Nigeria

1Elovena

Kertokaapahan kokemuksia nigerialaisista miehistä. Kaikki kommentit ovat tervetulleita. Kiinnostaa vain tietää mitä ihmiset noin yleisesti ottaen ajattelee nigerialaisista Suomessa.

Taustatietona sen verran (kun jotain se varmaakin kiinnostaa), että oma kultani on nigerialainen ja täytyy kyllä sanoa että parempaa miestä saa etsiä. Ja kyllä, luvat on kunnossa ja oma firma pystyssä (lue: omaa rahaa löytyy) niin ettei sen takia minun kanssani ole :P

1Elovena

40

5743

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maieke

olen oppinut vihaamaan nigerialaisia miehiä. Olin minäkin aikalailla Eloveena ennen kuin totuus miehen sekä samalla sen avioliitossa olevien/seurustelevien nigerialaisten kavereiden syrjähypyistä paljastui. Ole vaan jatkossakin "onnellinen". Minulla onnellisuuteen tarvitaan muutakin kuin uskottelua.

• missing.you

Olen pahoillani että sulle kävi huonosti, mutta ei se tarkota että kaikille muillekki kävis saman maalasen miehen kans samoin...
        Onnistuuhan jotkut oman suomipojan kans ja toiselle sattuu pettävä ja idiootti suomesta...
        Jokainen meistä on yksilö ja arvokas, ja jokainen ollaan erilaisia, kuten varmaan kaikki tiedättekin ;)

Että vähän suvaitsevaisuutta peliin, hyvät ihmiset!

• mä vaan

Minun hyvä ystäväni on nigerialainen (mies) ja tunnen useita nigerialaisia. Olen itsekin ollut nigeriassa. Voisin sanoa, että nigerialaiset miehet todellakin osaavat puhua, sanoa juuri sen mitä nainen haluaa kuulla. Valitettavasti monet käyttävät tätä hyväkseen. Mutta eivät kaikki nigerialaiset suinkaan ole hyväksikäyttäjiä ja valehtelijoita. Sellainen maine heillä kuitenkin on. Mutta minun nigerialainen ystävä on kuitenkin mitä ihanin ihminen ja monet muutkin nigerialaiset, jotka tunnet. Tunnen toki myös niitä huijareitakin. Sanoisin, että ei ihmistä pidä tuomita sen mukaan, että on nigerialainen. Aina on pahoja tyyppejä, mutta myös hyviäkin.

• miehen mielestä

avioliitto perustuu ymmärrykseen ei luottamukseen!! Mitä sillä on väliä jos mies käy vieraissa!? Naisen pitää ymmärtää et ehkä juuri silloin oli jotain ongelmia tms. Ei siinä mistään luottamuksesta ole kyse! Näin ajattelee Nigerialainen mies!

• MINÄ VAIN..

Luulen että tunnemme saman jannun???
        olisi kiva keskustella sun kanssa lisää...
        olen nimittäin melko paskassa tilanteessa kyseisen tyypin kanssa.

• kirjoita
        MINÄ VAIN.. kirjoitti:

Luulen että tunnemme saman jannun???
        olisi kiva keskustella sun kanssa lisää...
        olen nimittäin melko paskassa tilanteessa kyseisen tyypin kanssa.

löydät s-postiosoitteeni kun kirjoitat nimimerkkini hakukenttään

• sellasta sattuu
        mä vaan kirjoitti:

Minun hyvä ystäväni on nigerialainen (mies) ja tunnen useita nigerialaisia. Olen itsekin ollut nigeriassa. Voisin sanoa, että nigerialaiset miehet todellakin osaavat puhua, sanoa juuri sen mitä nainen haluaa kuulla. Valitettavasti monet käyttävät tätä hyväkseen. Mutta eivät kaikki nigerialaiset suinkaan ole hyväksikäyttäjiä ja valehtelijoita. Sellainen maine heillä kuitenkin on. Mutta minun nigerialainen ystävä on kuitenkin mitä ihanin ihminen ja monet muutkin nigerialaiset, jotka tunnet. Tunnen toki myös niitä huijareitakin. Sanoisin, että ei ihmistä pidä tuomita sen mukaan, että on nigerialainen. Aina on pahoja tyyppejä, mutta myös hyviäkin.

kyllä suomessa olevista nigerialaisista miehistä suurin osa huijaa. tulette sen näkemään tulevaisuudessa. kaikki tällaiset kommentit menevät kuuroille korville, mutta pääsenpähän sanomaan, että mitäs minä sanoin, niinkuin kaikki minulle aikanaan pääsivät sanomaan...

