On se kumma kun miehet laittaa ihanne naisen max. pituudeksi 165 tai 170 cm. Onko se muka niin, että yli 170 cm naiset on epänaisellisia.
Itse olen 176 cm ja omistan äärimmäisen muodokkaan vartalon. Isot rinnat, kapea vyötärö. Kyllä miehiä löytyy, mutta löytyisikö jos en olisi niin naisellinen. Siis onko pituus pitkä miinus?
Mitä vikaa pitkissä naisissa?
24
4872
Vastaukset
- kaikki menee
Pituudella ei ole niin väliä,kaikella muulla on!
--mies83 - wrweerr
Kieltämättä koen itseäni pitemmät jotenkin liian "miehekkäiksi".
- -nainen-
Pitkä ja hoikka nainen saa miesten päät kääntymään.
- nokkela...
eiks pitkä M ja pätkä N sovi yhteen kun lapsista tulee normaaleja?
- nokkela
ja lapsista tulee pitkiä. pitkien peräänhän kaikki naiset on
- ainakaan
mulle ole pitkä miinus.Itsellä mittaa 192..Onko muuten sinun mielestä pitkä miinus??Haluatko että mies on pitempi kuin sinä?En kyllä itelle haluais "pitempää" naista,joku raja kuitenkin!
Sanoisin et olet aikalailla ihannenaiseni mitoissa(ulkoisesti),jos on vielä mistä ottaa kiinni.Pitkä miinus jos on liian laiha!- aloittajasta...
mutta itse haluan, että mies on pitempi mua (yli 171cm ja reilusti)! =) 192cm on suurinpiirtein täydellinen miehen pituus, että tiedoksi vaan.. ;) heheh
- ehheheee
aloittajasta... kirjoitti:
mutta itse haluan, että mies on pitempi mua (yli 171cm ja reilusti)! =) 192cm on suurinpiirtein täydellinen miehen pituus, että tiedoksi vaan.. ;) heheh
mukava tietää.Kiitos ja"kumarrus"..
- surrurrivaivol
Nej ei pääse kaikkiin laitteisiin.
- sen arvaa
ku seuraa hakee ns. persjalat. Oletko käynyt kattomassa, melki jokainen maksimissaan 175 tai alle. Itsellänikin oli ilmoitus treffeillä ja laitoin miehen pituudeksi 176-190 niin eiköhän suurin osa yhteydenottajista ollut juuri nuo nippa nappa 170 senttiset. Oma pituuteni on 173.
- miehet ovat...
keskimäärin lyhyitä, mm. Virosta ja Ruotsista löytyy pidempiä. Jos miehelle on tärkeää, että nainen on lyhyempi, Suomessa on kyllä valinnanvaraa.
- Ainakaan minulle
Olen seurustellut lyhyiden ja pitkien kanssa. On siihen väliin saattanut joku keskimittainenkin mahtua...
Minulle henk.koht. pituus ei ole mitenkään ongelma. Eräs ystäväni on sitä mieltä että hän ei missään tapauksessa voisi kuvitellakaan seurustelevansa alle 170 cm pitkän naisen kanssa. Tämä on hyvin henkilökohtainen juttu...- Minä vain
Minua ei henkilökohtaisesti haittaa jos mies on minun pituinen tai sentin pari lyhyempi. Harmina vaan on, että miehille se on usein ongelma. Olen sen verran sirorakenteinen, että mies harvoin minua on kokonaisuudeltaan pienikokoisempi.
Harmina myös on lyhyiden miesten kohdistama viha pitkiin naisiin. Se on kumminkin aika naurettavaa. - Lyhyt Mies
Minä vain kirjoitti:
Minua ei henkilökohtaisesti haittaa jos mies on minun pituinen tai sentin pari lyhyempi. Harmina vaan on, että miehille se on usein ongelma. Olen sen verran sirorakenteinen, että mies harvoin minua on kokonaisuudeltaan pienikokoisempi.
Harmina myös on lyhyiden miesten kohdistama viha pitkiin naisiin. Se on kumminkin aika naurettavaa.Itse olen 170cm mies ja kyllä mulle käy nainen kuin nainen. Ongelma vaan on se että lyhyenä miehenä en viitsi lähestyä pitkiä naisia, koska todennäköisesti tulee torjutuksi. Pitkän naisen kannattaa tehdä aloite ja ehkäpä lyhyempi mies näyttää vihreetä valoa. En ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on jos mies on 5 senttiä naista lyhyempi? Eikö se henkinen yhteensopivuus ole tärkeämpää jos meinaa olla yhdessä 40 vuotta? Mitä oikeen mietitti parisuhteista jos joku pituusominaisuus on teillä tärkeää? Oletteko ihan lapsia!? Ilmeisesti olette, mutta kun elätte elämää ja kattelette avioeroja ja onnettomia suhteita, niin ehkä tuo 5 sentin pituusero tulee suhteutettua avioeroihin, vaimon hakkaamisiin, itsemurhiin, murhiin, alkoholismiin, velkavankeuteen, elatusmaksuihin, lakijuttuihin ja niin edelleen... see my point?
- pampsu=
Lyhyt Mies kirjoitti:
Itse olen 170cm mies ja kyllä mulle käy nainen kuin nainen. Ongelma vaan on se että lyhyenä miehenä en viitsi lähestyä pitkiä naisia, koska todennäköisesti tulee torjutuksi. Pitkän naisen kannattaa tehdä aloite ja ehkäpä lyhyempi mies näyttää vihreetä valoa. En ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on jos mies on 5 senttiä naista lyhyempi? Eikö se henkinen yhteensopivuus ole tärkeämpää jos meinaa olla yhdessä 40 vuotta? Mitä oikeen mietitti parisuhteista jos joku pituusominaisuus on teillä tärkeää? Oletteko ihan lapsia!? Ilmeisesti olette, mutta kun elätte elämää ja kattelette avioeroja ja onnettomia suhteita, niin ehkä tuo 5 sentin pituusero tulee suhteutettua avioeroihin, vaimon hakkaamisiin, itsemurhiin, murhiin, alkoholismiin, velkavankeuteen, elatusmaksuihin, lakijuttuihin ja niin edelleen... see my point?
Täytyy kai rohkaista mielensä. Olen ihastunut itseäni lyhyempään mieheen, mutta en uskalla tehdä aloitetta.
- Totuuden
pampsu= kirjoitti:
Täytyy kai rohkaista mielensä. Olen ihastunut itseäni lyhyempään mieheen, mutta en uskalla tehdä aloitetta.
Kun pitkät jalat naidessa kietoutuu selän päälleja varpailla pauttaa porilaisten marssia sängynpäädystä,niin pois alta.
Siinä se koko totuus.Eli nauti ku näet muuta liikennettä ylempää ja vaakapainissa oot super....
Mathies - Totuuden
pampsu= kirjoitti:
Kun pitkät jalat naidessa kietoutuu selän päälleja varpailla paukuuttaa porilaisten marssia sängynpäädystä,niin pois alta.Ainut nega on se kun ite oon vaan 150 niin takaapäin tuupatessa tartten semmosen puutöissä tekemäni alustan. Verhoilenkin sen viikolla.
Siinä se koko totuus.Eli nauti ku näet muuta liikennettä ylempää ja vaakapainissa oot super....
Mathies - Kattokaa vaikka
Lyhyt Mies kirjoitti:
Itse olen 170cm mies ja kyllä mulle käy nainen kuin nainen. Ongelma vaan on se että lyhyenä miehenä en viitsi lähestyä pitkiä naisia, koska todennäköisesti tulee torjutuksi. Pitkän naisen kannattaa tehdä aloite ja ehkäpä lyhyempi mies näyttää vihreetä valoa. En ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on jos mies on 5 senttiä naista lyhyempi? Eikö se henkinen yhteensopivuus ole tärkeämpää jos meinaa olla yhdessä 40 vuotta? Mitä oikeen mietitti parisuhteista jos joku pituusominaisuus on teillä tärkeää? Oletteko ihan lapsia!? Ilmeisesti olette, mutta kun elätte elämää ja kattelette avioeroja ja onnettomia suhteita, niin ehkä tuo 5 sentin pituusero tulee suhteutettua avioeroihin, vaimon hakkaamisiin, itsemurhiin, murhiin, alkoholismiin, velkavankeuteen, elatusmaksuihin, lakijuttuihin ja niin edelleen... see my point?
Leena Harkimo & Timo Kousa
- ...........
............
- xsx
Pidän kaikenlaisista(metalli ja rock-henkisistä) perinteitä kunnioittavista naisista, mutta erityisesti pitkistä naisista. Itse olen 190 ja minusta on hienoa, jos voin katsella naistani suhteellisen "pää suorana". Jos nainen on ryhdikäs ja tietää itsensä, niin mahtavaa. Ulkonäköä en lähde kuvailemaan, koska se kokonaisuus ratkaisee. Mistä löytyisi sellainen upea ilmestys..?
- eipä muuta
joo
- _kaunotar_
Hanki koira
- niin vastataan
_kaunotar_ kirjoitti:
Hanki koira
Ei tartte tulla häröileen jos vastaukset ei miellytä.
- sexy motherfucker
niin vastataan kirjoitti:
Ei tartte tulla häröileen jos vastaukset ei miellytä.
Kai se on se luontainen vietti - miehet tuntee suojeluhalua pienempää naista kohtaan ja itsensä miehekkäämmäksi.
Jos nainen on 165 pitkä, hän "sopii" monelle miehelle partneriksi. On tarpeeksi pieni, mutta korkokengät jalassa kutenkin 5-15 cm pitempi jos haluaa yöelämässä keikuilla korkeammalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948