on teidän mielestä paras punk joulurevitys.
ite tykkään tosta kaukalohärkä jutusta.
sekä eppujen että apiksen vetamänä.
mikä
9
759
Vastaukset
- Joulu on perseestä!
Vandalsien -Hang Myself From The Tree. Siinä on aika oivallinen biisi joulun toisesta puolesta!
- rossi-89
Koko Oi To The World on niin vitun asiallinen levy. Tulee soimaan jouluna rankasti.
- jeesus oli homo jatka
rossi-89 kirjoitti:
Koko Oi To The World on niin vitun asiallinen levy. Tulee soimaan jouluna rankasti.
että mistä tota kys. olevaa levyä on?
oon ettiny nii pirusti oulu/tornio akselilta, mutta ei perkele yhessäkään liikkeessä oo oi to the worldiä! - pretty vacant
jeesus oli homo jatka kirjoitti:
että mistä tota kys. olevaa levyä on?
oon ettiny nii pirusti oulu/tornio akselilta, mutta ei perkele yhessäkään liikkeessä oo oi to the worldiä!sijaitsee oulussa ja siellä ite liikkeessä ei tod.näkösesti oo, mut ne voi tilata ihan mitä levyjä vaan. ei maksa ku sen normihinnan. ite oon pari levyy sitä kautta hankkinu ja kyllä löytyy harvinaisempiakin myyjät on tosi mukavia :)
- S.W.M.H.
Vennaskond: Viimane Jõuluöö
- Skankki
Eläkeläiset - Humpaton Joulu
- Skankkin
Eläkeläiset - Humpaton Joulu
- maRone
Ramones - Merry christmas (i don't want to fight tonight)
Varmaan sen takii, ku on ainut punk joulukipale minkä tiedän. - Mr.Ramone
maRone kirjoitti:
Ramones - Merry christmas (i don't want to fight tonight)
Varmaan sen takii, ku on ainut punk joulukipale minkä tiedän.Itse meinasin juuri ehdotella tuota samaa.
Joey Ramonella on muuten se Christmas Spirit... In My House-sinkku. Sisältää hitaan version (n. 4 min) Merry Christmas (I Don't Want To Fight Tonight) -biisistä. Tuon lisäksi levyltä löytyy vanha klassikkojoulubiisi, Christmas (Baby Please Come Home). Ei ehkä kauhean punk-versio tuo mutta omasta mielestäni yksi parhaimpia.
Kannattaa kaikkien punk-diggareiden tutustua myös Punk Rock Xmas-nimiseen levyyn. Mukana mm. The Dickies, The Damned ja Ramones.
http://www.amazon.co.uk/Punk-Rock-Xmas-Various/dp/B0000033NG
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814