• maieke

oma firma pystyssä - tarkoittaa kai käytännössä vanhojen pakettiauto- ym. romujen rahtausta Lagosiin..

• 1Elovena

Ikävää että sinulle on käynyt huonosti, mutta kuten jo aikasemmin tässä ketjussa mainittiin...ei kannata tuomita kaikkia samasta maasta tulevia samanlaisiksi. Tiedän kyllä realiteetit, mutta tunnen myös mieheni ja olen hänen kanssaan onnellisempi kuin olen kenenkään muun kanssa ikinä ollut, suomalaisen tai ulkomaalaisen.

Ja enempää et väärässä voisi olla tuosta firmasta. Hän ei todellakaan raahaa autoja Lagosiin. Tarkemmat tiedot eivät kuulu sinulle eikä kenellekään muullekaan tällä palstalla, mutta rehellistä työtä hän täällä tekee ja on ahkerampi kuin moni suomalainen.

Kusipää on kusipää, tuli hän sitten mistä tahansa. Ihana ja aito henkilö on ihana ja aito, tuli hän sitten mistä tahansa. Ihmisiä ei voi tuomita kotimaan, ihonvärin, kulttuuritaustan tai uskonnon takia. Näin ajattelen minä.

1Elovena

• missing.you
        1Elovena kirjoitti:

Ikävää että sinulle on käynyt huonosti, mutta kuten jo aikasemmin tässä ketjussa mainittiin...ei kannata tuomita kaikkia samasta maasta tulevia samanlaisiksi. Tiedän kyllä realiteetit, mutta tunnen myös mieheni ja olen hänen kanssaan onnellisempi kuin olen kenenkään muun kanssa ikinä ollut, suomalaisen tai ulkomaalaisen.

Ja enempää et väärässä voisi olla tuosta firmasta. Hän ei todellakaan raahaa autoja Lagosiin. Tarkemmat tiedot eivät kuulu sinulle eikä kenellekään muullekaan tällä palstalla, mutta rehellistä työtä hän täällä tekee ja on ahkerampi kuin moni suomalainen.

Kusipää on kusipää, tuli hän sitten mistä tahansa. Ihana ja aito henkilö on ihana ja aito, tuli hän sitten mistä tahansa. Ihmisiä ei voi tuomita kotimaan, ihonvärin, kulttuuritaustan tai uskonnon takia. Näin ajattelen minä.

1Elovena

Hyvä että luotat itseesi, mieheesi ja teihin näistä joidenkin panetteluista huolimatta :)
        Kaikenlaisia puheita joudun kans kuunteleen välillä ihan tuttavapiirissä... en seurustele nigerialaisen kanssa mutta ulkomaalasen kans kuitenki, niin saa kuulla arvosteluja... Se on ikävää, mutta eiköhän sen kestä kun suhde on hyvä :) Ja kun toista rakastaa..

Nautitaan elämästä :)

• tutulta...

..tää aihe on lähellä...kerro lisää.tunnen samoja hemmoja.

• LAGOS...

Minun mieheni rahtaa ja olen hänestä ylpeä..on niin kovin yritteliäs!!!

• Toinenblondi

Olen ollut pitkään avoliitossa nigerialaisen miehen kanssa. Miehelläni meni vuosia oppia "tavoille" Suomessa enkä ole vieläkään ihan täysin varma siitä, että onko tuosta kunnon mieheksi. Sinisilmäisenä uskoin aluksi, että mies on kaikkea sitä, mitä näytti olevan. Luulin olevani niin fiksu, ettei minua miehet huijaa. Hahaa.

