olen nyt saavuttamaisillani tavoite painoani ja haluaisin tietää kun toisinaan tulee tilanteita että tekee mieli syödä töissä vaikkapa se munkki tai 100g irtokarkkeja niin onko sitten hyvä keino jättää esim. välipala ja iltapala pois jottei kaloreita kertyisi niin kauheasti.
Kun aina en halua kieltäytyä herkuista. :)
voiko näin tehdä?
2
521
Vastaukset
- Kaloritarkkailija
Itse ainakin teen niin.Pidän myös tiukasti kiinni siitä etten kovin usein lipsahtele.
Eikä se varmaan kovin vakavaa ole jos joskus harvoin makean nälälle antaa periksi ja eikä siitä "rankaisekkaan" itseään.:)
Nyt tuli eilen syötyä pizzaa sun muuta hyvää ja aionkin sitten loppu viikon syödä todella niukka kalorisia ruokia elikkä kasviksia paljon. - Satu86
Mä saavutin tavoitepainon n. 3 viikkoo sit, eli 65 kiloa. Olen 4 viikonloppuna syöny 1 päivän ajan aamupalan ja lounaan normaalisti, lounas kyllä normaalia kevyempi ja illalla syöny karkkia niin paljon kun napa vetää, ja loppu viikon syönyt kun laihiksella, ja kas silti on joka viikko lähtenyt 0,5 - 1 kilo painosta.. Liikun kyllä sit joka päivä reippaasti, mut näin ainakin mulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743278
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap90713Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635