Kävin lokakuus Mensan testeis hei ja oon ny Mensan jäsen hei! Kuis ny suu pannaa ku o osat vaihtunu hei ny on mun vuoro nauraa teil: HAHAHAHAHAHAHAHAA!!!
Olen älykäs!
39
1551
Vastaukset
- aloittelijatar
tajunnut tätä
- -Kaarlo-
Kyl tän tajuu tyhmempiki hei oon ny Mensan jäsen eli voin nauraa teille hei! Ny on Kaarlon vuoro nauraa: HAHAHAHAHAHAHAA!!!
- Serpico
...suu aivan erityisen ihanalla tavalla. Mä en oo mensan jäsen. Mulla ei oo kuukautisia edelleenkään. Kuule aivan ihanasti elämä etenee. Aivan samalla tavalla tapaan ihania ihmisiä, joita mun ei tarvitse dissata. He voivat antaa elämääni jotain ja minä voin antaa heille jotain - Näin se homma etenee- Eikä haittaa. Mutta haittaako sua? Kiristääkö, edes vähän?
- -Kaarlo-
Mä annan vaa samal mital takasin ny hei samanlaist röhönauruu oon ite kuunellu hei! Ei täs mitää henkilökohtast oo nauran kaikil yhtä paljon hei!
- sillä...:)
MenSa = Mentaalisesti Sairas!
Ne ei vain halunneet kertoa sulle :)- -Kaarlo-
Mensa tarkottaa pöytää o latinaa hei! Vaik sen testin analysoi huippupsykologi ni ei se meinaa et mensalaiset ois psykoi hei!
Miten ajattelit hyödyntää elämässäsi tuota suurta älykkyyttäsi?
- -Kaarlo-
Haluun vaa nauraa teille ny ku kerran voin: HAHAHAHAHAA!!!
-Kaarlo- kirjoitti:
Haluun vaa nauraa teille ny ku kerran voin: HAHAHAHAHAA!!!
Miksi et ole aikaisemmin pystynyt nauraamaan?
Onko lääkitystä muutettu?- -Kaarlo-
Richartti kirjoitti:
Onko lääkitystä muutettu?Oot vaa kade ku et oo Mensan jäsen hei meitsi ei ookaa enää mikää sylkykuppi hei ny o mun vuoro nauraa!
- aloittelijatar
-Kaarlo- kirjoitti:
Oot vaa kade ku et oo Mensan jäsen hei meitsi ei ookaa enää mikää sylkykuppi hei ny o mun vuoro nauraa!
ole Mensan jäsen?
- Einsten#1
Richartti kirjoitti:
Onko lääkitystä muutettu?Tekemät säännöt vihollisen taltuttamisesta: ei paskaa läppää (etenkään jos se liittyy lääkitykseen). RIku, mä hoidan tän teurastajan!
- Einsten#1
aloittelijatar kirjoitti:
ole Mensan jäsen?
paskiaista näkynyt viime kokouksessa. Eli, ei se ooo.
...BB-Kaarlo =D
- hahahahahahahahah
Käydä nyt jossain testissä löytääkseen itsensä...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
- -Kaarlo-
Naurus ei kanna hedelmää hei en oo enää sama sylkykuppi hei ny on mun vuoro nauraa!
- Einsten#1
Eli yhteisömme vihollinen nro 2. Damn, mä luulin jo et se on hoidettu. Mut näinhän se on: arkkivihollinen ei kuole koskaan. Have no fear citizens, as long as I am alive, I am breathing!
Eli, mä hoidan tän. - vielä.............
Nauraako todella älykäs tyhmemmilleen?
- -Kaarlo-
Kato hei vaik: HAHAHAHAHAHAHAA!!!!
- 193 pinnaa
-Kaarlo- kirjoitti:
Kato hei vaik: HAHAHAHAHAHAHAA!!!!
osiot on nimetty miten?
Tähän mennessä ykskään netissä ÄO:llaan retostellu ei ole tiennyt. Eli ei edes ole testissä käynyt. - vain162pojoa
193 pinnaa kirjoitti:
osiot on nimetty miten?
Tähän mennessä ykskään netissä ÄO:llaan retostellu ei ole tiennyt. Eli ei edes ole testissä käynyt.sitä minäkin tuossa alempana peräänkuulutin.
- 193 pinnaa
vain162pojoa kirjoitti:
sitä minäkin tuossa alempana peräänkuulutin.
kirjottelin viestiä kiiresyistä puol tuntii eli ehdit ensin. einsten jäi just kiinni "pistemäärästään" toises viestiketjussa.
- Einsten#1
193 pinnaa kirjoitti:
kirjottelin viestiä kiiresyistä puol tuntii eli ehdit ensin. einsten jäi just kiinni "pistemäärästään" toises viestiketjussa.
Mä sain siit testistä 152,15 pist, eli melkeen 153pist. Käy kysyy vaik silt meiän lähikaupan kassalta.
- vain 162pojoa
Einsten#1 kirjoitti:
Mä sain siit testistä 152,15 pist, eli melkeen 153pist. Käy kysyy vaik silt meiän lähikaupan kassalta.
sen testin tekikin?toivottavasti et maksanu siit mitään,voi olla et oli feikkiä koko testi
- Einsten#1
vain 162pojoa kirjoitti:
sen testin tekikin?toivottavasti et maksanu siit mitään,voi olla et oli feikkiä koko testi
ihan turhaa sä yrität provoilla et mä en olis käynyt siellä testis. Kaikki tääl kyl tietää et mä olin siel.
- pistemäärääsi?
Mitkä oli osioiden nimet?Montako osiota testissä muuten oli?
- Einsten#1
kertoo, sit teil olis lievä etumatka testissä.
- -Kaarlo-
Tyhmäki tietää et raja on 148 jos keskihajonta 24 hei mitä välii sil pistemääräl o kuha o yli ton hei relaa ny vähä!
on tota niin mitenkähän viisaus sitten ilmenee ?
Ilemisesti nämä kaksi asiaa eivät korreloi?- Einsten#1
Vai tarkoitit sä ihan yleisesti?
- ihminen vain
viisas on sellainen, joka on oppinut, opetettu ja tietää paljon. Älykäs taas pystyy päättelemään asioita ja tajuaa asioiden syy-yhteyden ym.
Ja minulle mensasta tulee mieleen ensimmäisenä lihaliemikuutio :) - Einsten#1
ihminen vain kirjoitti:
viisas on sellainen, joka on oppinut, opetettu ja tietää paljon. Älykäs taas pystyy päättelemään asioita ja tajuaa asioiden syy-yhteyden ym.
Ja minulle mensasta tulee mieleen ensimmäisenä lihaliemikuutio :)vaan se on huippuälykkäiden miesten kerho. Sä sekotat sen Maggiin.
- ihminen vain
Einsten#1 kirjoitti:
vaan se on huippuälykkäiden miesten kerho. Sä sekotat sen Maggiin.
että vain miesten kerho???
Miten mun mieleeni tulee ihan selvästi mausteet mensasta. Oletko varma, ettei joskus vuonna 1 tai 2 ollut tv-mainosta, missä olis pääosassa ollut mensan lihaliemikuutiot.
Miten mensalaiset itse määrittelevät älykkyyden ja viisauden - ovatko yhtä ja samaa vaiko eroavatko jotenkin? - -Kaarlo-
Mä oon älykäs hei en mikää viisas enkä haluukaa olla haluun vaa nauraa teille hei en välitä mistää viisauksist! HAHAHAHAHAHAHAA!!!!
- no jee jee
Näköjään ne älynlahjat on sitten tuhlattu johonkin muuhun. Pelkillä aivoilla ei tee mitään, jos tietoa ei ole.
- -Kaarlo-
Oot vaa kade hei ku et ite päässy Mensaa! Mut sellast se o hei osat vaihtuu ny o Kaarlon vuoro nauraa hei!
- ihminen vain
-Kaarlo- kirjoitti:
Oot vaa kade hei ku et ite päässy Mensaa! Mut sellast se o hei osat vaihtuu ny o Kaarlon vuoro nauraa hei!
Ettekö te nyt ymmärrä, että -Kaarlo- on onnellinen, kun hän on älykäs. Kyllä minäkin olisin. Kun ensi huuma menee ohi hänestä ei edes huomaa, että hän on älykäs. Mä onnittelen sua. Mullakin on joskus tunne, että näytinpäs teille.
- -Kaarlo-
ihminen vain kirjoitti:
Ettekö te nyt ymmärrä, että -Kaarlo- on onnellinen, kun hän on älykäs. Kyllä minäkin olisin. Kun ensi huuma menee ohi hänestä ei edes huomaa, että hän on älykäs. Mä onnittelen sua. Mullakin on joskus tunne, että näytinpäs teille.
Kehystin mun testitulokse olohuoneen seinäl hei et kaikki varmaa huomaa et oon Mensas ja sit pistin sen myös cv:hen et oon siel! Sunnuntain voi taas nauraa ku mutsi tulee kahvil hei se sano aikanaa et must ei tuu yhtää mitää hei!
- Wastaaja
..että mä en jaksa lukea tätä ketjua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082535
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401664Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431305Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971121Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151085Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561032Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen221030- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12845Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843