että mies menettää eron myötä tunteensa jo parissa vkossa??? ja kuukauden jälkeen ei tunne enää yhtään mitään...
kuinka se on mahdollista? itse en naispuoleisena siihen pysty...
kertokaa viisaammat?
miten on
6
1079
Vastaukset
- vaan.....
on näköjään mahdollista. Niin minunkin miehelläni loppui tunteet heti, koska oli jo uusi valmiina. Ero ei tunnu hänestä kuin helpotukselta, hän ei tunne mitään surua vaikka olimme yhdessä 15v. En minäkään ymmärrä, koska itse olen aivan paloina ollut nyt erosta asti (2kk). Minullehan jäi suuri tyhjiö, mutta hän oli sen jo täyttänyt uudella naisellansa. Vaikka viikko ennen eroa sanoi vielä rakastavansa minua. Voit uskoa, että olin kuutamolla, kun ilmoitti erosta ja valehteli vielä, ettei kolmansia osapuolia ole. Siis täyttä paskaa. Olem niin äärimmäisen pettynyt tähän mieheen ja ylipäätään elämään.
- ymmärtää nyt
Ei tunteet kahdella ihmisellä voi loppua tasan samalla kellonlyömällä. Aina toinen jää kaipaamaan ja ihmettelemään.
On myös ihmisiä, jotka vain ihastuvat, ovat tyytyväisiä mutta eivät koskaan rakasta. eivät pysty siihen.
Jos joku on pari viikkoa sitten sanonut rakastavansa, niin se on ollut vain sanojen helinää, päässyt siinä tilanteessa helpommalla.- nainen ja...
voin sanoo et itse erosin joku aika sitten vuosien parisuhteesta ja parin viikon jälkeen ei ollu kovinkaan suuria sydänsuruja..tottakai toisesta välittää ja huolehtii eronkin jälkeen,mutta omalla kohdalla ainakin kävi niin että tunteet oli hiipunu hiljakseen jo jonkun aikaa ja sit kun loppurysäys tuli tuntu oikeastaan aika vapauttavalta..että ei se mikään miesten helmasynti ole.
- 56789iolp
Kaksi vuotta takana, eikä tunnu olo paranevan. Uutta ei kykene edes ajattelemaan.
Esimerkkisi siis saattaa olla poikkeus.- taasen
Juu. Ihan sama täällä. Ei tosin mistään avioliitosta kyse, mutta useampi vuosi yhdessä. Nyt erosta pari kuukautta, enkä kaipaa entistä yhtään. Se on oikeastaan välillä jopa surullista.
- kalimeero
mulla ainakin tunteet kestäny yli vuoden enkä niitä vielkään ole saannu selviksi. ei siihen omaan prosessiin muutkaan voi auttaa, se on vain aika.ihana kuulla et on muitakin samanlaisia, eikä kylmiä itsekeskeisiä tunteettomia ihmisiä.
nykyjään vaan luovutetaan liianki pienistä syistä, ja sit kadutaaan kun ollaan rikottu yks ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728