Olen ihastunut työpaikallani ihanaan mieheen. Kaikki alkoi aika nopeasti, (siis mun puoleltani...)
Meillä tuntuu juttu luistavan hyvin, varsinkin jos olemme kahden..., (siis mun mielestä...)
Kun oma ihastumiseni oli väistämättömästi tapahtunut, munsta alkoi tuntua, että fiilis voisi jopa olla molemminpuolista...
Sitten alkoi pienet vihjailut työkavereiden puolelta, (sen suuntasia et vois luulla niiden muiden olevan kateellisia...? )
Eli ihastumiseni oli huomattu muuallakin... (Tyhmä kun olen, en ilmeisesti osannu peitellä fiiliksiäni vaikka omasta mielestäni olin "varovainen"...)
No,kerran fiksu työkaverini vihjaili niin, että Hän kuuli sen!! Sen jälkeen Hän vältteli seuraani selvästi jonkun aikaa... Vastasin samalla tavalla ja yritin olla huomaamaton.
No, yx kax hän taas alkoikin tulla lähelleni... ja minähän olin jälleen sekaisin...
Tänään pari työpaikkani naista kilpaa kertoilivat minulle,kuinka Hän on ollut heidänkin kanssaan juttelemassa "tais tulla mua kattomaan"-tyylillä...
En tiedä yrittivätkö minua mustasukkaseksi, kateelliseksi vai mitä...
Ehkä olen vain kuvitellut kaiken ja Hän on vaan ystävällisyyttään ollut minua kohtaan mikä on ollut (ja minä olen poloinen kuvitellut muuta) tai sitten se mitä Hän kuuli silloin kerran vihjailuista
on saanut hänet käyttäytymään tuolla tavoin...
En tiedä, taidan olla sekoamassa!!!!
Taitaa olla viisainta koittaa nollata kaikki ajatukset ja vain tehdä töitä.
Mutta jos joku sai tästä sekametelistä jotain selvää ja vielä ymmärsikin, kaipailisin kommentteja!
Sekaisin miehestä!!
11
3719
Vastaukset
- Mash
No yksi asia on varma. Hän ei inhoa sinua :) Enivei, mielestäni on ihan normaalia, että jos työkaverien suunnasta tulee vihjailua niin profiilia tulee laskettua automaattisesti.
Joka tapauksessa annan mennä ja koita selvittää Hänen tunteitaan. - ju**
siltä, että viattomasta flirtistä on kehittynyt muuta ainakin sinun puoleltasi. Mies säikähti että se voisi johtaa pidemmälle ja jätti sinut hetkeksi. Työkaverisi yrittää selvästi saada sinut nalkkiin tunteinesi, siihen helppoon ei kannata mennä. Pidä tunteesi visusti piilossa, muuten joudut katumaan sitä myöhemmin.
Mies on todennäköisestikin varattu, mutta olisi ehkä valmis jo syrjähyppyyn koska yrittää taas iholle. Ehkä kotona on pieniä ongelmia.
Neuvoni sinulle on että teet vaan töitäsi, koska sinulla on selvästi liikaa yleisöä tässä. Muuten voit ajautua tilanteeseen jossa kärsit vain sinä- hirviö
missä hän päin suomea tämmöistä tapahtuu?
taidatte olla kumpikin aviossa. - Terttuliina
hirviö kirjoitti:
missä hän päin suomea tämmöistä tapahtuu?
taidatte olla kumpikin aviossa.Äkäslompolon Teboililla ollaan... aviossa vain Reiska, mie en...
- minä vaan!
kiinnostaa osuuko!
- leijona99
Olen myös ihastunut työpaikallani olevaan mieheen ja se ei ole vain yksipuolista. Viime vkonloppuna vietettiin firman pikkujouluja ja me vietettiin koko ilta yhdessä kiihkeästi. Hän kertoi minulle kuinka paljon ihailee minua. Nyt pikkujoulujen jälkeen keskusteltiin asiasta ja tunne tuntuu olevan aikas vakavaa meidän välillä. Harmi vaan kun mies on naimisissa ja sen takia on tosi vaikeaa edetä hänen puoleltaan mihinkään. Mä oon ollu vaan koko vkon aivan pihalla. Mitähän pitäis tehdä....
- Mick Jagger
sitähän se ukkomies on aina vailla, vierasta lihaa.
- onneton10
Hei
Pyyäisn olemaan varovainen. Minulla oli täydellinen suhde yli 10v ja n 2v tyttö ja ex-mieheni työkaveri vietteli mieheni. Jälkeenpäin exäni ont todennut tehteensä tyhmästä ja katuu valintaansa. itse elän ikuisessa katkeruudessa mutta silti onnellisesti. mieti ennenkuin teet mitään............ - PotPurri
Tekonsa voi harkita ja sanansa voi valita mutta tunteet kulkevat aina omia polkujaan. Yritä päästä keskustelemaan Hänen kanssaan kahden kesken, pyydä vaikka ruokkiksella syömään. Suunnittele etukäteen mitä haluat sanoa ja miten sen voisit sanoa (luultavasti olet jo käynyt kys. keskusteluja mielessäsi niin että sanojen keksimisen ei pitäisi olla vaikeaa). Mies ei ilmeisestikään ole mikään dorka. Kerro tunteistasi. Ei siinä ole vielä mitään pahaa, vaikka mies olisi naimisissa. Älä haudo.
- .Raisio.
Käytit turkulaista sananmuotoa `munsta´...
- Graninni
Jos se mies on varattu niin parempi katsella uusia vesiä.
Ja pieni vinkki sulle; miehen ystävällisyys tai pidempi katse ei kerro ihastumisesta tai kiinnostuksesta.
SE mies varmaan pelästyi sua ja välttelee sua nyt, kaipa sen on pakko työasioiden vuoksi olla sun kanssa tekemisissä vai pitäiskö sen erota duunista SUN, ihastuneen työkaverin, takia?
Taidat lisäksi olla tosi nuori, ainakin super lapsellinen. JA toisten vietävissä ihan satana.
Lue kirjoituksesi niin huomaat itse.
Ps.Oletko turusta/siltä seudulta..???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1162768SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --151594Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281164Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041032