Kyllä näkee tossa köyhyystutkimuksessa mihin tolla demarivetoisella politiikalla on päästy...
Kun on demaripressa, demaripääministeri ( ainakin ton tutkimuksen aikana ) demarivetoinen SAK ja vielä demarien hallinnoima ay liike niin eihän siinä enää duunari voi kun köyhtyä...
Kaikki on niin hyvää kaveria keskenään eikä kukaan uskalla pyytää lisää liksaa ettei vaan demarikaverit suutu..
Jotta saataisiin kunnon vastavoimia poliittiseen kenttään niin älkää duunarit äänestäkö demareita !
Köyhät kyykkyyn
6
558
Vastaukset
- siellä
eduskunnassahan keskustajohtoinen valta.
Haukutkohan nyt omaan nilkkaasi, nilkki?? - on kyllä
onnistunut sotkemaan koko systeemin vaikka on ollut hallituksessa (onneksi) vasta vähän aikaa.
Se on kyllä totta, että demarit on menny niiden kelkkaan.- kus
DEMARIEN TÖPPÄILYISTÄ,NIIN TEILLÄ EI OLE MUUTA SELITYSTÄ ETTÄ SEHÄN ON KESKUSTAN SYY.
TÄMÄ ON OLLUT MONELLA PALSTALLA SAMA JUTTU,EI KEPU SAA TEHTYÄ PÄÄTÖKSIÄ TYÖMARKKINOILLA,ON NIIN DEMARI MAFIAN HALLINNASSA KAIKKI ,NEUVOTTELUT OVAT TEATTERIA KOSKA VALTION PUOLELLA JA TYÖNTEKIJÄ PUOLELLA ON DEMARI EDUSTUS.
JA TÄHÄN KÖYHÄ KANSA USKOO JA MAKSAA ULKOMAANMATKAN HINNAN TÄSTÄ TEATTERIESITYKSESTÄ,SIELLÄ NE LIITON RAHAT LAITETAAN KURKUSTA ALAS,EI JÄSENET NIISTÄ HYÖDY. - black_stalin
kus kirjoitti:
DEMARIEN TÖPPÄILYISTÄ,NIIN TEILLÄ EI OLE MUUTA SELITYSTÄ ETTÄ SEHÄN ON KESKUSTAN SYY.
TÄMÄ ON OLLUT MONELLA PALSTALLA SAMA JUTTU,EI KEPU SAA TEHTYÄ PÄÄTÖKSIÄ TYÖMARKKINOILLA,ON NIIN DEMARI MAFIAN HALLINNASSA KAIKKI ,NEUVOTTELUT OVAT TEATTERIA KOSKA VALTION PUOLELLA JA TYÖNTEKIJÄ PUOLELLA ON DEMARI EDUSTUS.
JA TÄHÄN KÖYHÄ KANSA USKOO JA MAKSAA ULKOMAANMATKAN HINNAN TÄSTÄ TEATTERIESITYKSESTÄ,SIELLÄ NE LIITON RAHAT LAITETAAN KURKUSTA ALAS,EI JÄSENET NIISTÄ HYÖDY.köyhä joka äänestää oikeistoa, on ansainnut ongelmansa.
- Pölkkis
black_stalin kirjoitti:
köyhä joka äänestää oikeistoa, on ansainnut ongelmansa.
Kun on äänestetty demareita niintässä tulos...wilder instituutin mukaan SUOMALAISET OVAT KÖYHIÄ...
Demarithan ne ovat joka paikassa, etenkin ammattiyhdistys touhussa, huseeranneet työläisten asiat tuohon malliin kun ovat...
Turha siintä on kepua ja kokoomusta syyttää ! - black_stalin
Pölkkis kirjoitti:
Kun on äänestetty demareita niintässä tulos...wilder instituutin mukaan SUOMALAISET OVAT KÖYHIÄ...
Demarithan ne ovat joka paikassa, etenkin ammattiyhdistys touhussa, huseeranneet työläisten asiat tuohon malliin kun ovat...
Turha siintä on kepua ja kokoomusta syyttää !jos sekoomus sais päättää niin maaorjuus olis edelleen käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542774
- 88954
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11935- 49876
- 78797
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751- 86650
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85586- 48565