Kysymys naisen toiminnasta

QuuMaa

Terve. Kertokaapa naiset mikä logiikka seuraavan käyttäytymisen takana on:
Vastaa kyllä tekstareihin, s-posteihin, puheluihin mutta itse ei ole tehnyt yhtäkään yhteydenottoaloitetta. Pari kertaa ollaan vasta käyty yhdessä ukona, joten siis ihan alkumetreistä on kyse. Mulle vaan on jo nyt ehtinyt syntyä tunne "varallaolosta" tai ihan jostain muusta kuin ainakaan mistään läheisemmästä toiminnasta. Ja en ole kysynyt asiasta koska en haluis ihan heti säikyttää naista tiehensä.
Ideoita?

14

1898

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen semmoinen

Että nainen varmistelee sinun kiinnostustasi. Jos hän vastaa viesteihisi joskus parin vuorokauden sisään ja vaikuttaa puhelimessa haluavan lopettaa puhelun koska vaan, olet vain "varamies".
      MUTTA jos vastaukset tulevat pian, niissä on ehkä vastakysymyksiä ja puhelut ovat mukavaa jutustelua, jota hänkään ei malttaisi lopettaa, olet oikealla asialla.
      Siinä tapauksessa voit vaikka jonkun puhelun päätteeksi sopia että nainen soittaisi huomenna tms... Sitten jos sovitun puhelun sijaan saatkin vain tekstiviestin, nainen on arka yhteydenottaja :)

• QuuMaa

Varmistelee? Miksikähän mulla ei oo samanlainen tunne...
        Joo vastaukset tulee suht nopeesti (tunnin parin sisään viim.) ja vastakysymyksiäkin saattaa vilahdella. Joskus jopa joku hymiökin:)
        Jotenki vaan tuntuu että nykyään kaikki on kaikkien kanssa niin sosiaalisia, että tuollanen käytöshän voi olla ihan tavallistakin. Eli en siis tunne, että tässä/minussa olisi mitään spesiaalia. Mistähän sen erottaa onko kyse kaveruudesta vai jostain vakavammasta?

• olen semmoinen
        QuuMaa kirjoitti:

Joo vastaukset tulee suht nopeesti (tunnin parin sisään viim.) ja vastakysymyksiäkin saattaa vilahdella. Joskus jopa joku hymiökin:)
        Jotenki vaan tuntuu että nykyään kaikki on kaikkien kanssa niin sosiaalisia, että tuollanen käytöshän voi olla ihan tavallistakin. Eli en siis tunne, että tässä/minussa olisi mitään spesiaalia. Mistähän sen erottaa onko kyse kaveruudesta vai jostain vakavammasta?

"Mistähän sen erottaa onko kyse kaveruudesta vai jostain vakavammasta?"

Luulenpa että tuo selviää viettämällä aikaa yhdessä. Kyllä ihmisen kehonkieli on semmoinen että se kertoo paljon sellaista mitä tekstiviestit eivät ikinä :)
        Ei muuta kuin leffailtaa viettämään ja tyttö rohkeasti kainaloon...

• jospa kysyisit
        QuuMaa kirjoitti:

sillähän se selviää. Asia on pois päiväjärjestyksestä jos kysyt.
        Varmistelu nyt ei ole mitään uutta, monesti on aivan paikallaan.
        Ja sekihän tietysti vaikuttaa, jos käyt ulkona monen tytön kanssa. Ei ole tytön kannalta kovin mielekästä alkaa silloin soittelemaan, jos tietää, ettei ole kuin yks ajantappoväline toisten seassa, mut ei sen enempää.

• QuuMaa
        jospa kysyisit kirjoitti:

sillähän se selviää. Asia on pois päiväjärjestyksestä jos kysyt.
        Varmistelu nyt ei ole mitään uutta, monesti on aivan paikallaan.
        Ja sekihän tietysti vaikuttaa, jos käyt ulkona monen tytön kanssa. Ei ole tytön kannalta kovin mielekästä alkaa silloin soittelemaan, jos tietää, ettei ole kuin yks ajantappoväline toisten seassa, mut ei sen enempää.