Mieheni on älykäs, työssäkäyvä ja sivistynyt. On treenattu, mielestäni prkleen hyvännäköinen ja mahtava sängyssä. Hyvää seuraa, hyvä keskustelija ja tykkää minusta kuin hullu puurosta. Kaikkihan on siis hyvin, mutta kun...Hänen mielestään naisen paikka on kotona ja miehen kaikkialla muualla. Ollaan tuosta asiasta väännetty kättä jo ikuisuus ja nyt vasta mies alkaa pikkuhiljaa tajuta, mitä minä häneltä miehenä odotan. En rahaa, en sitä isoa mustaa, en lisää lapsia enkä enää yhtään s..tanan kukkapuskaa, vaan aikaa, uskollisuutta, kumppanuutta, jakamista. Tämän saman asian kanssa painii suurin osa tuntemistani suomalais-nigerialaisista pareista. Viimeistään siinä vaiheessa kun lapsia tulee, lähtee miesten ja naisten elämä eriytymään toisistaan yhä selvemmin. Turha väittää minulle, ettei kyse olisi kulttuurieroista. Kyllä meidät on vain kasvatettu arvostamaan niin eri asioita.

Nigerialaisilla noin yleisesti ottaen ei ole sen parempi maine Suomessa kuin muillakaan Saharan eteläpuolisista maista tulevilla. Olet sen jo varmaan joutunut itsekin toteamaan. Ja kun nigerialaisia nyt sattuu Suomessa olemaan aika paljon, niin liikkuu heistä myös aika paljon ikäviä juttuja. Mutta totta toinen puoli...

Niksujen totuuskäsitys aivan eri kuin suomalaisilla. Samoin lienee käynyt käsitykselle uskollisuudesta. Suurin osa tuntemistani nigerialaisista harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita tai pitää monia tyttöystäviä. Niin se vain on. Joka sitä asiaa yrittää kieltää tai kaunistella, ei tiedä mistä puhuu.

Ei tuo kuitenkaan ole koko totuus. Tunnen myös monia fiksuja, kunnollisia ja vastuuntuntoisia nigerialaismiehiä. Mutta aikaa se yleensä vie ennenkuin tähän maahan saapunut niksu rauhoittuu ja asettuu aloilleen. Pitäähän sitä nuoren miehen kokeilla, mitä maalla on tarjottavanaan (ja kyllä sitä tarjotaankin, believe me Ü). Joku nainen pitää löytää ja naida, jotta voi jäädä Suomeen ja sitten voikin rauhassa alkaa harrastaa irtosuhteita. Jotkut pysyvät liitossaan mukavuussyistä, vaikka eivät enää papereita tarvitsisikaan; on kiva, kun on kotona joku, joka hoitaa kotia, ja perhehän antaa miehestä sopivan vastuullisen vaikutelman. Jos nainen on tarpeeksi tyhmä, epätoivoinen tai tylsistynyt, voi tällainen "perhe-elämä" jatkua vuosia. Naiset usein myös pitävät kulissia yllä, koska eivät kehtaa myöntää, että kaikki varoittelijat ja pessimistit olivat sittenkin oikeassa.

Kaikki eivät kuitenkaan ole samasta puusta veistettyjä. Näiden kusipäiden touhuista kärsivät heidän naistensa lisäksi myös kaikki ne aidot ja rehelliset kunnon nigerialaismiehet. Heitäkin kyllä on, mutta miten sellaisen löytää? Se onkin sitten kinkkisempi juttu.

Tsemppiä teille, Elovena! Toivottavasti te olette se poikkeus säännöstä. Pidäthän kuitenkin varasi?

• 1Elovena

Kiitos viestistäsi. Oli mukava lukea näin kaiken kattavaa tekstiä. Olen kyllä varuillani.

Nigerialaisten maine ei tosiaan ole kovin kummonen maailmalla eikä Suomessa, mutta luulen löytäneeni poikkeuksen. Aika tietysti näyttää.

