Mites on, onko ollenkaan tuttua, vai olenko ainoa nyrjähtänyt. Aamulla otan pari Xanoria kun ahdistaa, ei välitöntä vaikutusta, yks lisää jne.... Nämäkään ei tunnu auttavan=> pari paukkua no niin kuvitelmissa helpottaa. (PALLO HUKASSA ja lähes "käkikello kunnossa"). Taas seur aamuna ahdistaa olisko kankkusen pelkoa ja yritän siirtää sitä hamaan tulevaisuuteen?????????
Mistä pitäis lähteä etsimään asiantuntija apua, pelkään, että sotken toilailuillani myös ihanat perhesuhteeni
xanor ja alkoholi
3
720
Vastaukset
- pari sanaa...
On erinomaisen hyvä, että tunnistat lipsumisen vaaran ja haluat puuttua siihen, ja sekä omaan että läheistesi hyvinvointiin jo hyvissä ajoin! Ota yhteyttä esimerkiksi Xanorin Sinulle määränneeseen lääkäriin. Ylipäätään pidä kiinni siitä, minkä vaaran nyt olet huomannut, ja hoida itsesi kuntoon!
On tärkeää, että pystyisit keskustelemaan edellä kertomastasi hoitavan lääkärisi kanssa. Pyri nyt ennen lääkärille pääsyä siis jättämään alkoholi ja käyttämään Xanoria ohjeen mukaisesti. Yritä myös kaikki muut ahdistustasi mahdollisesti helpottavat konstit, kuten ystävien seura, ulkoilu, tai mitä itse koetkin. Sitten lääkärin kanssa katsotte tilanteen yhdessä eteenpäin niin, että tilanne muuttuu ensin siedettäväksi ja sitten pikkuhiljaa paremmaksi. Tarvittaessa psykiatrian erikoislääkäri voisi olla oiva apu, mikäli tämä ei vielä ole ollut mukana kuvioissa.
En tiedä, mitä ahdistuksesi on ja miten sitä kaikenkaikkiaan hoidetaan/on hoidettu, millainen on hoitosuhteesi tai mahdollinen muu lääkitys jne. Pitkäaikaisessa ahdistusoireilussa, mikäli lääkehoitoon päädytään, lienevät muut/muutkin kuin bentsodiatsepiinit nimenomaan jatkuvassa käytössä suotavia. Siis uudemmat masennus/ahdistuslääkeet, joita niitäkin siis useita eri valmisteita.
Tsemppiä paljon! - ----------------
kun Britney Spears:kin vetelee Xanax=Xanor ja viinaa sekaisin ja siihen vielä SSRI lääkettä
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1282938
Tiedän kyllä omasta kokemuksesta että kyllä aika tosi sekaisin siitä kokteilista menee. - koukkunokka90
sitten hiljalleen tiputtelemaan kumpaakin.
Etuna on että ei tule paniikki/ahdistuskohtaukset yht´äkkiä, koska riva on pitkäkestoinen pami.
Ja myös helpommin vierotettavissa kuin Xanor.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581091Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36494Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476