Tein ensimmäisen profiilin noin 2 vuotta sit eron jälkeen ja siinä meni vuosi ennen kun tapasin oikean ihmisen jonka kanssa vietän vieläkin aikaa aika paljonkin ja siitä nautin..
Muistan sitä aikaa kun kävin melkein päivittäin treffi palstalla katsomassa profiileja niin sitä oppi tunnistamaan paljon ihmisiä vaikka niitten kanssa ei ikinä jutellut niin tiesi mitä ne hakes ja oli kivaa lukee kommenteja mitä ne oli saanut muilta hakijoilta..
sit kun tapasin sen oikean naisen niin poistin oman profiilin noin kuukausi sen jälkeen.
Mutta viime viikolla tein profiilin ilman kuvaa ja textiä ihan katsoen että minkälaisia ihmisiä siellä viellä liikkuu (vanhasen ja susanin juttu kiinosti vähän)
jotain mitä hämmätytti niin oli se että suomi 24:ssä on edelleen ainakin 50% samoja ihmisiä mitä siellä oli 2 vuotta sit jotkut oli vain vaihtanut nimiä ja jotkut oli viellä samalla nimellä..
Nyt olis kivaa oikeesti tietää miks noinkin kaunia naisia mitä siellä on olllut ei vieläkään ole tavannut ketään tai hakeeko ne edes miestä tai muuten vaan halua yhdenillan juttuja kun kuitenkin profiileissa lukee että etsii elämän kumppania.
suomi24:än kantaasiakkaat
16
3059
Vastaukset
- minääN
No omalta kohdaltani voin sanoa..
Olen on-off -ollut deitissä profiilillani jo pidempään, mielenkiinnon vuoksi vaihtanut niksiä muutamaan otteeseen ja aina yrittänyt joka kerralla uudistua.
Tulee siellä pyörittyä, koska joka kerralla kun palvelua käytän, niin tapaan vain yhden miehen kerrallaan, ja poistan tietysti profiilini kun sen yhden kiinnostavan löydän. Vielä ei ole kuitenkaan pidemmäksi ajaksi "sitä oikeaa " löytynyt, joten kun taas jaksaa kiinnostaa, aktivoin jälleen profiilini.
Onhan se onnen kauppaa milloin se sopiva eteen tulee.. täytyy vaan jaksaa jatkaa, koska läheskään aina ei johdu siitä etteikö mulle "kelpaisi", vaan ei olosuhteet ja fiilikset syystä tai toisesta ole natsanneet.
Onni niillä jotka löytävät toisensa heti :)
Itse kyllä vältän profiileita jotka ovat liian tuttuja, ja ärsyttää kun pitävät ihan samana kaiken aikaa. Vaihtaisi edes vähän tekstiä tai kuviaan..
Ja jostakin tulee täysin mieleen että tietyt vaan vonkaavat seksiä. - RiinaN
Juu, itsekkin piilotan profiilin,jos kiinnostavan tapaan miehen ,mutta miten noita tapailee, kun eivät edes viestiin vastailla ,kun kerran korkeintaan:=) mutta se on tätä tämä homma, ei kai varmaan kaikki ole edes tosissaan!
- kaakeli62
Ole kans närkästynyt kun viesteihin ei vastata mitään. Puhuin juuri eilen asiasta ihmisen kanssa joka käyttää myös treffi palvelua niin hän vastaa kaikkiin viesteihin. Niin teen myös minä. Se on vain kohteliaisuutta.
Ja se mitä olen huomannut niin, paljon sanotaan ettei ole hakemassa seksi seuraa. Mutta mun mielestäni sitä löytää helpommin kun kunnon seurustelusuhdetta.
- ..................
keikun täällä vaikka 100 vuotta.....vittuuks se kelleen kuuluu..............
- ,,,,,
Hyväää.. Oikee asenne!! Keikutaan yhessä!!:P
- Fasaani
Mulkku luonne pitää kauniin naisen vapaana. On tullut se asia selväksi.
- harri..78
Ovat niin sanottuja ihmisiä jotka eivät oikeasti hae mitään ja pelkäävät sitoutua. Pompaavat vain suhteesta toiseen.
- Nimetön
...kantaasiakkaat ovat???
Olen lukenut vain kanta-asiakkaista.- kiribati
sana kuuluu lukea muodossa
kant-AASI-akkaat ;-) - kielenhuoltaja
kiribati kirjoitti:
sana kuuluu lukea muodossa
kant-AASI-akkaat ;-)Näillä palstoilla raiskataan suomenkieltä siihen malliin, että ihan pikkujutuista ei viitsisi alkaa pätemään :)
- Nimetön
päättyy aina siihen kun hyppään heti ekoilla treffeillä sänkyyn enkä ole vieläkään viisastunut ;))
- xmimmi36x
...saada miesseuraa, ne kun on niin helppoja, ja varsinkin jos laittaa blondin peruukin ja push up't! No mutta asiaan, eri juttu onkin löytää mies joka olisi valmis oikeaan seurustelusuhteeseen kun omaan tällaisen ukkomies/sitoutumiskammoisten magneetin.
Ehkä tämä on kuitenkin parempi kuin se idioottimagneetti jonka omasin kaksikymppisenä?- ohsdgohdog
no nyt tämä keskustelu ei pitänyt olla ihan että onko vaikeeta vai ei saada seuraa kun miehenäkin minulla on aika helpoa saada seuraa jos niin oikeesti haluisin.
se oli vähän että ihmisiä on ollut 2 vuotta samoilla kuvilla eikä löytänyt seuraa. kyllä tiedän että naiset voi saada vaikka kuinka paljon miehiä jotka yrittään niitä mutta ei kuitenkaan pystynyt valikoimaan ketään kahteen vuoteen..
mistä se johtuu? ei oikeesti kaikki ole ukkomiehiä/sioutumispelkoisia. itse olen kolmekymppinen enkä itse ole eikä monetkaan sinkkukaverit jotka on mun ikäisiä. jotkuhan tietenkin on ja kyllä niistä näkee kans sen ja ne kans saa naisen ihan koska vaan. Että kuitenkin naiset useinmiten valikoi itse semmosen sitoutumiespelkoisen.... - xmimmi36x
ohsdgohdog kirjoitti:
no nyt tämä keskustelu ei pitänyt olla ihan että onko vaikeeta vai ei saada seuraa kun miehenäkin minulla on aika helpoa saada seuraa jos niin oikeesti haluisin.
se oli vähän että ihmisiä on ollut 2 vuotta samoilla kuvilla eikä löytänyt seuraa. kyllä tiedän että naiset voi saada vaikka kuinka paljon miehiä jotka yrittään niitä mutta ei kuitenkaan pystynyt valikoimaan ketään kahteen vuoteen..
mistä se johtuu? ei oikeesti kaikki ole ukkomiehiä/sioutumispelkoisia. itse olen kolmekymppinen enkä itse ole eikä monetkaan sinkkukaverit jotka on mun ikäisiä. jotkuhan tietenkin on ja kyllä niistä näkee kans sen ja ne kans saa naisen ihan koska vaan. Että kuitenkin naiset useinmiten valikoi itse semmosen sitoutumiespelkoisen....Totta, itsehän me seuramme valitsemme, mutta puolustuksekseni on sanottava että olen kyllä monesti kyseisiltä miehiltä jotka ovat täältä seuraa hakeneet kysynyt jotta haluavatko he ihan aikuisten oikeasti seurustella ja molemmat kokemukseni ovat vastanneet aina että "kyllä". Teot eivät sitten ole enää vastanneet sanoja ja sehän ongelmaksi muodostuu ennen pitkää.
Laittaisivat rehellisesti että hakevat semiseurustelukumppania/hengailuseuralaista/vakipanoa.Tuhlaavat vain omaa ja minun aikaani. Eihän sitä heti voi toisesta tietää onko se "oikea" mutta kyllä jo jumankauta kahdeksan kuukauden jälkeen pitäis miehenkin omata tällä iällä kyvyn itsetutkiskeluun.
Olen puhunut, vierestä tai aiheesta, ihan sama. - tossa sun
xmimmi36x kirjoitti:
Totta, itsehän me seuramme valitsemme, mutta puolustuksekseni on sanottava että olen kyllä monesti kyseisiltä miehiltä jotka ovat täältä seuraa hakeneet kysynyt jotta haluavatko he ihan aikuisten oikeasti seurustella ja molemmat kokemukseni ovat vastanneet aina että "kyllä". Teot eivät sitten ole enää vastanneet sanoja ja sehän ongelmaksi muodostuu ennen pitkää.
Laittaisivat rehellisesti että hakevat semiseurustelukumppania/hengailuseuralaista/vakipanoa.Tuhlaavat vain omaa ja minun aikaani. Eihän sitä heti voi toisesta tietää onko se "oikea" mutta kyllä jo jumankauta kahdeksan kuukauden jälkeen pitäis miehenkin omata tällä iällä kyvyn itsetutkiskeluun.
Olen puhunut, vierestä tai aiheesta, ihan sama.jutus taitaa olla oikeesti ettet vaan kelpaa sille muuta kuin vakipanoksi yms. Joku muu "parempi" kelpaiskin sille seurustelusuhteeseen kyllä.
- Mukava Munakas
tossa sun kirjoitti:
jutus taitaa olla oikeesti ettet vaan kelpaa sille muuta kuin vakipanoksi yms. Joku muu "parempi" kelpaiskin sille seurustelusuhteeseen kyllä.
Mulle kelpaisi kyllä mutta kun en halua vakisuhdetta. Ei naisista ole kuin vaivaa loppupeleissä, paskasakkia ja luonnevikaisia. Kahden kesken röyhkeitä ja huonokäytöksisiä. Poikkeuksiakin on, onneksi. Mutta enemmistö on paskasakkia nettitreffeillä. Suhtautuvat valmiiksi negatiivisesti mieheen.Kaipaan olla itsekseni paljon aikaa, en halua olla naisen kanssa kovin montaa tuntia viikon aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038