Köyhät kyykkyyn

Kim Wilder

Kyllä näkee tossa köyhyystutkimuksessa mihin tolla demarivetoisella politiikalla on päästy...
Kun on demaripressa, demaripääministeri ( ainakin ton tutkimuksen aikana ) demarivetoinen SAK ja vielä demarien hallinnoima ay liike niin eihän siinä enää duunari voi kun köyhtyä...
Kaikki on niin hyvää kaveria keskenään eikä kukaan uskalla pyytää lisää liksaa ettei vaan demarikaverit suutu..
Jotta saataisiin kunnon vastavoimia poliittiseen kenttään niin älkää duunarit äänestäkö demareita !

6

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä

      eduskunnassahan keskustajohtoinen valta.
      Haukutkohan nyt omaan nilkkaasi, nilkki??

    • on kyllä

      onnistunut sotkemaan koko systeemin vaikka on ollut hallituksessa (onneksi) vasta vähän aikaa.
      Se on kyllä totta, että demarit on menny niiden kelkkaan.

      • kus

        DEMARIEN TÖPPÄILYISTÄ,NIIN TEILLÄ EI OLE MUUTA SELITYSTÄ ETTÄ SEHÄN ON KESKUSTAN SYY.
        TÄMÄ ON OLLUT MONELLA PALSTALLA SAMA JUTTU,EI KEPU SAA TEHTYÄ PÄÄTÖKSIÄ TYÖMARKKINOILLA,ON NIIN DEMARI MAFIAN HALLINNASSA KAIKKI ,NEUVOTTELUT OVAT TEATTERIA KOSKA VALTION PUOLELLA JA TYÖNTEKIJÄ PUOLELLA ON DEMARI EDUSTUS.
        JA TÄHÄN KÖYHÄ KANSA USKOO JA MAKSAA ULKOMAANMATKAN HINNAN TÄSTÄ TEATTERIESITYKSESTÄ,SIELLÄ NE LIITON RAHAT LAITETAAN KURKUSTA ALAS,EI JÄSENET NIISTÄ HYÖDY.


      • black_stalin
        kus kirjoitti:

        DEMARIEN TÖPPÄILYISTÄ,NIIN TEILLÄ EI OLE MUUTA SELITYSTÄ ETTÄ SEHÄN ON KESKUSTAN SYY.
        TÄMÄ ON OLLUT MONELLA PALSTALLA SAMA JUTTU,EI KEPU SAA TEHTYÄ PÄÄTÖKSIÄ TYÖMARKKINOILLA,ON NIIN DEMARI MAFIAN HALLINNASSA KAIKKI ,NEUVOTTELUT OVAT TEATTERIA KOSKA VALTION PUOLELLA JA TYÖNTEKIJÄ PUOLELLA ON DEMARI EDUSTUS.
        JA TÄHÄN KÖYHÄ KANSA USKOO JA MAKSAA ULKOMAANMATKAN HINNAN TÄSTÄ TEATTERIESITYKSESTÄ,SIELLÄ NE LIITON RAHAT LAITETAAN KURKUSTA ALAS,EI JÄSENET NIISTÄ HYÖDY.

        köyhä joka äänestää oikeistoa, on ansainnut ongelmansa.


      • Pölkkis
        black_stalin kirjoitti:

        köyhä joka äänestää oikeistoa, on ansainnut ongelmansa.

        Kun on äänestetty demareita niintässä tulos...wilder instituutin mukaan SUOMALAISET OVAT KÖYHIÄ...
        Demarithan ne ovat joka paikassa, etenkin ammattiyhdistys touhussa, huseeranneet työläisten asiat tuohon malliin kun ovat...
        Turha siintä on kepua ja kokoomusta syyttää !


      • black_stalin
        Pölkkis kirjoitti:

        Kun on äänestetty demareita niintässä tulos...wilder instituutin mukaan SUOMALAISET OVAT KÖYHIÄ...
        Demarithan ne ovat joka paikassa, etenkin ammattiyhdistys touhussa, huseeranneet työläisten asiat tuohon malliin kun ovat...
        Turha siintä on kepua ja kokoomusta syyttää !

        jos sekoomus sais päättää niin maaorjuus olis edelleen käytössä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2774
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      954
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      935
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      797
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      86
      650
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe