Täällä kun on paljon miehiä, isolla ämmällä niin osannette varmaan neuvoa... ;)
Hippasen taustoja...
Yhteisät taivalta ukko kullan kanssa pian 15 vuotta (me siis molemmat reippaasti kolmenkympin paremmalla puolella), ja tenaviakin on siunaantunut muutama. Mä olen tällä hetkellä pienimmän kanssa kotona, ja ukko puurtaa vuorotöissä...
Arki on tullu meidän suhteeseen jo vuosia sitten, ja tenavien myötä aika on tosiaankin enempi kun kortilla.
Mut nyt sitten asiaan ;)
Meillä on hääpäivä tulossa, ja jotain kivaa pitäis kehitellä... ei mitään ekstreme juttuja, siihen mun fysiikka ei riitä :P.. vaan jotain... mutta mitä?
Kertokaa mulle, kuinka haluaisitte että vaimo teitä hemmottelisi?
Jotain, mikä katkasis arjen totaalisesti.
Tenaville on yökylä jo sovittuna.
Eli jopa vuorokausi aikaa!
Ja budjetti on kyllä melko rajallinen, eli mitään tuhansien eurojen juttuja ei...
Kiitos jo etukäteen jos vaan jotain vinkkejä löytyisi :)
Juu ja ihan tästä pääkaupunkiseudulta siis olemme... en tiiä onko täällä sitten niin paljon enemmän mahdollisuuksia kuin muualla Suomen maassa... mutta pitihän tuokin mainita :P
Apua tarvittais :)
7
467
Vastaukset
- tilanne.
Eipä tuu muuta mieleen kuin viinapullo.
- vili
pikku reissu, illallinen, kallion kierros =)....viikonloppu reissuhan olisi ihan arjenkatkaisija, mutta päivässä ei mihinkään keritä. itse olen aika huono näissä kandee
kysyy joltain fiksummalta. - ja seksiä
Ja sitten toinen kierros.. ja kolmas .. ja neljäs
- Nimetön
niin häipykää ja lähimmät vaikka tampereelle, turkuun tai tallinaan tai muuten vaan jonnekkin mikä ei kuulu arkipäivään.
yhdenyön hotelli/hostelli, ruoka, ehkä joku keikka, teatteri mutta ei kuitenkaa täällä keskustassa se saa aina mielen paremmaks jos ei näe arkipäivän taloja tai tapahtumia tai ihmisiä...- matka...
Kalliosta Eiraan... :)
- Akku
Teette yhdessä jotain kivaa, lapset yökylään vaikka sukulaisille. Pientä hemmottelua ja muuta kivaa, joka katkaisee arjen rutiinit totaalisesti. Mitään extreeme juttuja ei välttämättä vaadita eikä tuhansien eurojen budjettia. Tervetuloa!
Irti arjesta... Se ois hienoo, olla ihan vaan kahdestaan yks vuorokausi, ilman häiriötekijöitä.
Oli tosi hienoa olla poissa arjen ympyröistä.
Suosittelen jotain paikkaa, jonne ei matkusta kauaa korkeintaan 2 tuntia. Sit siellä paikassa EI saa olla telkkaria ja kännykänki kuuluvuus on rajattua.
Saunan ja tuvanlämmitys sekä ruoanlaitto yhdessä puolison kanssa oli ihan kivaa. Syötiin kahdestaan ja sit istuttiin ja katseltiin takkatulta ja käytiin saunassa, ihan kiireettä ja rauhassa. Se oli hienoa, seuraavana aamuna ehdittiin vielä uistelemaan.
Tärkein siinä tais olla se että ei puhelimet soinu ja saunomista ei keskeytetty jonki leffan takia, kun ei ollu telkkaria =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1232810SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän401808Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava711776Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2851674Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161610Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291302Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291209Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971108Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411092RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042