Baarissa tuli taas käytyä ja oikein tarkoituksella seurasin sitä metsästystouhua siinä mielessä, että minkä "tasoiset" (ulkoisesti) toisiaan yrittävät ja saavat. Kyllä se näytti melko pitkälle siltä, että samantasoiset toisensa löytävät. En koko illan aikana nähnyt yhtään paria, jossa hyvännäköisellä miehellä olisi ollut ylipainoista punkeroa kainalossa. Joillain suht näteillä naisilla saattoi olla melko tavallisen näköinen mies, mutta nyrkkisääntö näytti ainakin olevan, että mitä paremman näköinen adonis, sen hoikempi ja nätimpi muija.
Ja tarkkailuni tapahtui Stadin yöelämässä menneenä viikonloppuna.
"Taso toisensa tunnistaa"
6
1524
Vastaukset
- kiribati
funktio oli...??
- kormealla miehellä vara valita
funktio oli se, että hyvännäköisillä adoniksilla on hyvännäköinen nainen kainalossa.
Siis ei ole tarvis hyvännäköisen ottaa rumaa akkaa.
Minä olen kyllä joskus nähnyt oikein hyvännäköisen miehen. jonka käsipuolessa roikkuu
joku lattiamopin näköinen.....
- ihmettelevä komistus
Mihinköhän baariin kannattaisi mennä katsastamaan niitä kauniita naisia, kun sedun jointit, hesari ja kaivo on jo läpikäyty? Tyhjää täynnä. Ehkä lähiön juottolat on ne mun juttu, luulen. Tosin siellä sitten vedetään pää täyteen, niin kuin tähänkin mennessä. Eiku oikeesti, olen niin hyvän näköinen, että kyllä se vaan on se nainen joka saa luvan tulla juttusille, eikä toiste päin. Hell no.
- että..
sulle pitää tulla juttelemaan! hih.. harmi vaan, että hyvännäköiset naisetkin ajattelevat juuri noin. Joten jos tasoa etsit,niin sitä saat odottaa (enkä nyt puhu pelkästä ulkonäöstä) tuolla asenteella.
- BARE
Mistä tiiät että ne miehet oli hyvän näkösiä. Et kai oo niitä poikia?
- noin kai aina mene
Tassa ollaan kaveriporukalla ihmetelty yhta tuttavapariskuntaa, jossa mies on kohtuu hyvannakoinen (ei mikaan adonis), fiksu, kohtelias, osaa keskustella jne. ja nainen on miesta 5 vuotta vanhempi laskikasa, joka on aina kannissa kun sen nakee. Keskustelutaitoa eika alya ei tunnu olevan. Onhan silla tietty isot rinnat, kun sita laskia on muutenkin, mutta jokseenkin minusta epasuhtainen pari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2375133Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194171- 583803
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513540
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413275Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72704Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232426
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377