Millä konstilla saisi rinnat pois. Jostain syystä minua etoo suuresti omat rintani, aivan liian isot. Epäkäytännölliset ja tiellä.
Onko jotain voimisteluliikkeitä? Vai pitääkö vain laihduttaa normaalisti ja välttää rasvaa?
(ei ole provo)
RINNAT VEKE!!
4
841
Vastaukset
- ole....
kudosta nempi ku rasvaa niin laihuttamalla ne lähtee.
- ne lähtee
Laihduttamalla saa ainakin vähän pienemmäksi. Itseltäni tipahti kuppikoko B:stä A:han, kaverilla D:stä B:hen. Eli riippuu siitä, miten paljon rasvaa rinnoissa on.
- isot
Huoh, en ole ainoa jolla tämä ongelma! Kun olin hoikka n. 25kg sitten oli kuppikoko just passeli B. Nyt D ja ovat roikkuvat, hankalat ja tiellä varsinkin urheillessa. Nyt laihdutan (muutan elämäntapani) ja kovasti jo odotan etumuksen katoavan. Sit sais jakun napit kiinni rintojen kohdalta.:D
- mutta minulla
ei rinnat kauheesti pienentynyt vaikka laihdutin 35 kg , tosin vieläkin on liikaa painoa. toki "turvotus" laski mutta valtavat roikkosäkit on vieläkin ja liivikoko ennallaan. olenkin menossa kirurgin käsittelyyn saadakseni niska/hartia kipuja aisoihin. lääkäri puhui vähintään kilon poistosta, toisesta enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261571
- 241356
- 1391139
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus335915- 42750
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on298710- 50708
- 60701
- 66666
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym49635