Oon miettiny että kävisin laitattamassa rakenne kynnet, kunnes yks päivä tajusin että..
Kun olin 5v, päiväkodissa kaatui tosi painava tuoli mun yhden sormen päälle, se on nykyään ihan ok. mutta siitä muistona mulla on siinä sormessa hiukan epänormaali kynsi, ihan normaalin kokoinen, mutta vähän erikoisen muotoinen kuitenkin.
Saako siihen pistettyä sitä rakenne kynttä? hölmön näköistä sekin jos yks sormi jää normaaliks..
Mikä olis Tampereen seudulla hyvä ja edullinen paikka laitattaa kynnet?!
kysymys rakennekynsistä..
6
774
Vastaukset
- Kynsikäs
Mulla on ollu rakennekynnet yhtä soittoa ainakin 5 vuotta jo. Molempien pikkurillien omat kynnet ovat epämuodostuneet; kasvavat koverasti ja sivullepäin. Ammattitaitoinen kynsientekijä osaa ottaa nämä tämmöiset huomioon ja ne jäävät muovikynnen alle piiloon. Mene vaan rohkeasti kysymään ja näyttämään kyntesi.
Sen vinkin annan, että rakennekynsistä on pidettävä tosi hyvää huolta. Viilan pitää olla mukana aina, sillä jollet viilaile ja hoida kynsiäsi, ne alkavat tosi nopeasti repsottamaan reunoista.
Rakennekynnet kestävät melkein mitä tahansa, paitsi mattojen puistelua. Rempassa pitää käydä neljän-viiden viikon välein, eli hintaa näille kyllä tulee. Itse laskeskelin tuossa viime kesänä, että olen kaikkiaan upottanut näihin kynsiini yhteensä jo noin 4,5 tuhatta euroa. Saisihan sillä rahalla paljon muutakin, mutta on näistä ollut kyllä iloa koko rahalla. Nytkin sujuu näppäimien naputtelu niin iloisesti...- omista
saadaan ihan 'normaalin' näköiset eli kaikki
saadaan samannäköisiksi.
Paljonhan niitä laitetaan ihan vain
kauneuden vuoksi, mutta harvoin tulee
ajatelleeksi, että suurin osa on sellaisia
jotka kärsivät jostain kynsien kauneusvirheestä. - Ynos
omista kirjoitti:
saadaan ihan 'normaalin' näköiset eli kaikki
saadaan samannäköisiksi.
Paljonhan niitä laitetaan ihan vain
kauneuden vuoksi, mutta harvoin tulee
ajatelleeksi, että suurin osa on sellaisia
jotka kärsivät jostain kynsien kauneusvirheestä.Sitä mäkin oon ajatellu että jos laitattaisin ne kynnet niin saisin piiloon ton yhden epämuodostuneen kynnen. Välillä kun asiakaspalvelu työtäkin teen. Omaan silmään se ei enään niin pahalta näytä kun siihen on melkein 20v ehtiny tottumaan, mutta vieraat ihmiset sitä tuijottaa ja rakennekynnet ilmeisesti olis hyvä keino saada se piiloon.
Kiitos teille viesteistä!
- piiariina2
itse olen tehnyt kynsiä monta vuotta ja nähnyt kaikenlaista.Kyllä "epämuodostuneeseen" kynteen saa rakennekynnen laitettua ja moni laittaakin sen vuoksi.Huoltoväli riippuu oman kynnen kasvusta ja siitä miten jaksat itse huoltaa kynsiä.Minulla käy huollossa asiakkaita 2-5vko jaksoissa.Toiset ei jaksa/halua itse huoltaa ja on valmiita maksamaan siitä että joku muu tekee.
Itselläni ollut kynnet yhtäjaksoisesti jo 8vuotta =) jos pitkään pitää kynsiä niin suosittelen käymään rakennekynsi koulutuksen ja alat itse laittamaan omia kynsiä, säästää nopeasti takasin kurssimaksun. - Typh00n
Suosittelen Studio Feel it, hämeenpuisto 31.
Pystyy tekemään ihmeitä vaikka kynnet hieman rikkonaisetkin!- Kokenut
Todella mainio paikka, eikä pelkästään rakennekynsiä, kaikkia muitakin ihania hoitoja! Tuolta näkee lisää www.studiofeelit.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954