Mieheni on rehellisin mies ketä olen tavannut. Ja juu, tämä kommentti saa monen nauramaan, mutta eipä siinä mitään...hyvä että on hauskaa. Meidän maailmankatsomus on hyvin samanlainen ja keskustelemme jatkuvasti ja koko ajan elämästä...kaikesta maan ja taivaan välillä. Tiedän hänen ajatuksensa perheestä ja naisista. Hän kunnioittaa naistaan ylikaiken ja haluaa tehdä kaikkensa, että minä olen onnellinen. Ja tämä ei tarkoita rahaa ja materiaalia vaan nimenomaan aikaa, uskollisuutta, kumppanuutta ja jakamista. Hän ei ole minulta ikinä pyytänyt rahaa tai minun omaisuuttani, enkä minä häneltä.

En voi tietää miten mies muuttuisi, jos menisimme naimisiin ja saisimme lapsia, mutta ehkäpä se selviää ajan kanssa. Sen verran kuitenkin valoitan vielä tilannetta, että miehelläni on jo yksi lapsi suomalaisen naisen kanssa eli lapsi minun kanssani ei todellakaan tuo hänelle mitään etuja. Minulle on selvää, että jos jossain vaiheessa lapsia tulee, jään kunnon äitiyslomalle, mutta kyllä jossain vaiheessa haluan takaisin töihin ja hän tietää sen.

Mieheni on erittäin realisti ja on tosissaan liikkeellä. Hän on asunut Suomessa jo 6 vuotta ja sitä ennen vuosia Saksassa. Hän kunnioittaa Suomen lakeja enemmän kuin minä ja marmattaa minulle esim. jos ajan hieman ylinopeutta tai kävelen punaisia päin.

Päivä kerrallaan...ei tässä mikään hoppu ole. Minua on jo huijattu kerran ulkomaalaisen toimesta, että osaan kyllä olla varuillani ja olen realisti. Mitään pilvilinnoja en piirtele, enkä odota mieheni olevan superihminen...ihan tavallinen mies kelpaa.

Tsemppiä teidän suhteelle. Ehkä miehesi vielä joku päivä oppii "tavoille".

1Elovena

• entinen vaimo

Olin naimisissa nigerialaisen kanssa 3-vuotta, yksi lapsi siunaantui liitosta. Mieheni oli juuri sitä mitä kirjoitat. Aivan ihana, kaunis, mukava ja seksikäs, mutta sisältä silkkoon paskoo! Hän oli juuri niitä miehiä, jotka odottivat vaimon rakastavan, pitävän huolta, vaikka hän itse ei ollut vastuussa mistään. Loppujen lopuksi minä pidin huolta lapsesta ja hänestä, kuin toisesta lapsesta. Hän vaan halusi tehdä bisnestä ja rahaa- itselleen. Avioliittomme loppui sinä päivänä, kun sain tietää, että hän eli täydellistä kaksoiselämää. Toisessa kaupungissa raskaana oleva tyttöystävä, joka oli 100% tietoinen minusta ja lapsesta ja peitteli miehen jälkiä, jotta sai nauttia hänen seurastaan 1-2 päivää kuukaudessa. Miehellä oli myös puhelinliittymiä, joilla piti yhteyttä naisiinsa. Kävi ilmi, että tyttöystäviä oli yhtäaikaa 4 kappaletta, sekä pari kotimaassa joille oli luvannut avioliiton. Tällä hetkellä mies "seurustelee" vakavissaan parin naisen kanssa ja odottelee uutta oleskelupaa (lue avioliittoa tai lasta). Lapseni perusteella ei saa, kun ei maksa elatusapuja eikä käy tapaamassa. Nigeriassa odottaa se ainoa oikea tuleva vaimo, jonka sanoi naivansa tosissaan, täältä ei kuulemma oikeita kunnollisia vaimoja löydy. Lapsia haluaa niin paljon kuin mahdollista, näiden kahden lisäksi joista ei välitä tippaakaan. Odottaa, että lapset sitten aikuisina etsivät hänet käsiinsä ja antavat rahaa. Näitä juttuja/miehiä on vaikka kuinka paljon, mutta tämä sattui minun kohdalleni.

• Yhteinen planeetta

Mina voin sanoa suoraan, etta ei ole mitaan merkitysta, mista ihminen on kotoisin, jos se kuuluisa amor iskee.Ei ole valia, mita olet paattannyt elamasi suhteen,tavattuasi Hanet kaikki on samantekevaa ja samalla niiiiiin ainutlaatuista..kaikkea hyvaa ja jumalan contra ien siunausta kaikille jotka talla pallolla asuvat ja yrittavat paansa parjata, kuten jo Paatalon Kalle sanoi.

• blondi myös
        entinen vaimo kirjoitti:

Olin naimisissa nigerialaisen kanssa 3-vuotta, yksi lapsi siunaantui liitosta. Mieheni oli juuri sitä mitä kirjoitat. Aivan ihana, kaunis, mukava ja seksikäs, mutta sisältä silkkoon paskoo! Hän oli juuri niitä miehiä, jotka odottivat vaimon rakastavan, pitävän huolta, vaikka hän itse ei ollut vastuussa mistään. Loppujen lopuksi minä pidin huolta lapsesta ja hänestä, kuin toisesta lapsesta. Hän vaan halusi tehdä bisnestä ja rahaa- itselleen. Avioliittomme loppui sinä päivänä, kun sain tietää, että hän eli täydellistä kaksoiselämää. Toisessa kaupungissa raskaana oleva tyttöystävä, joka oli 100% tietoinen minusta ja lapsesta ja peitteli miehen jälkiä, jotta sai nauttia hänen seurastaan 1-2 päivää kuukaudessa. Miehellä oli myös puhelinliittymiä, joilla piti yhteyttä naisiinsa. Kävi ilmi, että tyttöystäviä oli yhtäaikaa 4 kappaletta, sekä pari kotimaassa joille oli luvannut avioliiton. Tällä hetkellä mies "seurustelee" vakavissaan parin naisen kanssa ja odottelee uutta oleskelupaa (lue avioliittoa tai lasta). Lapseni perusteella ei saa, kun ei maksa elatusapuja eikä käy tapaamassa. Nigeriassa odottaa se ainoa oikea tuleva vaimo, jonka sanoi naivansa tosissaan, täältä ei kuulemma oikeita kunnollisia vaimoja löydy. Lapsia haluaa niin paljon kuin mahdollista, näiden kahden lisäksi joista ei välitä tippaakaan. Odottaa, että lapset sitten aikuisina etsivät hänet käsiinsä ja antavat rahaa. Näitä juttuja/miehiä on vaikka kuinka paljon, mutta tämä sattui minun kohdalleni.

eikös ukolla ole sitten hyvin pullat uunissa (paperit ok) kun kaksi lastakin jo ehtinyt tehtailemaan...

• Utelias....
        entinen vaimo kirjoitti:

Pidättekö te ihan oikeesti nigerialaisia hyvän näköisinä? Mun mielestä ne on lähinnä... oudon näkösii... Hyvän näköisiä mustia miehiä löytyy lähinnä jenkeistä ja karibialta.

• exä kans
        entinen vaimo kirjoitti:

jos vielä luet täällä palstalla näitä juttuja niin vastaisitko minulle sähköpostiini. voitaisiin jutella. en ole aivan varma, että tunnenko sinut. [email protected]

• Vaimolainen

Miksi alkaa suhteeseen ulkomaalaisen miehen kanssa, jos ei osaa ottaa miestä ihmisenä vaan aina jonkun joukon osana/edustajana?

Miksi kysyt täällä yleistyksiä miehesi maanmiehistä, jos ainoastaan te kaksi jotain merkitsette? En lakkaa hämmästelemästä tuota suomalaisten eloveenojen logiikkaa...

Mieheni on nigerialainen. Mutta hän ei ole mieheni, koska on nigerialainen/afrikkalainen, vaan koska hän on aikuinen mies, jonka kanssa ei tarvitse pelata kakaramaisia kyttäysleikkejä, joka maksaa kiltisti tilipäivänä laskuja siinä kuin minäkin, joka ei huitele pitkin kyliä, joka tekee suurimman osan kotitöistäkin ja pitää vaimonsa tyytyväisenä petissä.

