Miehen takapuoli?

Mr. Joyce

Kuinka tärkeä miehen takapuoli teille naisille on visuaalisesti ja kosketusmielessä? Itsellä sattui viimeinen tyttöystävä olemaan koko ajan omani kimpussa. Ja ei haitannut yhtään, sellainen huomio tuntui tosi hyvältä. Olinkin jo odottanut naista, joka puristelisi sieltä täältä, eikä vain varovasti hivelisi hiuksia. Mut kuinka tärkeää siis on? Ja jos vielä kerrot ikäsi...

14

2104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ältsyn tärkeetä

joo. Pitää olla hyvänmuotoinen ja kimmoisa peppu miehellä, juu. Että voi sitten puristella ja hivellä muutakin kuin tukkaa, joo.

Onhan se nyt ihan perhanan tärkeetä, että minkä muotoinen peppu miehellä on. Mä katon aina ekaks miehen pepun ja sitten etumuksen. Sitten siirrän katseeni rintakehään, juu. Nuo on ne kaikista tärkeimmät asiat miehessä, joo.

• buddbud

No jo on kysymys!

Onhan se persus toki mukava olla olemassa.
      Sitä on kiva hivellä ja kosketella.
      Sitä on kiva piiskata myös. ;)

Sinun takamuksesi taitaa olla valioyksilö, kun niin paljon huomiota on saanut osakseen.

Minä taidan olla hiukan häiriintynyt, kun tykkään, että äijällä on leveyttä siellä, mistä saa hyvän otteen.
      On se tärkeää, mutta en minä nyt ihmisessä pelkkää ahteria tuijota silti.
      Ikää on 25v.

• vastaa....

Noh, ensinnäkin isoperseiset miehet on KAMALIA.

Miehen peppu tulee olla suhteessa hartioihin, ts. kolmiomalli on loistava. Leveät hartiat, tiukka ja kapea peppu ;P

Kesät sujuukin näppärästi nuoria poikia tiiraillessa =D

• häiriintynyt

pidän minäkin miehistä, joilla on "leveä" takapuoli. Mielestäni erittäin kapea peppu ja vielä luiseva näyttää kamalalta. Miehelläni on aika onnettomat pakarat (ei siis kovin lihasta...), mutta onneksi on sentään vähän leveyttä! En tarkoita tällä sellaista naisellista LEVENEVÄÄ lantiota missään nimessä, vaan sellaista rotevaa,tasaista lantiota.

• on muitakin,
        häiriintynyt kirjoitti:

pidän minäkin miehistä, joilla on "leveä" takapuoli. Mielestäni erittäin kapea peppu ja vielä luiseva näyttää kamalalta. Miehelläni on aika onnettomat pakarat (ei siis kovin lihasta...), mutta onneksi on sentään vähän leveyttä! En tarkoita tällä sellaista naisellista LEVENEVÄÄ lantiota missään nimessä, vaan sellaista rotevaa,tasaista lantiota.

"häiriintyneitä", kuin minä. :)

Kyllä tykkään, jos siitä ukon istumalihaksesta saa kunnon otteen.
        Ei sitä luista perää jaksa kauaa kouria.

• kruippaN

Kattavan kuvauksen millaisiin pepoihin olen mieltynyt, menit ja vaadit tuon iän perään, prk! :(

Joten:

Sanoin vain että visuaalisesti minua viehättää...miesten pepat. Ups...siis tietysti VAIN oman mieheni pepa! Mikä onkin lähes täydellinen ellei täydellinen!

• Emmanuele

Hyvä perse saa mut täysin sekaisin. Sitä tekee mieli puraista ja kähmiä ja oih..

• peppu + reidet

AAaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh.........

• ei tärkeä ollenkaan...

VOi herran jestas sentään. Ukkojen takapuoli ei kiinnosta sitten tippaakaan.Mistä moinen kysymys edes.. Se, että mediassa rummutetaan milloin minkäkin vartalon osan tärkeydestä ja ideaalisuudesta, ei suinkaan taskoita, että me tavalliset naiselliset naiset niin ajattelisimme tai käyttäytyisimme. Nuoret on asia erikseen, heitähän voi vielä manipuloida monella tasolla.

• jappe...

enemmän naisista kiinnostunu? Ei siinä nykyään ole mitään hävettävää. :)

• tiedä

En minä tarraa siihen kiinni muuta kuin silloin kun mulla tulee. Tai hänellä- Muuten olen kiinni aina melkein mutta muissa paikoissa.

• Liinus

Uimareilla on parhaat perät.

• onnellinen.nainen

Paljon urheilevalla miehelläni on kiinteät ja pyöreät pakarat ja niitä on kiva katsella, kosketella ja läpsytellä ja niihin on kieltämättä ihanaaaa upottaa kyntensä petipainin aikana. ;D
      Eli kyllä on väliä!
      Lattaperseet ja roikkumahat eivät ole ikinä saaneet katsettani kääntymään.

• sakkesammakko

Luin vain pelkän ap. otsakkeen ja tuli mieleen yksi kokemus naisen kanssa. Itse olen mies joka ajattelee itseään aika sakusammakoksi, silti ihan kivan näköinen nainen tuli kerran juttelemaan muutaman viikon tuttavuuden jälkeen ja sanoi suoraan, että olisi halunut vakavaa juttua kanssani... tämä on nyt aivan toissijainen juttu tässä... Istuimme sitten monta kertaa siinä samassa paikassa ja juttelimme niitä näitä... mutta siihen kiinnitin huomiota, että hän kyllä seurasi ohikulkulkevien miesten takapuolia aikalailla.... Toissalta kun hän sanoi minulle sen mitä nyt sanoi, niin... pidin sitä aika omituisena, mutta en sitten kuitenkaan tajunnut sanoa siitä, että hän on vapaa lähtemään, en ollut lukinnut häntä..... enywei!
      toisille ulkonäkö on kuitenkin se juttu ja toisilla feronomit ja aika harva menee tunteella... aidolla tunteella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      186
      13767
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2873
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      373
      1714
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe