olen ratis työssäkäyvä mies, eikä naista tahdo löytyä vaikka olen etsinyt.
huvittava sanonta että jokaiselle löytyy se elämänkumppani, mutta se taitaa olla jo matemaattisestikin mahdotonta.
Kanattaako tuhlata koko elämäänsä naisen etsimiseen, eikö olisi aika luovuttaa.
naisen etsiminen on kuin kävisi töissä.
Milloin pitää
11
1395
Vastaukset
- asia on kyllä niin että,
jos olet etsinyt naista jo vuosia niin kyllä kannataa jo luovuttaa.
usko jo poika rukka että kaikille ei riitä naisia tässä maassa. - Vailla rotumiestä
voisit hakea vaimon thaimaasta vaikka thaityttö ei rakastaisikaan sinua niin on se arki kumminkin mukavempaa kun on nainen rinalla.
ja thaitytöt ovat sopeutuvaisia, joten aikaa myöten suhde paranee.- parempi thaityttö
kuin olla yksin aina. thaitytöstä saat ihanan, ystävällisen ja uskollisen vaimon.
itse olen suomityttö, ja tuttavapiiristäni löytyy mies jonka yksinäisyys loppui kun hän haki thaivaimon itselleen.
olen kyllä onnellinen tuon miehen puolesta.
- mahdotonta...
joten kannattaa luovuttaa ja keskittyä positiivisiin asioihin...
- kuin parisuhde
ehkä nykyaikana painotetaan aivan liikaa parisuhteen tärkeyttä.
elää voi ilman parisuhdettakin hyvää elämää.
nykyisin tuntuu että olisi pakko olla parisuhda tai muuten ei ole normaali ihminen.
kun tottuu sinkkuuteen niin pikku hiljaa elämkumppanin puute alkaa unohtua ja elämä helpottuu.
sinkun kannataa keskittyä vain itseensä ja haraastuksiinsa. - puhujaan
kuin parisuhde kirjoitti:
ehkä nykyaikana painotetaan aivan liikaa parisuhteen tärkeyttä.
elää voi ilman parisuhdettakin hyvää elämää.
nykyisin tuntuu että olisi pakko olla parisuhda tai muuten ei ole normaali ihminen.
kun tottuu sinkkuuteen niin pikku hiljaa elämkumppanin puute alkaa unohtua ja elämä helpottuu.
sinkun kannataa keskittyä vain itseensä ja haraastuksiinsa.todellakin ja haluatko suhteen vain siksi että suhde pitää saada, ei hyvä.
suhde tulee kun on tullakseen, älä hermoile.
ja vaikka olen sinkku niin silti normaali eikä se tarkoita sitä että olen jämä tai en kelpaa kellekkään vaan tähän ikään 40v mennessä olen tajunnut että mieluummin yksin kuin parisuhteessa joka on vankila tai helvetti.
En silti ole menettänyt toivoani sillä vielä on elämää ja silloin on vielä toivoa.... - UM:)
puhujaan kirjoitti:
todellakin ja haluatko suhteen vain siksi että suhde pitää saada, ei hyvä.
suhde tulee kun on tullakseen, älä hermoile.
ja vaikka olen sinkku niin silti normaali eikä se tarkoita sitä että olen jämä tai en kelpaa kellekkään vaan tähän ikään 40v mennessä olen tajunnut että mieluummin yksin kuin parisuhteessa joka on vankila tai helvetti.
En silti ole menettänyt toivoani sillä vielä on elämää ja silloin on vielä toivoa....Halu parisuhteeseen on tarve, joka vaatii tyydytystä siinä kuin jano tai nälkäkin. Ei voi vain päättää, että nyt en sitä halua.
Itselläni tuo pariutumishalu oli erittäin voimakas muutama vuosi sitten. Vaikka kuinka kaikki muut asiat on kohillaan, niistä ei oikein pysty nauttimaan täysillä, kun päällimmäisenä on tarve toisesta ihmisestä.
No, ei löytynyt etsimällä, mutta meni siinä sitten ohi suurin intokin etsimiseen. Nyt taas ihan hyvä sinkkuna, vaikka vaihtaisin hyvään parisuhteeseen koska tahansa - en siis huonoon.
Ei ole ollenkaan hassumpaa olla sinkku, mutta minusta elämässä ei olekaan kyse siitä. Kyse on siitä, että itsellä on hyvä olla ja on tasapainoinen olo. Silloin voi olla, jos ei aivan onnellinen, ainakin hyvin tyytyväinen. Mutta jos on koko ajan tyytymätön olo, siihen hakee vaistomaisesti ratkaisua. Niin meidät on rakennettu.
- mitä huominen
tuo tullessaan..
mä laitan tän suudelmaan kiertämään.
suudelma sulle :)- lopettaa...
kun mielenterveys alkaa kärsiä...
- kiribati
luovuttaa, kun elämänlaatu alkaa kärsiä etsimisestä.
- kokemuksella
Olen ollut 7 vuotta sinkkuna (vihaan sitä sanaa!)ja olen onnellinen että uskalsin lähteä huonosta suhteesta. Myönnän että olen odottanut ja toivonut uutta suhdetta. Asiaanhan kuuluu että olen deittaillut ja seurustellut muutaman kerran sekä vapaan miehen kanssa mutta myös varatun miehen kanssa. Se varattu-mies kokemus olisi saanut jäädä kokeilematta. Sitä kadun todellakin. Olin hänelle leikkikalu, tyvärr.
Ilman kyynisyyttä voin sanoa että sen kokemuksen jälkeen ei ole ollut minkäänlaista halua olla se aktiivinen osapuoli. Haluan uskoa että joskus tulee vastaan sellainen ihminen joka myös kiinnostuu minusta, sen takia että olen se kuka ja mikä olen. Lopetin siis hakemisen, mutta en ole menettänyt toivoani enkä uskoani rakkauteen. Hyvät puolet nykyisessä elämässäni on täydellinen vapaus, itsenäisyys ja hyvä itsetunto vaikka sitä miestä ei ole.
Älä menetä toivoasi, mutta älä laita liikaa painoarvoa sille asialle. Elä elämäsi täydesti, kuka tietää mitä huominen tuo tullessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461