Lähestyminen??

baarin mies

Taustaa:
Teen baarimikon töitä ja olen menettänyt sydämeni yhdelle asiakkaallemme. Tämä nainen käy usein baarissa tapaamassa ystäviään, ei läheskään aina ota mitään alkoholiapitoista vaan yleensä kahvia tms. Ei siis kyse mistään alkoholistista.
Olen huomannut että työvuorossa ollessani odotan vain että ovi aukeaa ja hän astuu sisään ja tervehtii hymyillen.
Olemme moneen kertaan keskustelleet niitä näitä ja tekisi mieleni lähestyä häntä jollakin tapaa.
Mitähän naiset pitävät siitä jos baarimikko alkaa ilmaista kiinnostustaan? Yleensä en ole asiakkaista kiinnostunut mutta tämä pieni punatukkainen tyttö on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen. :)

8

1537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen =)

kiva juttu :) luulen, että voisit lähestyä häntä jotenkin niin ettei hän kuvittele sinun olevasi joku tyypillinen "hei oon baarimikko ja olen cool" ymmärrät varmaan ponttini. eli juttele hänelle muulla tavalla kuin asiakkaalle, (tosin luulen sinun näin tehneenkin..) sitten vaan koitan saada sen ymmärtämään ettet vain nauti siitä kuinka voisit käyttää jollain tavalla tätä coolia työtäsi aseena siihen, että hän ihailisi sinua. varmaan hankala juttu enkä oikeen osaa edes selittää :D mutta ymmärsit varmaan, että osoita juuri hänelle se ettet tee samaa siellä muille naisille :) ehkäpä voisit tarjota jonkin juoman hänelle ja hymy siihen päälle :) joitain pieniä vinkkejä ja jos tyttö alkaa viettää enemmän aikaa luonasi se kertoo jo varmasti kiinnostuksesta =P ja jos hän usein käy niin varmasti sinäkin saattaisit olla pieni syy siihen, että hän tulee juomaan jopa vain kahvia ;) tsemppiä! pienistä eleistä se lähtee.

• baarin mies

Toivottavasti tämä neiti tulee illalla käymään kun olen töissä. Voisin kokeilla muutamaa mainitsemaasi juttua.
        Kiitos vain kommentista ja vinkeistä.
        Noinhan se tietysti järjellä menee mutta kun on ihastunut niin ei silloin aina järki ihan täysillä toimi.

• bile mies
        baarin mies kirjoitti:

Toivottavasti tämä neiti tulee illalla käymään kun olen töissä. Voisin kokeilla muutamaa mainitsemaasi juttua.
        Kiitos vain kommentista ja vinkeistä.
        Noinhan se tietysti järjellä menee mutta kun on ihastunut niin ei silloin aina järki ihan täysillä toimi.

luin ton jutun ja kiinostaa sit tietää että
        miten kävi?

• baarin mies
        bile mies kirjoitti:

luin ton jutun ja kiinostaa sit tietää että
        miten kävi?

Tyttö tuli kuin tulikin baariin perjantaina.
        Hetki juteltiin siinä samantien kun hän kävi tiskillä. Tarjosin sit yhdessä vaiheessa hänelle drinkin, sattuneesta syystä tiedän mistä hän pitää.. ;) Kauniisti hymyillen kiitti.

Sitten se paras pala:
        Kun oli lähdössä pois, kävi halaamassa, kiittämässä vielä drinkistä ja antoi numeronsa. Illalla mennään sit kahvilla käymään. Jotenkin tässä ei pysty lopettamaan hymyilemistä. :)

• PIRRRRRR
        baarin mies kirjoitti:

Tyttö tuli kuin tulikin baariin perjantaina.
        Hetki juteltiin siinä samantien kun hän kävi tiskillä. Tarjosin sit yhdessä vaiheessa hänelle drinkin, sattuneesta syystä tiedän mistä hän pitää.. ;) Kauniisti hymyillen kiitti.

Sitten se paras pala:
        Kun oli lähdössä pois, kävi halaamassa, kiittämässä vielä drinkistä ja antoi numeronsa. Illalla mennään sit kahvilla käymään. Jotenkin tässä ei pysty lopettamaan hymyilemistä. :)

Nytkös se kahvinjuoja alkoikin juoda drinkkejä..
        PROVOOO HAHHAHHAHHHAHHAHHH AHHAHAAHAAAAAAAAA

Taitaa olla mies puutteessa.

• baarin mies
        PIRRRRRR kirjoitti:

Nytkös se kahvinjuoja alkoikin juoda drinkkejä..
        PROVOOO HAHHAHHAHHHAHHAHHH AHHAHAAHAAAAAAAAA

Taitaa olla mies puutteessa.

Lieneekö lukihäiriö??

"ei läheskään aina ota mitään alkoholipitoista"

En väittänyt hänen täysi absolutisti olevan.

• bileäijä
        baarin mies kirjoitti:

Lieneekö lukihäiriö??

"ei läheskään aina ota mitään alkoholipitoista"

En väittänyt hänen täysi absolutisti olevan.

sian perse

• mievaaan

rohkeesti vaan juttelee, moni nainen odottaa sitä alotetta ja kyllä sä huomaat jo niiden äänensävystä onko ne vihree päällä vai ei, mut jos viestität kovasti sitä että olet täällä iskemässä naisia niin se karkottaa ladyt pois. Yleensäkään baari ei oo paraspaikka, koska ainakaan musta kaikista baarissa jutskaamaan tulleista jää aika huono kuva, koska tuntuu et ne on vaan seksin perässä. Kokeile taktiikkaas vaikka bussipysäkillä ens kerran, niin varmasti on paremmat tulokset kun baarissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      90
      5785
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4752
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3077
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      2734
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2006
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1533
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      189
      1348
    Aihe