Onko kokemusta moisesta merkistä? itselleni täysin vieras. tämmöistä tarjottiin käytettynä ja se tuntui hyvältä amatöörin käsissä.
Joku soittopeli pitäis saada...
Millainen akustinen kitara on K.Yairi
2
2053
Vastaukset
- danelectro
jos löytyi hyväkuntoinen K.Yairi,eikä hinta ole paha, niin osta pois. harvinaisempi merkki täällä meilläpäin, mutta edustaa jo parempaa laatuluokkaa. itselläni oli eräs ko. valmistajan akustinen aikoinaan ja harmittaa vieläkin että möin sen typeryyksissäni pois! kaikki kokeilemani K.Yairit ovat olleet loistovehkeitä!
- pendoliitti
Itselläni on K.Yairi japanilaisvalmisteinen kitara,laatu on kohdallaan kun on ollut minulla jo 10 vuotta joka on pitkä aika akustiselle kitaralle joka jo puolestaan kertoo laadusta.Kaikki Yairin kitarat valmistetaan pääpiirteittäin käsityönä hyvällä työn jäljellä joka takaa pitkän käyttöiän ilman isompia huoltotoimia,omassa kitarassani ei ole ollut murheita kun olen laukussa säilytellyt talvet kun huoneilma on kuivahkoa lämmityskautena,kesäisin on aina laukusta ulkona ja sitä kautta helpommin otettavissa käyttöön.Otelaudan puhdistusta ja kielten vaihtoa on suoritettu ja otelauta öljytty jollakin dunlopin sitruunaöljyllä,siinä kaikki toimenpiteet joilla on pysynyt kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995