Fuckbuddyksikö??

NannaaK

Olen noin kolmekymppinen sinkkunainen, hyvännäköinen ja hyväkroppainen. Olen nyt tavannut yhden ihanan ja syötävän mageen ikäiseni kundin, jonka kanssa tapailemme. Hän ei halua mitään enempää kuin seksiä, joka välillämme onkin loistavaa, mutta kun minä kiinnyn ja kiinnyn vain enemmän myös henkisesti tähän hurmuriin.....Luulen, että hänellä saattaa olla muitakin "hoitoja", mutta siitä huolimatta tapailemme aika tiiviisti. Asumme eri paikkakunnilla. Hän on sanonut tuntevansa minua kohtaan muutakin kuin seksuaalista intohimoa ja meillä on samanlaisia harrastuksia ja olemme työssäkin samalla alalla. Kummallakaan ei jälkikasvua. Pelottaa vaan se ajatus, että minua sattuu kohta, jos en nyt laita stoppia.....Onko kellään muulla kokemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta? tätä on jatkunut pari kuukautta.
Toinen asia joka minua toisaalta ottaa päähän, vaikka toisaalta imarteleekin, on se että hän lähestulkoon ainoastaan kehuu vain minua ulkoisesti, vaikka kaipaisin herkkänä ja tunteellisena naisena kehuja myös paljon muustakin...

9

1386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiribati

Ensin kirjoitat: "Hän ei halua mitään enempää kuin seksiä" mutta myöhemmin: "Hän on sanonut tuntevansa minua kohtaan muutakin kuin seksuaalista intohimoa"

Kiihottuneena voi tulla sanoneeksi enemmän kuin mitä muulloin tuntee, joten käytös kertoo varmasti enemmän kuin sanat. Jos haluat seksisuhteen niin go for it, mutta jos pelkäät polttavasi siipesi niin laita stoppi.

Tai tee rohkea veto ja nosta kissa pöydälle ja kerro miehelle mitä SINÄ haluat. Jätä valinta hänelle.

• oikea..

suhde, sorgen...

• kaikennähnyt

Kuulostaa ihan normaalilta nykynaisten touhulta. Eipä tuossa mitään outoa ole, kaikki suhteet nykyään ovat kuvailemasi kaltaisia. Eli beibi, SULLA ON PARISUHDE :)

• LK.

Niinhän ne pelimiehet kusettaa niitä monia naisiaan just tuolleen. Se kertoo varmaan kaikille niille naisille samaa liirumlaarumia, että tuntee muutakin kuin seksuaalista intohimoa niitä kohtaan. Mutta justhan se sulle sanoi, ettei halua muuta kuin seksiä. Sulla on tunteet pelissä, hänellä taas ei ole. Sydämesi sä vaan tulet särkemään jossain kohtaa. Se näkee vaan sun ulkonäön, ei mitään muuta. Sun vartaloahan se vaan himoitsee. Ei sua noin yleisesti naisena. Suosittelen että juokset karkuun, etkä kuuntele sen juttuja.

• Buukii

joo, kuulostaa niin tutulta lurittelulta..itekkin monasti varsinkin jurrissa tullu selvitettyä kuinka mä oikeesti tunnen muutakin sua kohtaan, vaikka ei tosissaan muuta kuin seksi mielessä. Ja kyllähän tolla petiin pääsee paljon sukkelammin kuin vain sanomalla, että haluan pelkkää seksiä. Joten jos ei nuo sydänsurut kiinnosta ni pistä poikki..tai tee juuri niin ku, että anna miehen valita.

• Janskuliini..

sä olet jo fuckbuddy, jos haluat enemmän kannattaa harkita kaksi kertaa.. Toi Kiribatin ohje nostaa kissa pöydälle saattaa pelästyttää vastapelurin niin, ettei tarvii olla enää edes fuckbuddy..

Itse en myöskään nähnyt mitään ristiriitaista tossa sun viestissä. Se että ei halua mitään ja tuntee jotain muutakin kuin intohimoa on kaksi eri asiaa. Ehkäpä tässä sanoisin sanat sitoutumiskammo, vapaudesta luopuminen ja päättämättömyys. Suhde on tahdon asia.

Uskon, että hän pitää sinusta. Toinen asia on haluaako hän suhdetta. Ja miehen pitää haluta suhdetta aika tavalla, että hän on valmis luopumaan entisestä elämästä ja esim. useista naisista.

Ehkäpä voisit tunnustella asiaa tuomalla "suhteeseenne" muitakin elementtejä kuin seksin. Käykää yhdessä kaupassa, menkää vuokraamaan leffa, käykää yhdessä lenkillä tai mainitsemassasi harrastuksessa. Kutsu ystäviä kylään hänen läsnäollessaan tai pyydä häntä lähtemään sinun ystäviesi kanssa illanviettoon. Yritä tutustua hänen perheeseen ja ystäviin.

Jos hän noissa asioissa torjuu sinut ja keskii syyn toisensa perään, luulen että hän ei todellakaan valmis suhteeseen. Eikä ole valmis siihen sinunkaan takiasi. Fuckbuddy-suhteen loppuminen sattuu. Mutta niinkuin aina.. Nytkin.. Pitää yrittää ajatella järkevästi.

Jos hän tosiaan vedättää sinua ja pitää useita naisia. Onko se sitä mitä sinä haluat? Olet varmasti upea ihminen ja ansaitset parempaa. Ei saa alentua moiseen. Minä alennuin kerran ja toiste en samaan lankaan mene! Tsemppiä ja onnea! ;)

• n*25

Koetin samaa: aloin fucbuddyksi yhdelle miehelle, joka alusta asti sanoi kyllä reilusti, että seksi on valitettavasti ainoa asia mitä hän pystyy tarjoamaan, ja että hänellä on lisäkseni muitakin kumppaneita. Tiesin riskit ja otin ne - ja tietysti sain siipeeni. Seksi oli mahtavaa, ja hiljalleen aloin kiintyä tyyppiin muutenkin. Kun tajusin lopulta olevani mustasukkainen, olikin jo liian myöhäistä; olin päätäpahkaa ihastunut, joten peli oli vihellettävä poikki.

Sanoin miehelle, että seksinharrastaminen oli lopetettava, koska mulla alkoi olla tunteet pelissä, hänellä taas ei. Hän sanoi pitävänsä minusta kovasti, mutta suhteeseen ja elämänmuutokseen hän ei todellakaan vielä ollut valmis - ainakaan minun kanssani. (No, tuota hän ei sanonut suoraan, mutta eiköhän se ollut luettavissa rivien välistä..) Minä jäin nuolemaan haavojani ja kiroamaan omaa typeryyttäni, ja hän jatkoi paneskelua ympäriinsä.

Pahoin pelkään, että kohdallasi saattaa olla samantyyppinen tapaus. Jos näppien polttamista pelkäät, toimi saman tien, miten ikinä sitten toimitkaan. Mitä enemmän kiinnyt sitä enemmän se lopulta sattuu jos huonosti käy. :(

• a.b.c.

Jotta voisin sun tilannetta kommentoida, vastaapa seuraaviin kysymyksiin rehellisesti:

1) tunnetko sinä seksuaalista intohimoa tuota miestä kohtaan vai tunnetko seksuaalista intohimoa itse seksiä kohtaan?

2) kumpi teistä kehuu ja koskettelee toista enemmän?

3) kiihotutko naisista edes ajattelun tasolla, eli oletko täysin hetero vai melkein hetero?

• NannaaK (alkup)

No niin, kiperiä kysymyksiä sinällään....mutta yritetään olla rehellisiä:

1) Sekä että. Olen seksuaalisesti aktiivinen ja pidän siitä, joten voi olla, että tunnen intohimoa itse seksiäkin kohtaan. Tietenkin se vaikuttaa, että tämä kyseinen mies on hyvä sängyssä ja ulkomuodoltaan niin jees. En ole ennen edes ajatellut asiaa tuolta kantilta...

2) Mä koskettelen enemmin ja ehkä kehun tunnetasolla, mutta hän kehuu enemmän ulkonäköön liittyviä asioita. koskettelu todellakin liittyy hänellä itse siihen aktiin lähestulkoon pelkästään Mikä lienee huono merkki)

3) Kiihotun naisista ajattelun tasolla ja olenkin monesti miettinyt, että olenkohan bi....en ole kuitenkaan koskaan ollut naisen kanssa. Rehellisesti haluaisin mieluummin seksiä kauniin naisen kuin minusta ei-hyvännäköisen miehen kanssa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4990
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1119
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1053
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      927
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe