Eli selittäkää tälle tyhmälle neidolle. Miten löytää puoliso, kun hakemalla ei kuulemma löydy. Mutta sitten taas sanotaan, että mene baanalle. Kai se on pakko antaa periks, kun on polempia vaihtoehtoja kokeiltu ja kumpikaan ei toimi. Mä lyön pyyhkeen kehään ja luovutan. Nyt riitti, en vain jaksa enää toivoa ja tulla aina pettymään. Pakko on sanoa että kaksikymppinen ja toivoni täysin menettänyt, en uskonut elämän olevan niin hankala.
Ymmällään
3
509
Vastaukset
- JJ.
Sekin riippuu ihan siitä millaisten miesten seuraan sä hakeudut. Ei kaksikymppisenä saa vielä toivoaan menettää. Sä nyt olet vaan sattunut törmäämään nuoriin miehiin, jotka ei halua miettiä vielä seurustelua. Ei noin nuoret poitsut jaksa vielä suhdetta ajatella, kun sitä maitoa saa lasissa ilmankin. Sinunkin kannattaa varmaan avata silmäsi kunnolla ja katsoa laajemmalle.
- Mäkin haluan tietää
Minä olen 22-vuotias mies, en ole koskaan seurustellut, enkä ole koskaan suudellut tai rakastellut naista (enkä kyllä miestäkään, kun ne ei kiinnosta). Arvaa VITUTTAAKO! Lähden kohta Thaimaahan, niin saanpahan ainakin sitä pillua.
Vakavasti puhuen, hieman ihmettelen miksi naisen saaminen on niin vaikeaa. En toki ole Brad Pitt, mutten oikein keksi ulkonäöstäni mitään pahaa vikaa. Minulla ei ole laseja, ei ole aknea, ei ole isoa tai vinoa klyyvaria, ei hörökorvia, ei isoja luomia eikä vinoja tai keltaisia hampaita. Hiukset ovat ruskeat, lyhyet ja siistit. Enkä ole myöskään mikään pätkä tai hiirulainen, vaan ihan miehen kokoinen, 183 cm ja 78 kg. Kropastani olen ylpeä, koska se on atleettinen ja lihaksikas. En polta ja juominenkaan ei ole ihan minun juttuni. Baarissakin on tullut käytyä ihan riittävästi, mutta niistä reissuista on jäänyt käteen vain vitutus ja röökinhaju vaatteisiin. - elä vähän itsellesikin ensin
samassa jamassa, ikisinkuksi jään sillä jos jonkun joskus löytää niin tulen hyväksikäytetyksi tai kaveri onkin pettäjä.
Joten älä sure opettele elämään yksin ja etsi ilot pienistä asioista ympäriltäsi sillä kyllä niitäkin on, ei parisuhde ole ainoa tapa elää ja toiseksi olet vasta kakskymppinen joten sulla on suhteita ja suhteita vielä edessä.
Ei kukaan elämää helpoksi sanonutkaan mutta kivaa se on silti kun sen oikein oivaltaa......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396336Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 41810
- 56806
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691