ongelma

??????????

Mä oon tuntenut yhden miehen jo monta vuotta ja viime kesänä me vietettiin paljon aikaa yhdessä.. Meillä oli tosi hauskaa yhdessä ja meidän välillä kipinöi ihan erilailla ku kenenkään muun kans. Ja lisäks me pystytään keskusteleen kaikesta..

Mutta ongelmana on se että tää mies on tajuttoman ujo selvinpäin ja kokematonkin.. En saa siittä mitään selkoo kun se on selvinpäin, vaikka ollaan liikuttu silloinkin yhdessä, mutta ne herkät kosketukset ja suudelmat on tapahtunut silloin kun mies on ollu kännis.

Onko asia niin että tää mies on vaan niin ujo selvänä ettei uskalla näyttää tunteitaan, vai onko asia päinvastoin, että kännissä hän on erehtynyt muutaman kerran??
Tuntuu etten saa mielenrauhaa.. Voiko se vaikuttaa asiaan että oon joskus seurustellu sen veljen kans..

4

428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se taitaa olla myös se suurin ongelma teidän suhteellenne. Miehen mielestä tuskin olisi soveliasta seurustella sinun kanssasi ilman veljensä suostumusta.

Se että mies ei puhu tunteistaan ja on pidättäytyväinen johtuu juuri siitä, hänen omatuntonsa varmaan painii tämän ongelman kanssa, mutta kuten kaikilla alkoholi poistaa estoja ja näin hän pystynee ilmaisemaan omat tunteensa tai ainakin se kynnys madaltuu huomattavasti.

• huuruh

En kyllä ihan heti tuikkais sladdiani sellaseen muijaan jota mun veli olis aiemmin pannut. Tuntuis melkein insestiltä semmonen. Kännissä asia saattais ehkä unohtua.

• miehen

"ujous" on oikeasti sitä, että mies ei vaan ole kiinnostunut. Ajatukset on muissa asioissa, kuin sinussa.

• -Tuomas-

Ei kai poika kauhean ujo ole, jos pystyy kanssasi keskustelemaan kaikesta.

Tuo, että olet ollut sen veljen kanssa on jotakuinkin varmasti syy "outoon" käytökseen. Poika on vaan niin hyvä tyyppi, että häpeää tekemisiään ja tajuaa tekevänsä väärin veljeään kohtaan. Kännissä sekin voi unohtua.

Tuo asia on veljesten välinen, etkä sinä sitä voi selvittää. Tietysti voit yrittää saada heitä keskustelemaan asiasta ja itsekin puhua tälle exälle, mutta mitäs jos tämä onkin vielä sinuun ihastunut.

Sanonpahan vain, että paska tilanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      19
      2815
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2631
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      24
      2343
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1894
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1473
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1163
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1005
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe