Miesystävän

piheys ärsyttää!

Miesystävälläni on enemmän rahaa kuin minulla, hän käy töissä, minä opiskelen vielä, ärsyttää kun miesystäväni on niinpihi ettei KOSKAAN osta minulle mitään.
(Ei tarvitsisi mitään kallista ostaa, mutta ostaisi joskus esim. nimppari/synttärikortin/kukkia tms, maksaisi edes joskus mun pizzan kun käydään syömässä jne..)

10

1201

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentoida,

että osta hutsu itte äijälles jotain, olen kyllä ostanutkin, viimeksi ostin 60 euron lahjan hänelle vuosipäivänä.
      Hän ei edes muistanut koko päivää-

• harmi.. :(

Tuo kuulostaa pahalta.
        Neuvoni: Älä sinäkään osta miesystävällesi mitään tai jätä koko äijä.

• ärsyttävää
        harmi.. :( kirjoitti:

Tuo kuulostaa pahalta.
        Neuvoni: Älä sinäkään osta miesystävällesi mitään tai jätä koko äijä.

Ei tunnu kivalta, tiedän. Seurustelin vuoden miehen kanssa, joka oli tosi tarkka rahoistaan. Vaikka tienasi rutosti, niin ei raatsinut ostaa uutta paitaa rikkinäisen tilalle ; ). Yllättävää kyllä ei sitten pihistellyt isoissa asioissa vaan ostaa päräytti kalliin veneen jne.

Minusta olisi ollut kiva muistaa välillä häntä, vaikka tarjoamalla ruuan tms. mutta hän ei yleensä halunnut. Kyllähän se tuntui aika ikävältä kun ei edes kukkia voinut syntymäpäivänä tuoda minulle saati sitten jouluna muistaa jollain pienellä. Minusta ainakin on tosi mukava huomioida toista ja sen huomioimisen pitää olla molemminpuolista. Siitä saa sitä hellyyttä parisuhteeseen kun saa toisen tuntemaan, että on ajatellut häntä.

No, ero tuli sitten saiturista kuitenkin ja nyt seurustelen miehen kanssa, joka huomioi eli maksaa minut leffaan, lätkämatseihin ja ravintoloihin. Minä sitten teen niin myös hänelle : ), koska käyn töissä ja rahaa on itselläkin ; ). Viimeksi eilen hän kysyi mitä poikani ovat pukilta pyytäneet ja meinasin pudota tuolilta = ), koska on minusta tosi huomaavaista näinkin lyhyen seurustelun jälkeen huomioida lapsiani. Hän on kyllä muutenkin ihan älyttömän kultainen : ).

Mitä jos kertoisit miltä sinusta tuntuu miehelle. sanoisit, että ei tunnu kivalta että hän ei huomioi sinua vuosipäivänä jne. Sillä rehellisesti ei esim. kukkakimpun ostaminen kotimatkalla vie ketään vararikkoon. Tsemppiä!

• piokåiåo
        ärsyttävää kirjoitti:

Ei tunnu kivalta, tiedän. Seurustelin vuoden miehen kanssa, joka oli tosi tarkka rahoistaan. Vaikka tienasi rutosti, niin ei raatsinut ostaa uutta paitaa rikkinäisen tilalle ; ). Yllättävää kyllä ei sitten pihistellyt isoissa asioissa vaan ostaa päräytti kalliin veneen jne.

Minusta olisi ollut kiva muistaa välillä häntä, vaikka tarjoamalla ruuan tms. mutta hän ei yleensä halunnut. Kyllähän se tuntui aika ikävältä kun ei edes kukkia voinut syntymäpäivänä tuoda minulle saati sitten jouluna muistaa jollain pienellä. Minusta ainakin on tosi mukava huomioida toista ja sen huomioimisen pitää olla molemminpuolista. Siitä saa sitä hellyyttä parisuhteeseen kun saa toisen tuntemaan, että on ajatellut häntä.

No, ero tuli sitten saiturista kuitenkin ja nyt seurustelen miehen kanssa, joka huomioi eli maksaa minut leffaan, lätkämatseihin ja ravintoloihin. Minä sitten teen niin myös hänelle : ), koska käyn töissä ja rahaa on itselläkin ; ). Viimeksi eilen hän kysyi mitä poikani ovat pukilta pyytäneet ja meinasin pudota tuolilta = ), koska on minusta tosi huomaavaista näinkin lyhyen seurustelun jälkeen huomioida lapsiani. Hän on kyllä muutenkin ihan älyttömän kultainen : ).

Mitä jos kertoisit miltä sinusta tuntuu miehelle. sanoisit, että ei tunnu kivalta että hän ei huomioi sinua vuosipäivänä jne. Sillä rehellisesti ei esim. kukkakimpun ostaminen kotimatkalla vie ketään vararikkoon. Tsemppiä!

Löytänyt itsellesi elä'ttäjän- onnittelut!

• Kokemusta on

Oletko sinä ap kertonut näistä toiveistasi miehelle? Parhaan tuloksen saavutat keskustelemalla hänen kanssaan. Jos mies korjaa käyttäytymistään niin, ok. Jos taas ei, niin vaihda maisemaa - tällainen tyyppi ei vanhetessaa parana!

• miu

Kyllä valitettavasti löytyy kokemusta piheydestä ja paljon. Avomieheni käy töissä, minä opiskelen. Ainoat tuloni tällä hetkellä ovat siis kelan opintotuet, joista ei tunnetusti vuokranmaksun ja laskujen jälkeen paljon käteen jää. Tarkalleen ottaen minulla on noin sata euroa rahaa elämiseen kuussa. En siis osta itselleni uusia vaatteita tai muita "turhuuksia". Minua ottaa suunnattomasti päähän, kun avomieheni ei voi yhtään osallistua elämämme kustannuksiin. Itselleen hän kyllä juuri osti uuden tietokoneen ja vaatteita ja baarissakin hän ramppaa harvase viikko. Hänen mielestään minun tulisi hoitaa ruokaostoksemme. Millä rahalla? Hänen mielestään 2,5 euroa on riittävä summa kahden ihmisen päivän syömisiin. Jos hän saisi päättää, söisimme päivittäin pelkkää perunaa tai muuta vastaavaa ravitsevaa ja herkullista ruokaa. Olen yrittänyt puhua näistä asioista hänen kanssaan miljoona kertaa, mutta hän on hyvin jääräpäinen, eivätkä asiat siis muutu. Mitähän tässä siis neuvoksi?

• lukemista
        miu kirjoitti:

Kyllä valitettavasti löytyy kokemusta piheydestä ja paljon. Avomieheni käy töissä, minä opiskelen. Ainoat tuloni tällä hetkellä ovat siis kelan opintotuet, joista ei tunnetusti vuokranmaksun ja laskujen jälkeen paljon käteen jää. Tarkalleen ottaen minulla on noin sata euroa rahaa elämiseen kuussa. En siis osta itselleni uusia vaatteita tai muita "turhuuksia". Minua ottaa suunnattomasti päähän, kun avomieheni ei voi yhtään osallistua elämämme kustannuksiin. Itselleen hän kyllä juuri osti uuden tietokoneen ja vaatteita ja baarissakin hän ramppaa harvase viikko. Hänen mielestään minun tulisi hoitaa ruokaostoksemme. Millä rahalla? Hänen mielestään 2,5 euroa on riittävä summa kahden ihmisen päivän syömisiin. Jos hän saisi päättää, söisimme päivittäin pelkkää perunaa tai muuta vastaavaa ravitsevaa ja herkullista ruokaa. Olen yrittänyt puhua näistä asioista hänen kanssaan miljoona kertaa, mutta hän on hyvin jääräpäinen, eivätkä asiat siis muutu. Mitähän tässä siis neuvoksi?

Mielestäni tällaiset jutut ovat aika järkyttäviä.
        Kolmekymmentäviisi vuotta sitten entinen tyttöystäväni ( nykyinen vaimoni) lähti mukaani Ruotsiin. Kaapissani oli lasipurkki johon olin tilini laittanut ja siitä purkista alkoi yhteinen rahan käyttömme ja jatkuu vielä tänäpäivänäkin yhteisen käyttötilin muodossa. Kerran olen joutunut puuttumaan hänen rahankäyttöönsä kun hän sairastui psyykkisesti ja elämä meni ylikierroksilla. Seitsemän erillään asutun vuoden jälkeenkin huolehdin hänestä ja tilimme on yhteinen edelleenkin.Uskoo ken tahtoo mutta näin vain on.

• lukemista kirjoitti:

Mielestäni tällaiset jutut ovat aika järkyttäviä.
        Kolmekymmentäviisi vuotta sitten entinen tyttöystäväni ( nykyinen vaimoni) lähti mukaani Ruotsiin. Kaapissani oli lasipurkki johon olin tilini laittanut ja siitä purkista alkoi yhteinen rahan käyttömme ja jatkuu vielä tänäpäivänäkin yhteisen käyttötilin muodossa. Kerran olen joutunut puuttumaan hänen rahankäyttöönsä kun hän sairastui psyykkisesti ja elämä meni ylikierroksilla. Seitsemän erillään asutun vuoden jälkeenkin huolehdin hänestä ja tilimme on yhteinen edelleenkin.Uskoo ken tahtoo mutta näin vain on.

Miksi sinua ei voisi uskoa? Minusta olet vain ottanut erittäin tosissasi sanat "rakastaa ja kunnioittaa häntä kunnes kuolema erottaa", en muista ihan tarkalleen sanamuotoa.

Ja hitto vieköön nostan sellaisille ihmisille nykyaikana hattuani ja heitän sen ilmaankin!

• Nimetön
        miu kirjoitti:

suunnilleen oli sama tilanne. Minä opiskelin ja tein opikskelun ohella siivoustöitä, jotta sain ruokakulumme hoidettua. Mies kävi töissä ja hän maksoi puolet vuokrasta ja sähkölaskun (15 €/kk), muuten hän käytti rahansa itseensä. Minulla meni kaikki "omiin" laskuihin (puhelin, netti) ja ruoka, itselle ei jäänyt mitään, piti ottaa opintolainaa että sain vaatteita.

Sitten rupesin mietimään, että mitä ihmettä, miksi minä tuollaista ukkoa haluan ruokkia.. No en eronnut, mutta rupesin syömään koulussa niin hyvin (noin 2€/lounas) että se riitti aamupuuron ja iltapala leivän lisäksi itselleni ravinnoksi. Ohhoh kun mies nälkäisenä kurkki kaappeihin eikä ruokaa ollut. Ehdotin, että hän itse ostaaa mitä syö, minulla ei ole rahaa.

Hänpä huomasikin että ruoka on kallista, ei ollut ennen van yksinkertaisesti tajunnut sitä kun kaupassa ei itse käynyt..

Loppu hyvin kaikki hyvin. Nykyisin mieheni on ruvennut auttamaan kauppalaskuissa aina kun vain tarvin, eikä minunkaan tarvitse syödä iltapalaksi pelkästään kuivaa leipää:)

• Alfa-uros

.. enemmän, kuin miesystäväsi, et ostaisi hänelle mitään ja lässyttäisit jotain, että se on vähän homoa naisen ostella miehelle lahjoja. Lopeta se kitiseminen, prinsessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7451
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      102
      5264
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3516
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3461
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      349
      1506
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      56
      1324
    Aihe