miehet on

urpoja!

Mä en halua olla enää yhdenkää miehen kans tekemisis muuten kuin kaverina/ystävänä. Kaikki mun kohdalle osuneet tyypit on samanlaisia vonkaajia, seksi vain mielessä. Vitsi että aikuiset ihmiset on yksinkertaisia otuksia kun ei muuta päähän mahdu! Erästäkin luulin paljon fiksummaksi, mutta totuus paljastui, joten kyllä, siitä tämä kiukkuni kumpuaa..! Pankaa te miehet ristiinrastiin ja niin paljon kuin huvittaa, mutta tietäkää, että tämä nainen ei ole saatavissa. Rupean mieslakkoon, adios!

19

1256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistakin pitää lupauksesi ainakin niin pitkään, että pääset eroon katkeruudestasi. Muuten joku viaton miesparka saattaa joutua syytettyjen penkille muiden tekosista.

      Suosittelen siihen saakka joko vanhanpiian elämää tai lesboksi ryhtymistä. Koska pettymyksiä on takanasi jo useita, voisimme yhdessä miettiä, josko vika on perseellään olevissa parinvalintakriteereissäsi. Vai oletko luuserimagneetti?

      • aloittelijatar

        Mitenkäs siitä luuserimagneetista pääsisi eroon, jos on sellaisen tullut hankkineeksi? :D


      • urpoja!

        ja vanhanpiian elämää minulle, kiitos! Ystävät ja muu elämä nyt on muutenkin mennyt tähän asti miesten edelle, joten eipä tämä tästä paljoa muutu. Luuserimagneetti? No, enpä tiedä, mutta mun otsassa vissiin lukee, että "vonkaa multa, älä seurustele mun kanssa".


      • aloittelijatar kirjoitti:

        Mitenkäs siitä luuserimagneetista pääsisi eroon, jos on sellaisen tullut hankkineeksi? :D

        Tarkoittaako kysymyksesi todellakin sitä, mitä siitä on luettavissa? Että miten luuserimagneeetista pääsee eroon? Eikö ennemminkin luuserimagneetin pitäisi päästä luuserista eroon?


      • ....
        urpoja! kirjoitti:

        ja vanhanpiian elämää minulle, kiitos! Ystävät ja muu elämä nyt on muutenkin mennyt tähän asti miesten edelle, joten eipä tämä tästä paljoa muutu. Luuserimagneetti? No, enpä tiedä, mutta mun otsassa vissiin lukee, että "vonkaa multa, älä seurustele mun kanssa".

        "mun otsassa vissiin lukee, että "vonkaa multa, älä seurustele mun kanssa"."

        kannattaisi joskus katsoa peiliin. jos se on tussilla kirjoitettu niin sen saa luultavasti pois.


      • aloittelijatar
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Tarkoittaako kysymyksesi todellakin sitä, mitä siitä on luettavissa? Että miten luuserimagneeetista pääsee eroon? Eikö ennemminkin luuserimagneetin pitäisi päästä luuserista eroon?

        Minulla ei ole tällä hetkellä omaa luuseria ja nimenomaan siitä magneetista haluaisin tulevaisuutta silmälläpitäen eroon :D


      • aloittelijatar kirjoitti:

        Minulla ei ole tällä hetkellä omaa luuseria ja nimenomaan siitä magneetista haluaisin tulevaisuutta silmälläpitäen eroon :D

        Sinun olettamuksesi on, että naisella olisi luuserimagneetti. Minun olettamukseni on, että nainen itsessään on luuserimagneetti.

        Miten nainen pääsee itsestään eroon?

        Tai no, voisihan tietenkin ajatella, että luuserimagneetti ei olekaan nainen vaan käyttäytymismalli.

        Siinä tapauksessa ylenpalttinen "kuoliaaksiymmärtäminen" ja usko omien rakkaudentunteiden parantavaan voimaan on pahasta. Vaaratekijöitä on myös ihastuminen tiettyihin ominaisuuksiin, kuten komeaan ulkonäköön, hyvään supliikkiin, jännitykseen, huono arjensietokyky ja jatkuva vaihtelunhalu tai tunnekuohuista eläminen.


      • aloittelijatar
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Sinun olettamuksesi on, että naisella olisi luuserimagneetti. Minun olettamukseni on, että nainen itsessään on luuserimagneetti.

        Miten nainen pääsee itsestään eroon?

        Tai no, voisihan tietenkin ajatella, että luuserimagneetti ei olekaan nainen vaan käyttäytymismalli.

        Siinä tapauksessa ylenpalttinen "kuoliaaksiymmärtäminen" ja usko omien rakkaudentunteiden parantavaan voimaan on pahasta. Vaaratekijöitä on myös ihastuminen tiettyihin ominaisuuksiin, kuten komeaan ulkonäköön, hyvään supliikkiin, jännitykseen, huono arjensietokyky ja jatkuva vaihtelunhalu tai tunnekuohuista eläminen.

        Luuserimagneetti toimii siten, että minua lähestyvät vain humalaiset tai todella OUDOT otukset, joihin en todellakaan tunne vetoa. Ja heidän muodostaman muurin takaa en edes näe niitä kunnon miehiä... Kai niitä siellä takana jossain on? Täytyy olla?


      • narttuli
        .... kirjoitti:

        "mun otsassa vissiin lukee, että "vonkaa multa, älä seurustele mun kanssa"."

        kannattaisi joskus katsoa peiliin. jos se on tussilla kirjoitettu niin sen saa luultavasti pois.

        Mun otsassa lukee"ei tyttöystäväainesta"...
        Äijät ehdottelee kyllä että mites olis jos ruvettaisi vakipanoiksi mutta missä ovat ne jotka olisivat kiinnostuneet musta ihmisenä. Ei näy.
        Ratikkakuski saattoi olla oikeassa. Etsin komeita adoniksia, kestän huonosti arjen latteutta ja kaipaan draamaa. Kai sitä pitäisi mennä jonnekin kallonkutistajalle.


      • Kuskimies
        narttuli kirjoitti:

        Mun otsassa lukee"ei tyttöystäväainesta"...
        Äijät ehdottelee kyllä että mites olis jos ruvettaisi vakipanoiksi mutta missä ovat ne jotka olisivat kiinnostuneet musta ihmisenä. Ei näy.
        Ratikkakuski saattoi olla oikeassa. Etsin komeita adoniksia, kestän huonosti arjen latteutta ja kaipaan draamaa. Kai sitä pitäisi mennä jonnekin kallonkutistajalle.

        Pinnalliset naiset on out ja kusipäinen luonteesikaan tuskin edesauttaa toiveidesi toteutumista. Adoniksilla on monella aivotkin olemassa ja osaavat nähdä heti millainen luonteesi on. Miehellä aivot, naisella toiveet ja turhautumat. Psykologin luokse vain avautumaan kusipäisyydestäsi, ei sua kukaan ilmaiseksi kuuntele pinnallinen mulkero luonteinen röhky.


    • Rankaisija II

      Tule purkamaan turhautumistasi luokseni, mulla on luuta, rikkalapio, räsy jolla hinkata lattiaa ja ämpäri sua varten.

      Ollaan ystäviä, osoita ystävyytesi/kaveruutesi mulle siivoamalla asuntoni. Voiko kaunniimmin nainen miehelle ystävyttään osoittaa? Ei voi, ainakaan mulle. Ole mulle ystävä.

      Tule, venaan sua.

    • mitä..

      tilaa eli ollaanpas sitten tarkempina jatkossa...

    • panomies kolmannessa polvessa

      Vilpitön kiitos tästä ratkaisusta. Uskon että se on kaikkien osapuolten parhaaksi.

    • yrmio

      fiksuuden mittari nykyään se ettei halua
      seksiä sillointällöin, mielenkiintoista. Eksä sä sit tunne minkään sortin seksuaalisia viboja miehiä kohtaa??? Nimittäin jos et niin sit se sun päätös vanhanpiian elosta taitaa olla ihan oikea. Vai pitäiskö sun kokeilla tussua, eihän se ota jos ei annakkaan....

      • urpoja!

        KIVAA, mutta mä haluan harrastaa sitä sen ihmisen kanssa, josta mä välitän. Vonkaamisella tarkoitan sitä, että useimmat miehet, joihin lähiaikoina olen törmännyt, haluavat PELKÄSTÄÄN seksiä, ja mitä nopeammin, sen parempi. Itse olen säätämiseni säätänyt, ja ikääkin kertynyt jo sen verran, etten ole aivan kakara. Niin, ja mitä tussuun tulee, niin kyllä mä olen täysin peniksen ystävä.


      • urpoja! kirjoitti:

        KIVAA, mutta mä haluan harrastaa sitä sen ihmisen kanssa, josta mä välitän. Vonkaamisella tarkoitan sitä, että useimmat miehet, joihin lähiaikoina olen törmännyt, haluavat PELKÄSTÄÄN seksiä, ja mitä nopeammin, sen parempi. Itse olen säätämiseni säätänyt, ja ikääkin kertynyt jo sen verran, etten ole aivan kakara. Niin, ja mitä tussuun tulee, niin kyllä mä olen täysin peniksen ystävä.

        miehet haluaa...kaikki haluaa... Mikä sun haluissa on niin erikoista että ne jyräävät automaattiseti muiden halujen yli. Eikait siinä mitään pahaa oo jos haluaa jotain mut sit jos sitä ei saakkaan ja alkaa kiukuttelemaan siitä muille niin mennään mettään pahemman kerran.


    • Hossi37

      Naiset ovat ääliöitä ;)

      Ilmeisesti taitaa hivenen ketuttaa ku kohalle ei ole muullaisiakaan sattunut, omavalinta kysymys kato nääs.

      Ala vaan mieslakkoon jos siltä tuntuu ja yksineläminen vaikuttaa paremmalta vaihto-ehdolta, ei meiltä miehiltä naiset lopu kuitenkaan joten vahinkoa ei ole tapahtunut vaikka maisemista poístutkin.

      Ainoa joka tuostakin lakosta kärsii on sinä ite joten so what, turhaa sitä meille miehille on vaahdota. Mä voin alkaa sulle lakko-vahdiksi ni saat ainakin olla äijiltä rauhassa :)

    • jaffar

      Olet ilmeisesti niitä naisia, jotka lähettävät harhaanjohtavaa signaalia? On tosiaan parempi ihan omankin turvallisuutesi kannalta, että poistut kuvioista tai ainakin muutat käyttäytymistäsi.

    • Anonyymi

      Ei miesten kanssa voi olla ystävä. Ne valehtelee siinä toivossa että saisivat ehkä joskus edes yhden pikku runkkauksen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe