Neuvoja, sepramin käyttöön

toivotonko

Hei, mä olen käyttänyt lähes puolivuotta sepramia,aloitus 10mg,20mg,30mg ja n kuukausi sitten tiputin 20mg:n koska oli hermostuneisuutta ja ikävää oloa, tiputuksen jälkeen muutamana päivänä oli öklö olo mutta noin 3vkoa meni ok, kunnes oli pikkujoulut ja tuli juhlittua aika kovasti, nyt puolitoista vkoa on ollut tosi uinuvaolo eli kaikki menee ohi tai sitten on tosi pingoittunut fiilis. En tosiaankaan tiedä mitä tehdä neuvokaa jos teillä on ollut vastaavia kokemuksia, oon ihan pihalla (unessa).

2

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavallinen minä

Ehkä sinun täytyy nyt ulkoilla, syödä terveellisesti ja rentoutua asioiden parissa, jossa viihdyt. Jos sitten ei helpota, käy lääkärissä kysymässä onko liikaa lääkettä vai mikä syy ehkä löytyy.
      Toisekseen ihmisellä on välillä vaikeampaa, toisinaan helpompaa ilman mitään erityistä syytä. Pakko uskoa, että silloin ihminen kasvaa tms

Kasvammehan ja muutumme koko ajan.
      Älä murehdi.

• toivotonko

Kiitos tosiaan, tänään ei oo ollut niin kireä olo, mutta ns ajatuksissa oloa kyllä, välillä tekis mieli sanoa itselle että herää pahvi. Univelkaa on paljon joten ehkä kunnon uni ja rentoutus olisi tarpeen, oon vähän stressaaja ja pingoittaja kun vaadin itseltäni aika paljon, no nuo lienee syitä miksi sepramin sainkin, no kasvamista mulla riittää. Kiitos vielä nätistä vastauksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      69
      2362
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      246
      2339
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1548
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      39
      1384
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1357
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1319
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1009
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      999
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe