Ihan mukavia kavereita täällä treffipalstalla on ollut, olen kirjoitellut monen tyypin kanssa vuoden verran ja tavannutkin muutamia.
Nyt olen seurustellut yhden mukavan kaverin kanssa puoli vuotta, ensin kirjoiteltiin pitkään.
Hyvää jatkoa teille kaikille.
Ihan mukavia
4
1021
Vastaukset
- aloittelijatar
Olivatko kaikki tapaamasi mukavia ihmisiä, vai sattuiko matkalle harhaluotejakin? Montako miestä tapasit ennenkuin löysit sopivan?
- -ei ap-
Mutta ei kannata lannistua.
- olkoon
Vanhemmissa ihmisissä löytyy kypsyyttä enemmän kuin nuoremmissa, hyvä että asiat ovat menneet niin. Uskon että asiat sujuvat jatkossakin hyvin.
- Nainen 57v.
Jep. Kirjoittelin aika kauan useamman kanssa n. 4-6 kk setvittiin aika tarkkaan kaikkia asioita, rehellisesti.
Osan kanssa vaihdettiin myös sähköpostia, meseä ja skypeä myös käytettiin.
Treffit tein neljän kanssa kaikki olivat ihan kivoja ja heistä osaa tapasin useammankin kerran sitten tein valintani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47560
- 18528
- 41498