siis kertokaapas nyt ihan kaikki siittä läväristä :D siis ei mitään kipujuttuja, koska jokaisella on omat kipukynnyksensä mut ihan normaalit asiat samaan pakettiin. kuten; hinta? lävistämisen kesto? tuleeko verta aina ja paljon? onko hengittäminen normaalia vaikeampaa? kuinka nopeasti kieli turpoaa lävistämisen jälkeen? ymym? yleistä :D kertokaa kaikki omakohtaiset kokemuksenne :) ja voittehan lisäksi laittaa tähän linkin jollekin hyvälle sivulle ;D
kieliläväristä
7
712
Vastaukset
- GoldiloCks
Itse lävistystoimenpiteen hinta oli 25 euroa ja kymppi korusta päälle... Siinä neljän-viidenkympin paikkeilla hintahaitari soi. Lävistäminen oli harvinaisen nopeaa, enemmän kesti sedällä selittää hoito-ohjeet ja puristaa kieltä pihdeillä nähdäkseen alapinnan verisuonet... :P Neula oli läpi ja koru paikallaan varmaan ehkä puolessa minuutissa. Yhteensä joku viitisen minuuttia löpinöineen kaikkineen. Itsellä maistui veri hiukkasen suussa, sitä tuli pari pisaraa mutt tyrehtyi melkein samantien, kaverilla taas vuoti enemmän ja pitemmän aikaa. Hengittämisessä ei mitään erikoisempaa oton jälkeen. Kieli turposi ehkä nelisen-viitisen tuntia ottamisen jälkeen.
Kaiken kaikkiaan hyvin yksinkertainen ja vaivaton toimenpide. Kivuttomin kaikista lävistyksistäni, helvetillisintä siinä on se parin viikon parantelu... Mutta loppupeleissä kärsimisen arvoista. ;) - krispe
mäki oon aatellu kielikorua et tää keskustelu on sopiva mullekin ;)
- .......
Hinta oli itselläni kouvolan seudulla 45 egee, sisältäen korun samaan hintaa. Kieli turposi noin 10 minuuttia laiton jälkeen ja itselläni turvotus kesti 2-3päivää, siskolla taas 2-3 viikkoa. Nukkuminen oli inhottavaa, sillä kuolaa valui suusta kun vesihanasta, oli vähän outoa niellä ja koko suu tuntui oudolta ja en tiennyt miten päin korua suussa pitää, siksi vähän kuola valui nukkuessa tyynylle =DD
Verta tuli minulta aika paljon, sain jopa housuilleni sitä, mutta se tyrehtyi suht nopeesti, ehkä tunnin sisällä :)
Laiton jälkeen voi möllistäessä "lentää nestettä kuin ruiskusta" mutta johtuu siitä että kielessä on jotain nestettä ja se tulee turvotuksen jälkeen ukos ja muutenkin voi olla sellasita parin kk ajan... joten varo möllistämästä ihastustasi kohti ;D Heh.. läväri laitetaan useimmiten "niin taakse kuin mahdollista" kieleen, mutta minulla kieli jänne tulee alapuolelta (tietenkin..) suhteellisen paljon kielen kärkeen asti, joten läväri on aika edessä kielessä, joka taas syynä siihen että kilkattaa aika paljon hampaisiin puhuessa. 5 vuotta ollut, joten eipä ole minulla ainekaan hampaat kuluneet siitä suuntään tai toiseen, muutaman kerran puraissut jotenkin niin että pallo jääny hampaiden väliin jonka seurauksena tunne kun hammas olisi halennut, äkkiä peilin eteen ja olen vain todennut että sattuipa se paljon mutta näyttää oelvan hampaat kunnossa :D
Korun vaihtamisesta tuntuu ihmiset olevan montaa erimieltö, mene kysymään lyhyempää korua sitten liikkeestä missä kävit ottamassa, jotta ne osaavat siellä sanoa ja kertoa paremmin asiasta, mutta itse vaihdoin jo viikon kuluttua, sillä koru kielen aika kärjessä ja pitkä koru oli enemmän kuin tiellä puhuessa, eli mielestäni sen voi vaihtaa heti kun turvotus on ollut poissa muutaman päivän ajan.. mutta huolehdi suun purskuttamisesta vedellä ja hoito-ohjeista huolellisesti :) saat ne läväri liikkeestä jossa käyt sen ottamassa...
Puhuminen ei onnistunut lainkaan, kieli meni suussa miten sattui turvotuksen aikana ja sylkeminen oli tod.hankalaa *naurattaa itseäkin nyt jälkeepäin*... mutta kyllä se siitä :D
T-kirjain kuului suustani viikon ajan turvotuksen laskettuakin niin D-kirjaimena, oli kavereilla hauskaa =)
muista pestä kielikin kun peset hampaasi... ruoan tähteitä voi joskus joutua (esim. jokin mausteen palanen) niin siihen reikään, mutta ota varovasti vaikkapa hammastikulla pois taikka vedellä purskuttaen.
hmm, siinä nyt aika pitkästi jo perusasioita.. :)
Laittaminen ei tuntunut minulla, siskolla tuntui enemmänkin, mutta sanon sen vihjeeksi että se kun "pihdit" napsautetaan kieleen lukkoon, se tuntuu enemmän kuin itse piikki.. eli piikkiä et tunnekkaan, vaan pihdit jolla lävistäjä pitää kielestäsi kiinni :)
Onnea laittoon! - minä vain
mulla itsellä ei tullut verta kielestä, kun se laitettiin, tuskin siitä hirveästi saakaan tulla verta? luulisin!
lävistys korulla maksoi joku 40e, otin sen tosiaan viime kesänä.. :) siinä nyt ei kauaa mene aikaa, kun lävistäjä ottaa kielen niiden pihtejen väliin. puol minuuttia ehkä.. :D
kieli aluksi hieman turvonnut, joten syöminen oli tosi hidasta! mut sitä nyt ei kauaa kestä! kannattaa aluksi välttää sen korun kanssa leikkimistä, sattuu kovasti jos kolahtaa hampaisiin.. :/ mut ei sit enään, kun kielen turvotus laskee! :)
en ole päivääkään katunut että kielikorun otin! :) - joulupukki
Oman lävistykseni otin nyt kesällä ruisrockissa. Koru oli todella nopeasti huulessa kiinni ja koko toimitus koruineen maksoi 40€. Verta ei tullut paljoa ja sekin vähä tyrehtyi nopeasti. Kaikki meni muuten hyvin paitsi taju lähti n. 2min lävistyksen jälkeen :D olin juuri ehtinyt nousta penkistä. Tämä johtuin kuulemma alhaisesta verensokeritasosta (3. päivä festareilla, syönyt kebabin per päivä ja juonut viinaa :P). Suosittelen syömään ennen lävistystä. Kaikenkaikkiaan ihan nopea ja suhteellisen kivuton operaatio.
- jenspe
joo eli siis otin tämän viikon tiistaina eli 3.1 päivää ennen koulun alkua sen kielilävärin sitte. lävistys ei sattunu sen enempää ku verikoe ja meni nopeesti ohi, kieli ei edes turvonnu paljon mitään ja puhuminenki onnistuu hyvin, mitä nyt S välillä sössöttääja muutamat kirjaimet vähän tunnahtaa mut ei sen pahempaa.
ja vajaan vuorokauden kuluttua söin jo kiinteetä ruokaa.. olis toiminu kyllä hyvänä dieettinä jos ois menny kaks viikkoa piltillä mut ehkä parempi näin. aamusin kyllä sen piltin syöminen on tuskaa, mut myöhemmin iltapäivällä kiinteekin menee alas. ja ensimmäisenä aamuna juominenki sattu, mut nyt on kaikki ihan alright. ja siis se sattu vaan aamulla. :D ja kolme-neljä kertaa päivässä suu desinfioitu. :D tykkään kyllä, eikä mitään ongelmaa mutta jos toi vastakkainen sukupuoli oikee tykkää, mutta onhan niitä monia jotkai ei vastaan ole. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431