Kaikissa hemmetin kansallisuuksissa on kusipäitä ja sitten niitä aivan tavallisia ja kunnollisia. Jos ei naisen itsekunnioitus ole sen verran korkealla, ettei anna miehen kävellä ylitseen, saa silloin kyllä syyttää pelkästään itseään, eikä miestä, saati jotakin tiettyä kansallisuutta.

• Ja vain rakkaus

Ala ota pahalla, mutta kuulostat katkeralta.Jos sulla on hyva avioliitto, sehan on ihanaa, olkoon sun miehesi mista tahansa kotoisin .Olen suomalainen,minulla on myos aviomies joka nigerialainen.Rakkaus- tuo vanha sana on niin totta joka paiva.Kaikkea siunausta teille.

• Mainio kirjoitus :)

• tyttöystävä

Minulla on nigerialainen mies ja suhteemme on vakava vaikkakin ongelmia on ollut. Mutta ongelmia on kaikissa parisuhteissa kun on kaksi eri ihmistä.Mieheni on ollut myös 6vuotta suomessa.

• LISÄÄ

Minkä ikäinen olet ja asutko pääkaupunki seudulla?Itselläni on nigerialainen mies helsingitä ja itse asun muualla.Kuvauksesi kuulostaa oikein tutulta..tiedän mistä puhut :)Minunkin mieheni on aivan ihana ja paras kulta!
      Asunut myöskin n.6v tällä...
      olisi kivaa vaihtaa kokemuksia enemmänkin kanssasi.

• oli elovenalle...

:):)

• kolmasblondi

Niin, toivottavasti ei ole sama mies kyseessä!!! Heh heh! Joka ainoa Nigerialainen jonka minä tunnen on ihan läpi mätä... esim. kerran Turussa Lähdin silloisen mieheni ja hänen 6 nigerialaisen ystävänsä kanssa baariin. Ensin istuttiin iltaa kotosalla, vaimoineen päivineen! Ku baariin päästiin (olin ainoana "vaimona" mukana) oli joka ikisellä mihellä uusi/vanha typsy kainalossa! Vaimoista ei ollut enää tietoakaan! Nämä samaiset vaimot kotona vaan jaksaa hehkuttaa onnellisesta avioliitostaan ja siitä kuinka ihana hänen nigerialainen miehensä on! -herätkää ihmiset!!! ennen kuin on liian myöhäistä!
        Kyllä minunkin suhteen alkuaikoina luvattiin vaikka kuut taivaalta mutta ihan alusta asti oli miehelläni suhde kaverinsa muijan kanssa... luulin että mieheni oli kaikkea muuta kuin mitä nigerialaisista puhutaan mutta ihan sama paska kuin kaikki muutkin!Kyl ne on kaikki samanlaisia pohjimmiltaan, nyt on niin monta tapausta nähty! Menkääs vaikka monikulttuurisille chattipalstoille, ne on täynnä Nigerialaisia miehiä jotka etsivät vaimoa itselleen että pääsevät eurooppaan paremman elämän perään =) Mihin kaikkeen "toivottomuus" ihmisen ajaakin...

Yhdyn myös "entinen vaimo" lapsia nigerialainen mies ei tee kuin saadakseen paperit ja "elättäjän"! Olen kuullut tästä sinun jutustasi... Nää helsingin mokupiirit on kuiten loppujen lopuks aika pienet =) ...meitä naisiakin on aika moneen junaan...

• doh doh
        kolmasblondi kirjoitti:

Niin, toivottavasti ei ole sama mies kyseessä!!! Heh heh! Joka ainoa Nigerialainen jonka minä tunnen on ihan läpi mätä... esim. kerran Turussa Lähdin silloisen mieheni ja hänen 6 nigerialaisen ystävänsä kanssa baariin. Ensin istuttiin iltaa kotosalla, vaimoineen päivineen! Ku baariin päästiin (olin ainoana "vaimona" mukana) oli joka ikisellä mihellä uusi/vanha typsy kainalossa! Vaimoista ei ollut enää tietoakaan! Nämä samaiset vaimot kotona vaan jaksaa hehkuttaa onnellisesta avioliitostaan ja siitä kuinka ihana hänen nigerialainen miehensä on! -herätkää ihmiset!!! ennen kuin on liian myöhäistä!
        Kyllä minunkin suhteen alkuaikoina luvattiin vaikka kuut taivaalta mutta ihan alusta asti oli miehelläni suhde kaverinsa muijan kanssa... luulin että mieheni oli kaikkea muuta kuin mitä nigerialaisista puhutaan mutta ihan sama paska kuin kaikki muutkin!Kyl ne on kaikki samanlaisia pohjimmiltaan, nyt on niin monta tapausta nähty! Menkääs vaikka monikulttuurisille chattipalstoille, ne on täynnä Nigerialaisia miehiä jotka etsivät vaimoa itselleen että pääsevät eurooppaan paremman elämän perään =) Mihin kaikkeen "toivottomuus" ihmisen ajaakin...

Yhdyn myös "entinen vaimo" lapsia nigerialainen mies ei tee kuin saadakseen paperit ja "elättäjän"! Olen kuullut tästä sinun jutustasi... Nää helsingin mokupiirit on kuiten loppujen lopuks aika pienet =) ...meitä naisiakin on aika moneen junaan...

Määrätynlaiset naikkoset ajautuvat määrätynlaiseen miesseuraan... olet kai omasta mieshistoriastasi huomannut ;)

• Kakkosvaimo
        kolmasblondi kirjoitti:

Kuten sanoit, naisiakin on moneen junaan. Kun lukee tuota tekstiäsi, voi vain kuvitella, miten suhtaudut ja käyttäydyt oikeasti ihan livenä...niin sanotaanko, sitä saa mitä tilaa, heh. Tarinoita on varmasti yhtä monia kuin ihmisiä, kansalaisuuksia tai mitä vain erikoisuuksia ;) ja jokaisella ainakin kaksi kertojaa. Minä tunnen aivan ihania nigerialaisia ihmisiä kuin myös yhtä k-päisiä ihmisiä kuin jotkut muutkin...Kyllä sitä yli sadan miljoonan kansan joukosta löytyy monenlaista...ehkä tänne on jäänyt jumiin moni "pahempi" tapaus ja mistäköhän syystä... ;)

• kolmasblondi
        doh doh kirjoitti:

Määrätynlaiset naikkoset ajautuvat määrätynlaiseen miesseuraan... olet kai omasta mieshistoriastasi huomannut ;)

No luojan kiitos ei ole kokemusta noista nigerialaisista sen enenmpää... en halua itse henk.koht. olla "joka nigerialaisen" läpikäynyt... Tää yks kyllä riitti! Et otahan sinäkin järki kätees!!!!!!!

• doh doh
        kolmasblondi kirjoitti:

No luojan kiitos ei ole kokemusta noista nigerialaisista sen enenmpää... en halua itse henk.koht. olla "joka nigerialaisen" läpikäynyt... Tää yks kyllä riitti! Et otahan sinäkin järki kätees!!!!!!!

Minulla on kyllä järki sekä kädessä, korvien välissä että vielä alempanakin. Minun henk.koht. mielipiteeni on, ettei mitään porukkaa kannattaisi läpikäydä, saati kaikkia tarjokkaita joka porukasta, niinkuin teillä joillakuilla "tyttöystävillä" on tullut tavaksi. Kukas sitä tavoistaan pääsee ;)

Minä en kehtaisi enää edes peiliin katsoa, jos joka toisen tai useammankin tummahkon vastaantulijan olisin tullut kokaisseeksi.

• Toinenblondi
        kolmasblondi kirjoitti:

"Mihin kaikkeen toivottomuus ihmisen ajaakin..."

Veitpä sanat suustani. Harvoin olen noin katkeraa tilitystä nähnyt edes tällä maailmanlopun palstalla. Jotain todellisuuspohjaa toivoisin jutuillasi edes olevan. Kannattaisiko kenties käsitellä noita vihantunteitasi jonkun ammattilaisen kanssa? Sinulla on tainnut jäädä pahasti asiat käsittelemättä. Katkeruus ei auta ketään.

• Kakkosvaimo
        kolmasblondi kirjoitti:

Eiköhän niitä ihmisiä voi muutenkin oppia tuntemaan kuin vain "läpikäymällä tietyllä tavalla"...Kertoo aika paljon tavoistasi...

• kaikennähnyt?
        kolmasblondi kirjoitti:

Kuvaamasi ystäväporukka kertoo karua kieltään sinusta. Millainen onkaan miesmakusi, jos miehesi tuttavapiirissä ei ole ketään rehellistä ja kunnollista miestä?

• 4blondi
        doh doh kirjoitti:

Minulla on kyllä järki sekä kädessä, korvien välissä että vielä alempanakin. Minun henk.koht. mielipiteeni on, ettei mitään porukkaa kannattaisi läpikäydä, saati kaikkia tarjokkaita joka porukasta, niinkuin teillä joillakuilla "tyttöystävillä" on tullut tavaksi. Kukas sitä tavoistaan pääsee ;)

Minä en kehtaisi enää edes peiliin katsoa, jos joka toisen tai useammankin tummahkon vastaantulijan olisin tullut kokaisseeksi.

Eikös kolmas blondi juuri sanonut ettei hänellä ole ollut kuin 1 nigerialainen! Mutta sinä vedät johtopäätöksen, että hän on maannut kaikkien kanssa. Ettet nyt olis erehtynyt henkilöstä, puhutko itsestäsi? Onhan näitä Wäiskin vosuja olemassa, muttei kaikki nigerialaisten heilat ole heitä. Eivät kaikki ole sitä mieltä, että "musta tuntuu" ja että seuraavankin miehen oltava musta. Ja tuosta "epätoivosta" väitättekö ettei nigerialaisissa miehissä ole niitä epätoivoisia, jotka naivat minkä vaan naisen saadakseen oleskeluluvan? Onko teistä normaalia, että pariskunta menee 3vk tuttavuuden jälkeen naimisiin? Tai että vaimolla jo ennestään liuta afrikkalaisia exiä, joille kaikille tehtailtu liuta lapsia ja ikää alle 30. Kuinka moni suomalainen menee naimisiin 3 lapsen yh:n kanssa tosta vain salamana. Tai onko teistä normaalia, että sulho on parikymppinen ja rouva 60v. Sitä tämä epätoivo on. Ja nyt kun kaikkia nigerialais avioliittoja syynätään kovemman kanssa uvissa, mikä helpottaa oleskeluvan saantia on lapsi. Ja jos niitä tehtailee mahdollisimman monta, kai sitä joku antaa yhteishuoltajuuden ja siitä sitten oleskelulupa heltiää. Joten älkää nyt hyökätkö ihmiset. Jos todella olette nigerialaisen kanssa normaalissa avioliitossa kai miehenne teille kertovat maamiehiensä edes ottamuksista tai itse niitä näette.

• ?????????

Milläs konstin mies on alunperin lupansa saanut?

• oli naimisissa

nigerialaisen miehen kanssa.
        Avioeron jälkeen moni naimisissa oleva nigerialainen perhetuttu oli valmiina tarjoamaan eronneelle rouvalle "palveluksiaan".

• Toivottavasti...

et tehnyt samaa virhettä kuin me niin monet muut Nigerialaisen miehen vaimot!!??

Sen ihaninmmankin kuoren alta löytyy karu totuus!
      Nigerialainen mies on maailman paras puhuja ja VALEHTELIJA!! Nigerialaiselle miehelle ei mikään muu tai kukaan muu merkitse mitään kuin oma ÄITI! Vaikka äitejähän mekin suurinosa ollaan, ku on paperit pitänyt saada...

• plois

Nigerialaisia on yli 120 miljoonaa! eli monenlaisia ihmisiä riittää tähän joukkoon.

• Herkko12

• el stupido

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe