisi sinkkuna oleillut viikkoa pidempään ulkomaassa EIKÄ olisi löytänyt "ihanaa miestä"? Minä en...

tunnustan, että olen kohta 8 kk oleskellut vieraassa maassa, ja sinkkuna, enkä ole vielä tavannut yhtään "iihanaa" paikallista miestä. Ennemminkin oma kanta, että suomalainen mies on paras, on vahvistunut ;)

• Miuku_09
        Utelias... kirjoitti:

Hehee, nyt kun osui sarkasmi aivan väärään ihmiseen. Itse oleskelin Yhdysvalloissa kahdeksan kuukautta ennenkun tapasin nykyiseni. Seurustelin myös sitä ennen useita kuukausia toisen "paikallisen" kanssa, mutta se oli vaan ajankulua:>
        Että ei meitä suomalaisia naisia niin vaan viedä...saa olla kyllä useesti aika ihmeellinen mies että suomalaisen miehen voittaa. Tätä mieltä olin kun menin ulkomaille ja olen edelleen. Oma amerikkalaiseni vaan on yksi niistä harvoista todella ihanista ihmisistä.

• Siis hetkinen?
        Miuku_09 kirjoitti:

Hehee, nyt kun osui sarkasmi aivan väärään ihmiseen. Itse oleskelin Yhdysvalloissa kahdeksan kuukautta ennenkun tapasin nykyiseni. Seurustelin myös sitä ennen useita kuukausia toisen "paikallisen" kanssa, mutta se oli vaan ajankulua:>
        Että ei meitä suomalaisia naisia niin vaan viedä...saa olla kyllä useesti aika ihmeellinen mies että suomalaisen miehen voittaa. Tätä mieltä olin kun menin ulkomaille ja olen edelleen. Oma amerikkalaiseni vaan on yksi niistä harvoista todella ihanista ihmisistä.

Niin, siis osoitit pointin oikeaksi. Lähdit ulkomaille, löysit ulkomaalaisen miehen. Se, että siihen meni "peräti" 8 kk on sivuseikka.

• Miuku_09
        Siis hetkinen? kirjoitti:

Niin, siis osoitit pointin oikeaksi. Lähdit ulkomaille, löysit ulkomaalaisen miehen. Se, että siihen meni "peräti" 8 kk on sivuseikka.

"Tunnetteko yhtään suomalaista naista, joka olisi sinkkuna oleillut viikkoa pidempään ulkomaassa EIKÄ olisi löytänyt "ihanaa miestä"? Minä en..."

viikko vs. 8kk, kunhan vastailin tuohon...
        Pointti on siinä, että ulkomailla olo oli sivuseikka, itse en ole koskaan ollut minkään tietyn maalaisen miehen perään. Suomalainen tai Amerikkalainen, sillä ei ole mitään väliä.

• on...
        Miuku_09 kirjoitti:

"Tunnetteko yhtään suomalaista naista, joka olisi sinkkuna oleillut viikkoa pidempään ulkomaassa EIKÄ olisi löytänyt "ihanaa miestä"? Minä en..."

viikko vs. 8kk, kunhan vastailin tuohon...
        Pointti on siinä, että ulkomailla olo oli sivuseikka, itse en ole koskaan ollut minkään tietyn maalaisen miehen perään. Suomalainen tai Amerikkalainen, sillä ei ole mitään väliä.

Kysyin, tunteeko joku suomalaista naista, joka olisi kyennyt yli viikon asumaan ulkomailla löytämättä "ihqua ulkkismiestä." Vastasit omasta puolestasi, että sinä et tähän ainakaan pystynyt.

"Pointti on siinä, että ulkomailla olo oli sivuseikka, itse en ole koskaan ollut minkään tietyn maalaisen miehen perään. Suomalainen tai Amerikkalainen, sillä ei ole mitään väliä."

Voit valehdella onnistuneesti itsellesi, mutta et muille.

• Miuku_09
        on... kirjoitti:

Kysyin, tunteeko joku suomalaista naista, joka olisi kyennyt yli viikon asumaan ulkomailla löytämättä "ihqua ulkkismiestä." Vastasit omasta puolestasi, että sinä et tähän ainakaan pystynyt.

"Pointti on siinä, että ulkomailla olo oli sivuseikka, itse en ole koskaan ollut minkään tietyn maalaisen miehen perään. Suomalainen tai Amerikkalainen, sillä ei ole mitään väliä."

Voit valehdella onnistuneesti itsellesi, mutta et muille.

Olen pahoillani, että ymmärsit taas tahallasi väärin. Jostain syystä tunnut tuntevan katkeruutta siitä, että suomalaisilla naisilla on ulkomaalaisia poikaystäviä. On syy tähän katkeruuteen mikä tahansa toivon, että pääset sen ylitse. Tuhlaat turhaan energiaasi moiseen.

• Näin...
        Miuku_09 kirjoitti:

Olen pahoillani, että ymmärsit taas tahallasi väärin. Jostain syystä tunnut tuntevan katkeruutta siitä, että suomalaisilla naisilla on ulkomaalaisia poikaystäviä. On syy tähän katkeruuteen mikä tahansa toivon, että pääset sen ylitse. Tuhlaat turhaan energiaasi moiseen.

Taitaa olla sinun puolellasi se väärinkäsitys. Kysyin, tunteeko joku suomalaista naista joka olisi asunut ulkomailla _eikä_ "löytänyt" ulkomaista poikaystävää. Sinä lähdit sitten hourimaan jostain 8 kuukaudesta, vaikka tällä ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Ja jos olisin katkera suomalaisten naisten ulkkispoikaystävistä, katkeruutta olisi kyllä tarpeekseen. Käytännössä joka ikisellä suomalaisella naisella on nimittäin ulkkispoikaystävä olla. Suomalaisten naisten ulkkispalvonta on hyvin tavallinen ilmiö, jonka varsinkin Suomessa asuvat ulkomaalaiset miehet tietävät ja käyttävät hyväkseen.

• hmmmm

No itsellä kävi sama juttu, tapasin jenkkilässä miehen, vietettiin vain yksi ilta yhdessä... pidettiin yhteyttä sähköpostilla ja päätin mennä häntä sitten tapaamaan muutaman kuukauden päästä kun hän jäi mieltä kaivertamaan. No tyyppi harrasti pari päivää seksiä kanssani, ja heitti ulos kun oli saanut tarpekseen. Lentoliputkin piti vaihtaa sen kusipään takia. Mitään riitaa meillä ei ollut, tämä tyyppi sai hepulit kun sanoin että tykkään hänestä.

Eli mene ihmeessä häntä tapaamaan mutta älä tee minun virhettäni... Eli mene hotelliin, ei miehen luokse. Älä mene sänkyyn ensimmäisellä tapaamisella, jos mies vaikka tulee sitten Suomeen vastavuoroilulle niin sitten ehkä...

Jos kaikki menee hyvin ja tunteet vahvistuvat niin SITTEN on se aika miettiä mitä sauraavaksi. Onnea ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka hän olisi se oikea! :)

• sekaisin...

Parin kk päästä menen häntä tapaamaan, ja olen hänen luonaan. Mutta koska kyseessä on perhetuttu, ei mikään aivan muukalainen niin uskon kyllä että kaikki menee ihan hyvin. Siis että en ole sänkyyn hyppäämässä saman tien ja tuskinpa se sieltä mua ulos heittää. :)
        Ja edellisiin kommenteihin vielä sen verran, että olen ollut monta monta kertaa matkoilla enkä ole ihastunut keneenkään ulkomaalaiseen. Miksi siitä pitää tehdä niin iso juttu, että joku on ulkomaalainen?!?! Samoja ihmisiä me kaikki olemme. Nyt vaan sattui niin että ihastuin todella kovasti ja hän asuu toisella puolella maapalloa. Mutta en jää jossittelemaan tänne, vaan menen tapaamaan ja katsotaan sitten mitä tapahtuu. Kerran sitä vain eletään!

• Miuku_09
        sekaisin... kirjoitti:

Parin kk päästä menen häntä tapaamaan, ja olen hänen luonaan. Mutta koska kyseessä on perhetuttu, ei mikään aivan muukalainen niin uskon kyllä että kaikki menee ihan hyvin. Siis että en ole sänkyyn hyppäämässä saman tien ja tuskinpa se sieltä mua ulos heittää. :)
        Ja edellisiin kommenteihin vielä sen verran, että olen ollut monta monta kertaa matkoilla enkä ole ihastunut keneenkään ulkomaalaiseen. Miksi siitä pitää tehdä niin iso juttu, että joku on ulkomaalainen?!?! Samoja ihmisiä me kaikki olemme. Nyt vaan sattui niin että ihastuin todella kovasti ja hän asuu toisella puolella maapalloa. Mutta en jää jossittelemaan tänne, vaan menen tapaamaan ja katsotaan sitten mitä tapahtuu. Kerran sitä vain eletään!

Itse olen seurannut sydämeni ääntä, eikä sillä ole merkitystä onko kyseessä ulkomaalainen vai ei. Omallakin kohdalla tämä on ensimmäinen "oikea" ulkomaalainen poikaystävä.

Itse olen myös menossa parin kuukauden päästä taas poikaystäväni luo Yhdysvaltoihin, lennot on jo varattu:) Onnea matkaan sinulle ja toivottavasti kaikki menee niinkuin toivot!

• noh...
        sekaisin... kirjoitti:

Kyseessä ei todellakaan ole mikään "iso juttu", vaan tarinasi on sama kuin jokaisen suomalaisen naisen. YHTÄÄN suomalaista naista ei ole, joka olisi sinkkuna onnistunut pidempiä aikoja ulkomailla olemaan.

• sinähän
        noh... kirjoitti:

Kyseessä ei todellakaan ole mikään "iso juttu", vaan tarinasi on sama kuin jokaisen suomalaisen naisen. YHTÄÄN suomalaista naista ei ole, joka olisi sinkkuna onnistunut pidempiä aikoja ulkomailla olemaan.

satut näköjään tuntemaan koko Suomen kansan naispuolisen populaation, joka ulkomailla oleskelee? Mielenkiintoista.

• noh...
        sinähän kirjoitti:

satut näköjään tuntemaan koko Suomen kansan naispuolisen populaation, joka ulkomailla oleskelee? Mielenkiintoista.

No, kerro sinä minulle esimerkki suomitytöstä, joka olisi sinkkuna lähtenyt ulkomaille ja sinkkuna tullut takaisin.

• olin
        noh... kirjoitti:

No, kerro sinä minulle esimerkki suomitytöstä, joka olisi sinkkuna lähtenyt ulkomaille ja sinkkuna tullut takaisin.

Lontoossa. Sinkkuna menin ja sinkkuna tulin takaisin. Onko siinä nyt jotain ihmeellistä. Ei ymmärrä.

• siinä
        olin kirjoitti:

Lontoossa. Sinkkuna menin ja sinkkuna tulin takaisin. Onko siinä nyt jotain ihmeellistä. Ei ymmärrä.

Ilmeisesti ehti mennä brittipojun kanssa poikki just ennen paluuta Suomeen.

• onko
        siinä kirjoitti:

Ilmeisesti ehti mennä brittipojun kanssa poikki just ennen paluuta Suomeen.

sulla oikeasti joku ongelma?? Miten mun täytyy muotoilla tämä lause että tajuat? Menin sinkkuna, olin siellä sinkkuna ELI en seurustellut/tapaillut ketään, vaan keskityin täysin opintoihini vuoden ja sain uusia kavereita. Jessus sentään.

• Weird!
        onko kirjoitti:

sulla oikeasti joku ongelma?? Miten mun täytyy muotoilla tämä lause että tajuat? Menin sinkkuna, olin siellä sinkkuna ELI en seurustellut/tapaillut ketään, vaan keskityin täysin opintoihini vuoden ja sain uusia kavereita. Jessus sentään.

No sit olet kyllä poikkeustapaus.

• sekaisin...

Jees, eli viikon sisällä olen lähdössä tämän kyseisen ihmisen luokse vihdoin ja viimein :) Katsotaan mitä elämä tuo tullessaan. Wish me luck :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe