Harvoin tulee jotain levyä kehuttua, mutta nyt kyllä löytyi vihdoinkin omaan musiikkimakuun osuva joululaululevy: RASKASTA JOULUA
Monta vuotta on jo etsitty joululauluja metallisovituksella, kiitos siitä vaan kaikille asianosaisille. Kyllä noissa perinteisissä joulubiiseissä henkii se jokin (joulurauha tms ?) vaikka vähän raskaalla kädellä, heviäänellä ja kitaroilla höystetty. Varsinkin tuo umpisurullinen VARPUNEN JOULUAAMUNA by Marco Hietala
Me Like..
Vihdoinkin kunnon joululaululevy
8
731
Vastaukset
- ....nuo...
....ihan kelvolta kuulostaa \,,/
- PlasticMind
Enpä ole viellä kuullut mutta pakko ostos on.
- Min.
Ja kuunteleppa myös Raskaampaa Joulua-levy, on siis jatkoa tuolle levylle. Aivan mahtavia biisejä tällä uudella, esim. J-P Leppäluodon esittämä Tonttu, aijai.
- 4motion
En oo viel maistiaisia tuosta Raskaampaa joulua -levystä kuullu, mut eiköhän tule ostettua molemmat joululaululevyt :)
- Traitor
Aivan hel..tin hieno levy. Kävin katsomassa äijiltä yhden keikan tältä raskaampaa joulua kiertueelta eikä tarvinnut pettyä.Mr Hietalan laulanta kyllä on hienoa.
- Mätäomena
Mua ei nyt tuo levy kauheesti kiinnosta mut onneks on sentään viikatteen joululevy hyllyssä.
- Vainoharhasi
Tottahan sie turajat. Levy on loistelias, kuten tuo Raskaampikin versio.
Oltiin poikia katsomassa kun vetivät joulukiertuettaan, ja todellakin, Hietalan (vaikkakin sanat unohtuivat ja tarvittiin muutama kaveri humalaista symppistä auttamaan)Varpunen Jouluaamuna oli ihastuttava. Ihastuin myös J-P Leppäluodon esittämään Oi Jouluyö-kipaleeseen sekä Machine Menin kirkuvaan pikku-ukkoon, mikä meininki!
Jes! - Anonyymi
Pelkkää paskaa taas kerran !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1084261- 1483667
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291730
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361556Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140