tylyttäjän tunnistaminen?

noaaon

onko keinoa tunnistaa ilkeitä naisia jo kaukaa? ilman että on ollut katsekontaktia?

olen naisille puhumisessa melko ujo. montaa kertaa en ole saanut suutani avattua vaikka mieleni olisi tehnyt. muutaman puhumis kerran perusteella jopa minä osaan sanoa etteivät kaikki naiset ole ilkeitä. olen saanut jopa kannustavia vastauksia, kieltäytymisen ohella tietysti :)
vaikkei siis mitään käsittömän hirveitä kommentteja ole montaa kertaa tullut, pelkään edelleen ns. pelin avaamista. pelkään että naiset haluavat sanoa pahaa. en niinkään pelkkää torjutuksi tulemista vaikkei se mukavaa olekaan.

onko siis keinoa? ei taida olla?
paksumpi nahka kiitos.

9

1653

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tylyttäjän poika

Jos nainen vetää herneet nenään suorista kysymyksistä, niin se ei ehkä ole tylyttäjä.

• näin on

Kap niitä naisii on kaiken laissii, mistä niitä tunnistamaan. Yritä itsekkin koota rippeitäin. Uskottava on huomiseen, jos se enkel löytys.

• Mietippäs näitä

Vältä kauniita, huoliteltuja ja koppavia.

Omaan ulkonäköönsä panostaneet naiset (tai edes sitä yrittäneet) ovat usein kaikkein tylyimpiä, kun kuvittelevat olevansa erityisen tasokkaita.

Samalla tasolla täällä ollaan kuitenkin kaikki loppupeleissä. Jokainen vanhenee, rupsahtaa ja kuolee, ellei satu kuolemaan nuorempana.

Mene juttelemaan peruskivan näköisille ja hiljaisille perustytöille. Todennäköisimmin siinä suunnassa flaksi käy "taviksella".

• ...

Älkää vältelkö nättejä tyttöjä :) Koska voivathan nätitkin tytöt pukeutua normaalisti, tarkotan siis että ei kaikki kauniit naiset pukeudu koppavasti ja käyttäydy sen mukaan! Ei oo kiva, jos on nätti ja heti ajatellaan et toi on itseä täynnä oleva kuitenkin, jätän väliin.. :) Eihän siinä mitään häviä, jos yrittää.. rohkeutta vaan! :)

• hauska juttu
        ... kirjoitti:

Älkää vältelkö nättejä tyttöjä :) Koska voivathan nätitkin tytöt pukeutua normaalisti, tarkotan siis että ei kaikki kauniit naiset pukeudu koppavasti ja käyttäydy sen mukaan! Ei oo kiva, jos on nätti ja heti ajatellaan et toi on itseä täynnä oleva kuitenkin, jätän väliin.. :) Eihän siinä mitään häviä, jos yrittää.. rohkeutta vaan! :)

poikien oppikirjaa ja käyttävät oppejansa takaisin. Tyhmät pojat ei huomaa, että saavat maistaa omaa lääkettään.

• Mukavien tyttöjen ystävä
        ... kirjoitti:

Ainakin minä panen positiivisessa mielessä merkille, jos ravintolassa sattuu olemaan nätti tyttö, joka on vähän alilaittautunut kilpasisariinsa nähden, eli suhteellisen huomaamattomassa meikissä ja vaatetuksessa.

Kauneuden ja vaatimattomuuden yhdistelmä luo kiinnostavan "mitä tuollainen tyttö tekee tällaisessa paikassa" -asetelman. Tosi moni mieshän tykkää symppiksistä naapurintytöistä, mutta käytännössä tyyppiä on vaikea löytää ravintoloista. Joko siksi että he eivät siellä käy, tai koska luontainen söpöys on peitetty runsaalla bilelaittautumisella...

Viimeisen päälle laittautuneet naiset keräävät kyllä katseita, mutta ovat joko saavuttamattomia tai liian menevän oloisia tällaiselle pysyvämmästä suhteesta haaveilevalle, harvemmin bilettävälle nuorelle miehelle.

• tylyttäjä?

Kai ilkeää ihmistä on vaikea silmin havaita.

Itse olen helvetin ylpeän näköinen likka, tiedän tämän ja siksi korostan "diivamaisuuttani" vielä pahemmaksi.
      Siksipä olenkin ihka kammotus, kun ihmiset tuomitsevat aikalailla ulkonäön perusteella.
      En minä itseäni silti ilkeäksi luettelisi.
      En rupea haukkumaan ketään ja olisin otettu siitä, jos joku uskaltaisi reilusti tulla juttelemaan.

: Jääpatsas

• tylynnäköinen

Ei luonnetta useinkaan voi päätellä ulkonäöstä, valitettavasti. MInä olen kuulemma hirmu tylyn ja koppavan ja tiukkapipoisen näköinen, mutten koskaan ole kellekään ilkeä vaan pyrin aina olemaan ihmisille peruskohtelias ja ystävällinen (paitsi jos joku tulee törkeilemään). Yritä vain edelleen mennä rohkeasti juttelemaan kiinnostavan näköisille naisille - jos joku haluaa sanoa ilkeästi niin se on ihan täysin sen sanojan oma ongelma, ei sinun (jos vain olet itse puhunut suht asiallisia)! Jos joku oikeasti haluu olla ilkeä niin se myös on sitä, sanoit sille sitten mitä tahansa, joten älä sinä kanna syyllisyyttä siitä jos joku sanoo sulle pahasti.

• ......

Vaikka ulkonäöstä ei joidenkin mielestä tunnista ilkeää naista, niin sanoisin kyllä, että tunnistaa.

Kun katsoo naisen ilmeitä, niin niistä jo näkee mitä hän puhuu kavereilleen. Monesti itseään kovin esilletuovat ja äänekkäät naiset, ovat myös pahoja suustaan. Kuitenkin ei kannata olettaa, että kiltin näköinen olisi aina kiltti. Kilttikin oppii sen, että häntä iskee baarissa ne, jotka eivät uskalla iskeä niitä, joita oikeasti haluaisivat iskeä eli niitä pintapuolisen näköisiä naisia. Kiltti saattaa olla lopen kyllästynyt niihin nössöihin miehiin, jotka häntä yrittävät iskeä ja siksi hän ärähtää.

Mielestäni voit vaan sanoa takaisin ilkeästi niille naisille, jotka sanovat sinulle ilkeästi, torut heitä vitsikkäästi, hymyilet vain näille naisille tai kestät muuten ilkeilyt. Keksit vaikka jonkun asian, missä olet näitä naisia parempi ja sillä keräät itseesi itsetuntoa, jolloin et pelästy, kun saat pakit. Ota asenne, että olet myyntimies ja myyt tuotetta eli itseäsi, jolloin kun kauppoja ei synny, et ota asiaa henkilökohtaisesti, vaan pyrit parantamaan myyntitaitojasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe