Mitä tehdä v..umaiselle esimiehelle?

''Lahjaton''

Viime jouluna sattuman kautta selvisi, että asiakkaat olivat muistaneet minua lahjoilla, mutta niistä yksikään ei löytänyt minulle asti! Ilmeisesti esimieheni oli jemmannut ne itselleen. Viiniä, juustoa, liikelahjoja ja lahjakortteja. Näin ne esimieheni pöydällä.

Annoin homman silloin olla, mutta tänä jouluna aion "maksaa takaisin".

Onko vinkkejä mitä tehdä pihistävälle esimiehelle?

8

2402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeiltu

Lähetä itsellesi paska ja lappu siinä, että syö senkin.

• Nimetön

pitää viedä saunan taakse ja lopettaa !

• nimetön

pitää viedä saunan taakse ja lopettaa !

• "maustettua" viiniä

Lähetä itsellesi sopivasti "maustettua" viiniä.
      Vaikka herneen kokoinen nokare rasvahännän voita sekoitettuna viiniin ja suodatus kahvinsuodattimen läpi.

Kapsyylin ja uuden korkin muistat sitten laittaa.

Ja sitten kätevästi laitat jonkun sopivan esineen (mätä banaani, lumipallo, lehmän uloste tms.) pomosi auton pakoputkeen.

• PERSE

On ilmeisesti kyseinen herra, mutta nyt täytyy myöntää että olen hieman hämilläni, mitenkäs jos laittaa ulosteen tai mädän banaanin auton pakoputkeen, eivätkös ne, sen sijaan että tekisivät vaikutuksen kyseisen ajoneuvon omistajaan, niin lähde kiitämään vauhdilla, josta varsinkin banaanin kyseenollen, itse Kai Pahlmankin olisi vihreä kateudesta?!.

• lahjakorit

hyville. Sano että jouduit noloon välikäteen kun asiakkaat kyseli lahjoistaan, että maistuiko.
      Nyt katot sitten kun se kiemurtelee eikä kehtaa valehdella.

• kuvastin...

Tässä hyvä vinkki; kerro esimiehelle mielellään mahdollisimman monen kolleegan kuullen julkisesti, että olet kehottanut asiakkaita muistamaan tulevaisuudessa laittamaan joulun muistamiset "kirjattuna" lähetyksenä, niin näkee sitten kuitista kenen suihin ne on kuitattu...

Tai koska viimeksi oli jäänyt lähetykset tulematta perille, niin toimittavat ne vastaisuudessa suoraan kotiosoitteeseen...

Tai lähetä itse omissa nimissäsi vaikka naisten rintsikka-pöksy setti työpaikan osoitteeseen ja jos ei tule perille niin käynnistät jumalattoman "etsinnän" kadonneen paketin löytämiseksi syystä, että nyt meni vaimon tai tyttöystävän joulu pilalle...

• pomosi

on narsistinen tyyppi, joka pitää palauttaa maan pinnalle. Ei hänellä ole oikeutta viedä sinulle tarkoitettuja lahjoja. Minustakin olisit voinut heti asiasta tiedon saatuasi ruveta ääneen ihmettelemään, että asiakkaat ovat kyselleet mitä pidit heidän antamistaan lahjoista. Pomo seinää vasten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      276
      5401
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4986
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4375
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4086
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3820
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3707
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3408
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      87
      3097
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      66
      2949
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      23
      2688
    Aihe