tunsiko kukaan sitä talman risteyksestä löytynyttä kuollutta nuorta naista? Ja onko siellä paikalla jotain kynttilöitä tai merkkiä mihin vois tuoda muistokynttilän palamaan?
tunsiko kukaan kuollutta naista..
9
2266
Vastaukset
- ......
Siis mikäs juttu tää on? mitä? missä? milloin? on menny täysin ohi..
- luulen että tunsin
joskus tossa 3 viikkoa sitten, oli löytynyt nainen talmantien risteyksestä. Haluaisin tietoja missä on talmantie keravalla.
- ainakaan
luulen että tunsin kirjoitti:
joskus tossa 3 viikkoa sitten, oli löytynyt nainen talmantien risteyksestä. Haluaisin tietoja missä on talmantie keravalla.
oo ollu mitään tapauksesta. Asutaan lähellä talmantietä enkä ole huomannut kynttilöitä tai muuta muistojuttuja missään.
- tuttava
ainakaan kirjoitti:
oo ollu mitään tapauksesta. Asutaan lähellä talmantietä enkä ole huomannut kynttilöitä tai muuta muistojuttuja missään.
joo, on sieltä löytynyt silloin kun lumet suli. noin 40 vuotias nainen on siitä ollut iltiksessä ja hesarissa.Nimee en viitti tähän laittaa mut ahjolainen nainen
- pidempään
tuttava kirjoitti:
joo, on sieltä löytynyt silloin kun lumet suli. noin 40 vuotias nainen on siitä ollut iltiksessä ja hesarissa.Nimee en viitti tähän laittaa mut ahjolainen nainen
kuolleena vai mitä?
- Selvinpäin oleva
tuttava kirjoitti:
Ei ole pahemmin kaivannut. Muut ahjolaiset varmaan iloinneet, kun enemmän tenua ollut saatavilla!
- lumen alla..
Selvinpäin oleva kirjoitti:
Ei ole pahemmin kaivannut. Muut ahjolaiset varmaan iloinneet, kun enemmän tenua ollut saatavilla!
kyllä vissiinkin on kuollut sinne lumipyryyn mikä oli eteläsuomessa silloin vajaat 2kk sitten.löytyi vasta kun lumet suli. Miksi kirjoitatte loukkaavasti. Ei minun tietääkseni ahjolaiset ole sen huonompia ihmisiä kuin muutkaan. Ja ymmärtääkseni tällä naisella oli lapsikin,tosin kait kohta aikuinen mut kaipaamaan jäi moni.
- prude
lumen alla.. kirjoitti:
kyllä vissiinkin on kuollut sinne lumipyryyn mikä oli eteläsuomessa silloin vajaat 2kk sitten.löytyi vasta kun lumet suli. Miksi kirjoitatte loukkaavasti. Ei minun tietääkseni ahjolaiset ole sen huonompia ihmisiä kuin muutkaan. Ja ymmärtääkseni tällä naisella oli lapsikin,tosin kait kohta aikuinen mut kaipaamaan jäi moni.
ei kukaan oo huonompi kuin kukaa! kaikki tekee parhaansa ja jos jollai menee huonommin, minkä sille mahtaa.. iteki teen töitä ku hullu, silti palkka ei ees sadalla ylityötunnilla vastaa yhtäkään alan palkkausta..
- on joskus
prude kirjoitti:
ei kukaan oo huonompi kuin kukaa! kaikki tekee parhaansa ja jos jollai menee huonommin, minkä sille mahtaa.. iteki teen töitä ku hullu, silti palkka ei ees sadalla ylityötunnilla vastaa yhtäkään alan palkkausta..
joskus menee huonommin joskus vielä huonommin..mut kyllä se vain eteenpäin elämä menee. Se ihminen jota tässä haetaan on mulle tosi tuttu. Hän oli minun lähituttavani ja ystävänim. Monet naurut naurettiin ja itkut itkettiin nyt itken vain minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2483151Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell181750Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231443Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1321275- 1041258
- 781212
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531072Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045- 135972
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967