Viime jouluna sattuman kautta selvisi, että asiakkaat olivat muistaneet minua lahjoilla, mutta niistä yksikään ei löytänyt minulle asti! Ilmeisesti esimieheni oli jemmannut ne itselleen. Viiniä, juustoa, liikelahjoja ja lahjakortteja. Näin ne esimieheni pöydällä.
Annoin homman silloin olla, mutta tänä jouluna aion "maksaa takaisin".
Onko vinkkejä mitä tehdä pihistävälle esimiehelle?
Mitä tehdä v..umaiselle esimiehelle?
8
2402
Vastaukset
- kokeiltu
Lähetä itsellesi paska ja lappu siinä, että syö senkin.
- Nimetön
pitää viedä saunan taakse ja lopettaa !
- nimetön
pitää viedä saunan taakse ja lopettaa !
- "maustettua" viiniä
Lähetä itsellesi sopivasti "maustettua" viiniä.
Vaikka herneen kokoinen nokare rasvahännän voita sekoitettuna viiniin ja suodatus kahvinsuodattimen läpi.
Kapsyylin ja uuden korkin muistat sitten laittaa.
Ja sitten kätevästi laitat jonkun sopivan esineen (mätä banaani, lumipallo, lehmän uloste tms.) pomosi auton pakoputkeen.- PERSE
On ilmeisesti kyseinen herra, mutta nyt täytyy myöntää että olen hieman hämilläni, mitenkäs jos laittaa ulosteen tai mädän banaanin auton pakoputkeen, eivätkös ne, sen sijaan että tekisivät vaikutuksen kyseisen ajoneuvon omistajaan, niin lähde kiitämään vauhdilla, josta varsinkin banaanin kyseenollen, itse Kai Pahlmankin olisi vihreä kateudesta?!.
- lahjakorit
hyville. Sano että jouduit noloon välikäteen kun asiakkaat kyseli lahjoistaan, että maistuiko.
Nyt katot sitten kun se kiemurtelee eikä kehtaa valehdella. - kuvastin...
Tässä hyvä vinkki; kerro esimiehelle mielellään mahdollisimman monen kolleegan kuullen julkisesti, että olet kehottanut asiakkaita muistamaan tulevaisuudessa laittamaan joulun muistamiset "kirjattuna" lähetyksenä, niin näkee sitten kuitista kenen suihin ne on kuitattu...
Tai koska viimeksi oli jäänyt lähetykset tulematta perille, niin toimittavat ne vastaisuudessa suoraan kotiosoitteeseen...
Tai lähetä itse omissa nimissäsi vaikka naisten rintsikka-pöksy setti työpaikan osoitteeseen ja jos ei tule perille niin käynnistät jumalattoman "etsinnän" kadonneen paketin löytämiseksi syystä, että nyt meni vaimon tai tyttöystävän joulu pilalle... - pomosi
on narsistinen tyyppi, joka pitää palauttaa maan pinnalle. Ei hänellä ole oikeutta viedä sinulle tarkoitettuja lahjoja. Minustakin olisit voinut heti asiasta tiedon saatuasi ruveta ääneen ihmettelemään, että asiakkaat ovat kyselleet mitä pidit heidän antamistaan lahjoista. Pomo seinää vasten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2765401- 704986
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484086- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688