elämäni tilaisuus olla yhen tyypin kanssa ja mä missasin sen! Ei tuu enää varmaan kyselee...se olis nimittäin tehnyt mut onnelliseks, mä tiedän sen..ja vaikka vain kerran, olis riittänyt mulle. Mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :)
Olis ollut
15
3219
Vastaukset
- **Messissä**
Miksi et soittaisi hänelle nyt heti, ei varmaankaan ole liian myöhäistä.
- *messiin*
Se oli sen hetken juttu, tyyppi on paljon nuorempi mua, en tunne häntä, en tiedä kun muuteman asian...mutta sain häneltä elämäni suudelman ja olen ikionnellinen...muistan sen loppuelämäni, hän nosti mut korokkeelle...ahhh, jos luet tätä, oot ihana
- eräs mies
mä voi sin antaa sulle uudeen tilaisuuden paremma jos kiinostaa
- **messiin**
kiva kuulla...sen tilaisuuden järjestäminen taitaa olla vaan vaikeeta
- -Mies-
**messiin** kirjoitti:
kiva kuulla...sen tilaisuuden järjestäminen taitaa olla vaan vaikeeta
Mistä paikkakunnalta oli kyse? Tapahtumasi kuulostaa tutulta.
- **messiin**
-Mies- kirjoitti:
Mistä paikkakunnalta oli kyse? Tapahtumasi kuulostaa tutulta.
voi paljastaa tietenkään...mutta ainutlaatuista mulle...ja hän oli niin ajatuksiltaan vanhemman oloinen, mutta....oikea tuhannen taalan paikka
- -Mies-
**messiin** kirjoitti:
voi paljastaa tietenkään...mutta ainutlaatuista mulle...ja hän oli niin ajatuksiltaan vanhemman oloinen, mutta....oikea tuhannen taalan paikka
Ei sitten. Juttusi vain voisi täsmätä erääseen iltaan. Kaikkine kriteereineen, mutta ei minua kuitenkaan kukaan kaipaa. Yleensä vain maailma pieni paikka on...
- **messiin**
-Mies- kirjoitti:
Ei sitten. Juttusi vain voisi täsmätä erääseen iltaan. Kaikkine kriteereineen, mutta ei minua kuitenkaan kukaan kaipaa. Yleensä vain maailma pieni paikka on...
se nuorimies...sulla ei ollut tärpännyt sinä iltana ja tulit mun kaa kaa juttelee, sanoin sulle että oot tosi ihana, saat kenet vaan..jätit minuun ikuisen muiston
- -Mies-
**messiin** kirjoitti:
se nuorimies...sulla ei ollut tärpännyt sinä iltana ja tulit mun kaa kaa juttelee, sanoin sulle että oot tosi ihana, saat kenet vaan..jätit minuun ikuisen muiston
Ei tullut vaakabingoa. Muuten kyllä liippasi läheltä...
- **messiin*
-Mies- kirjoitti:
Ei tullut vaakabingoa. Muuten kyllä liippasi läheltä...
ei tullu mullekaan...ihan samassa veneessä ollaan..eipä auta enää harmitella, sitä hetkee ei saa enää takasin...muistan sun huulet loppuelämäni, vaikket sitä voi ehkä ymmärtää, ne tuntuu vieläkin polttavana..nyt mä ymmärrän tulisuudelman
- -Mies-
**messiin* kirjoitti:
ei tullu mullekaan...ihan samassa veneessä ollaan..eipä auta enää harmitella, sitä hetkee ei saa enää takasin...muistan sun huulet loppuelämäni, vaikket sitä voi ehkä ymmärtää, ne tuntuu vieläkin polttavana..nyt mä ymmärrän tulisuudelman
En ollut etsimäsi heppu. Kertomasi stoori ei osunut omaan iltaani, vaikka monta asiaa olikin kohdallaan.
- **messiin**
-Mies- kirjoitti:
En ollut etsimäsi heppu. Kertomasi stoori ei osunut omaan iltaani, vaikka monta asiaa olikin kohdallaan.
vaan halusin purkaa tuntojani...mul on ihan toiset jutut.
- ___
v*ttu mikä pedofiili!
- dä mään 20+
Tää stoori vois sopia meikän yhteen iltaan. Mut joo aika kiva boosti itsetunnolle toi kun noin paljon kehuja tuli
- **messiin**
joo, fiilis oli mahtava...hän osas viedä mut, vaikka oli nuori, mutta siinä oli se mutta...kivat sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025