No kun en vielä parin tapaamisen jälkeen viitsisi alkaa kyselemään...
        Ja toinen, etten käy ulkona kenenkään muun kanssa. Mulla ei ole mitään "hanki itsellesi tyttöystävä vaikka väkisin" -kampanjaa meneillään.
        Mut tää tyttö vois olla mukava....

• kuin kuvaamasi nainen
        QuuMaa kirjoitti:

No kun en vielä parin tapaamisen jälkeen viitsisi alkaa kyselemään...
        Ja toinen, etten käy ulkona kenenkään muun kanssa. Mulla ei ole mitään "hanki itsellesi tyttöystävä vaikka väkisin" -kampanjaa meneillään.
        Mut tää tyttö vois olla mukava....

Ite oon ihmeissäni, kun eräs mies toimii samoin kuin kuvaamasi nainen. Vastailee kyllä viesteihini ja soittoihini, mutta itse ei tee yhtään mitään.

Oonkin nyt päätymässä siihen, että luovutan suosiolla. Joko hän ei ole kiinnostunut tms. mutta minä en enää jaksa kiustata itseäni pidempään.

Ja jos suoraan sanon, en kyllä täysin ymmärrä tuota kuvaamaasi naistakaan. Jos toinen aina vaan toimii ja yrittää ottaa yhteyttä, niin luulis, että jossain vaiheessa toinenkin tajuais, että hänen pitää myös tehdä jotain ja osoittaa kiinnostustaan.

Muistan erään ystävättäreni vuosien takaa. Hän oli sellainen, että ei koskaan soittanut minulle, vaan minä aina hänelle ja kun sitten lopetin soittelun, loppui yhteydenpitokin.

En nyt toki sano, että Sinun tapauksessasi olisi välttämättä tällaisesta kyse, mutta ite en oikeesti tajua tuollaisia ihmisiä.

Tsemppiä Sinulle!

• Rouva67

Ehkä tämä nainen on sellainen, jonka mielestä mies on se joka tekee aloitteet tai ehkä hän on vaan jollain tasolla ujo ottamaan ensin yhteyttä.
      En kuitenkaan sinuna vaivaisi tällä päätäni, nainenhan kuitenkin vastaa sulle :) Eikä varmaan kannata ottaa puheeksikaan aivan heti.
      Katsele nyt ihan kaikessa rauhassa!

• nainen 26

Olen just tuollainen. En halua olla liian helppo ja katsoa, onko mies aidosti kiinnostunut. Klassikkojuttu, leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.

Jos viesteihin vastaaminen tms. ei tapahdu saman päivän sisällä, voit olla melko varma, että naista ei kiinnosta.

• samanlainen nainen

Minä olen hiukan samanlaisessa tilanteessa, eli tässä on meneillään lupaavalta kuulostava tapailu aivan mielettömään mieheen. Kuitenkin se on yleensä hän joka soittaa, usein hän myös ehtii olla se joka ensimmäisenä lähettää viestin.

Tämä ei suinkaan johdu kiinnostuksen puutteesta, vaan siitä että olen jokseenkin ujo ja jos satun todella kiinnostumaan jostakin ihmisestä, se tekee puheenaiheiden keksimisen entistä vaikeammaksi.

Jonkun mitäänsanomattoman tyypin kanssa onnistun kyllä juttelemaan viileästi, mutta muuten on vaikeaa.

Lisäksi usein käy vain niin, että olen ajatellut soittaa miehelle vaikkapa yhdeksältä illalla, mutta puhelin piriseekin jo puolelta.

Edellä olet jo saanut aika hyviä neuvoja, älä nyt ainakaan vislaa peliä poikki moisten epäilyjen takia. Jos nainen ei ollenkaan vastaisi ja aistisit selkeää välttelyä, peli olisi selvä, mutta tuohan on vain ihanan alkujännityksen sanelemaa touhua.

Lisäksi toisen kiinnostusta on vaikea aluksi määritellä. Joskus tapaillaan ihan vaan muuten vaan, eikä mielessä ole ollenkaan vakavaa suhdetta. Siksi alussa on hyvä antaa homman edetä ihan omalla painollaan ilman turhia painostuksia ja kysymyksiä. Vastaukset tulee ihan itsestään ennen pitkää.

• voiko olla niin

moni nainen vaan tietää, että paras miehenkarkoituskeino on olla liian innokas ja olla jatkuvasti perässä. Mikään ei saa miestä enemmän takajaloilleen kuin puhelinta rinkuttava ja joka viides minuutti tekstaria laittava naikkonen, vai mitä? Jos sulle soiteltais, niin kuinka herkästi se tilanne oliskin niinpäin, et sua ahdistais, ja kyselisit täällä, miksi se on sun kimpussa? Heti alkais ne omat harrastukset ja tekemiset ja kaverit tuntua kyllä paremmalta vaihtoehdolta. Jokaisella on vähän erilaiset nuo ajat, että miten herkästi hermostuu siihen, että toinen on kimpussa, ja jos se haluaa olla varma, ettei pistä sua mäkeen soittelemisilla. Parempi varmaan jos pyydät ottamaan yhteyttä ja sovit vaikka ajankohdan, niin eiköhän se sitten soita.

• QuuMaa

Olet oikeassa. Minäkin kyllä ahdistuisin jos jatkuvasti pitäisi olla tekemässä meriselvitystä missä kulloinkin on.
      Ehkäpä tämä onkin ihan normaalia ja oikeaa toimintaa. Tässä voi olla kyllä minun puolelta sitäkin, että joskus on tullut aika kovasti takkkiin, nin sitten meinaa epäillä toisen pyyteettömyyttä liian herkästi.
      Täytyy jatkaa tilanteen aistimista.

• aika tavallista on

Just tätä tarkotin. Et tavallaan vaikka mies saattas sitä haluta, niin monesta vois tuntuu, et se kuitenkin sitos jonkun verran. Ja ainakin minä tiedän, et se voi tulla miehelle itselleenkin yllätyksenä se tunne, et hei, nyt alkaa olla liikaa, ennenkuin siihen on valmis.
        Tai olen nähnyt jonkun kerran tutuista, et niin käy.

Ainakin aika monesta tutusta miehestä tiedän, et vaikka kuinka olis miellyttävä tyttö, niin ei tule kauppoja, jos mies jossain vaiheessa kokee ahdistuvansa. Siinä ei auta sitten jälkeenpäinkään yrittää korjata tilannetta, jos se tunne jää miehellä päälle, et toinen on liikaa ottamassa yhteyttä. Ja sen rajan yli jos mennään, niin eipäs auta jälkeenpäin yleensä enää mikään. Ja kukaan ei tiedä, mikä on liikaa, kun miehet ei yleensä sitä sano, ehkä jälkeenpäin voi tokasta, et sä olet aina kimpussa, mut koskaan ei silloin kun siitä pitäs puhua. Moni mies tai poika vaan kokee, et ei ole valinnanvaraa, et on pakko olla yhteydessä ja se ahdistaa, ainakin näin mulle on sanottu.

Eli ainakin mun tutut miehet on sitä mieltä, et sillä tavalla luonnollisesti jos tuntuu, et on hyvä pitää yhteyttä, niin se on paras, eikä se, et aletaan laskemaan kertoja ja päiviä. Ja jos tuntuu, et mies on herkkä sellaiselle, niin turha alkaa kokeilemaan, et mitenkähän paljon se kestäis. Mun mielestä nuo aistimiset ja muut on vähän kans hankaluuksia tuovia juttuja. Kannattaa vaan sanoa, jos on asiaa tai kysyä.

• rohkeasti

ja kun tapaatte niin kyllä sen sitten vaistoaa onko tyttö kiinnostunut vai ei ;)
        Muista että jos odotat liian pitkään niin voi olla myöhäistä...

• johanna123456890

muutamaan otteeseen ollut itse se innokas textareiden yms laittaja ja aina silloin olen saanut "syvät haavat" pakit. Nyttemmin olenkin sitä mieltä et jos miestä kiinnostaa se kyllä näyttää sen, itse en vaivaudu muuta kuin vastaamaan. sit kun ollaan seurustelusuhteessa se on eri homma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe