Silikonirintojen omistajat, kertokaa;
*miten päädyitte ottamaan silikonit?
*miten miehenne(??), sukalaisenne, ystävänne suhtautuivat asiaan?
*onko ollut ongelmia? Jos niin mitä/minkälaisia?
*oletteko katuneet silikonien ottamista?
*paraniko kuinka nopeasti(tiedän että yksilöllistä)?
*Ja ihan yleisesti :)
SILIKONIEN OMISTAJAT?
32
6196
Vastaukset
- Sally
Mulle valinta oli selvä 4 lapsen imetysten jälkeen ei jäljellä ollut muuta kuin kärpäslätkät . Ekat laitettiin n. 10v. sitten , Mentorin Saline implants- jotka vaihdettiin uusiin myös Mentorin valmistamiin mutta Cohesive gel implantteihin noin vuosi sitten- toisen implantin tyhjenemisen vuoksi... Molemmat leikkaukset tehtiin USA:ssa ( kotini ).
Kummankaan leikkauksen jälkeen ei ollut mitään erityisiä kipuja, viimeisimmän jälkeen en edes käyttänyt kipulääkkeitä kun ei ollut tarvetta. Heti seuraavana päivänä olin jo autoilemassa ja normaali elämässä.
Kellään ei ole ollut negatiivista sanottava- miksi oliskaan kulut maksoin itse :).
Tekisinkö uudestaan jos mentäisiin ajassa sama 10v. taaksepäin ? Aivan varmasti !!
Kaikkea hyvää & Iloista Joulunodotusta , Sally :) - Minni-Liisa
Silarit laitettiin, koska lasten jälkeen ei ollut jäljellä mitään. Mies hyväksyi, koska tiesi, miten kärsin tilanteesta.
Ongelmia ei ole ollut, vaikka nämä on olleet minulla yli 10 v. Lääkärin mukaan ei ole tarvetta vaihtaa, kun ovat kerran hyvät.
Katunut olen sitä, että jahkailin monta vuotta, ennen kuin uskaltauduin laitattamaan silarit. Kärsin rinnattomuudestani vuosikaudet turhaan. Paranemisesta en muista tarkkaan. Tylsintä oli, kun piti nukkua selällään muutama viikkoa. Olen ollut todella tyytyväinen nykyisiin rintoihini, tuntuvat omilta, ovat pehmeät ja kauniit. Arvet ovat kainaloissa ja tuskin havaittavat. - silarit olleet vasta vähän ...
ja otin ne myös siitä syystä että imetyksien jälkeen ei ollut mitään jäljellä. Olen myös aina kärsinyt pienirintaisuudesta.
Nyt olen todella onnellinen, ja särkylääkkeitä olen jo vähentänyt. Haavat ovat rintojen alla, ja nekin jo erittäin hyvän näköiset.
Mieheni iloinen myös puolestani, ja näyttää hänkin tykkäävän :) Kukaan kavereistani ei ole mitään negatiivistä sanonut, mutta äitini ei tiedä vielä :))- mummeli.
äkkiä äiteelle kertomaan. vaikka joulupöydässä olisi hyvä paikka kertoa, että miten on mageet munkit entisten kärpäslätkien tilalla.
- tietoa vailla oleva
imikö ne ipanat sinulta ne rasvat pois vrt, rasvaimu?
suositteletko muillekin? - ......
tietoa vailla oleva kirjoitti:
imikö ne ipanat sinulta ne rasvat pois vrt, rasvaimu?
suositteletko muillekin?Vituttaako siellä joku asia?
- Jos ois edes A
En tiedä voiko täällä vastata tähän kysymykseen, mutta vaikka kautta rantain vinkatkaa vähän ;)
Eli mikä on hyvä ja turvallinen paikka Suomessa ottaa silikonit? Tiedätte varmaankin, että tarkoitan kaikkea muuta kuin halpaa hintaa.
Minulle tärkeää olisi löytää hyvä plastiikkakirurgi, joka osaa tehdä rinnat melkein rinnattomalle (nännit ainoat jotka kohoaa vartalosta). Ja hyvällä tarkoitan myös sellaista paikkaa missä saa hyvän ohjeistuksen ja hoidon. Kiitän jo etukäteen vastauksesta. - rinnaton
Jos ois edes A kirjoitti:
En tiedä voiko täällä vastata tähän kysymykseen, mutta vaikka kautta rantain vinkatkaa vähän ;)
Eli mikä on hyvä ja turvallinen paikka Suomessa ottaa silikonit? Tiedätte varmaankin, että tarkoitan kaikkea muuta kuin halpaa hintaa.
Minulle tärkeää olisi löytää hyvä plastiikkakirurgi, joka osaa tehdä rinnat melkein rinnattomalle (nännit ainoat jotka kohoaa vartalosta). Ja hyvällä tarkoitan myös sellaista paikkaa missä saa hyvän ohjeistuksen ja hoidon. Kiitän jo etukäteen vastauksesta.Koko murros iän odotin että koska minulle kasvaa rinnat, vain nännit kohosivat vartalosta.
Nyt olen 23 vuotias ja hävennyt rinnattomuuttani liian monta vuotta, en jaksa enää.
Olen monta vuotta harkinnut silikooneja.
Nyt aijon sen tehdä, siispä tahtoisin kysyä samaa että missä kannattaa ottaa?
- ---------
Oon aina kärsinyt tubulaarisista rinnoista, ja vihdoinkin tein lopullisen päätöksen ja menin ne korjauttamaan. Ainoastaan kolme ihmistä tietää operaatiosta; äiti,sisko ja läheinen ystävä. Muille en halua edes kertoa, eikä muutos ole niin iso niin että sitä näkisi. Leikkauksesta on aika vähän aikaa, niin ainakaan vielä ei ongelmia ole tullut vastaan. Ihan uskomattoman nopeasti leikkauksen jälkeen vointi oli hyvä, en olisi koskaan uskonut!
Ja en voisi olla onnellisempi! Olisi pitänyt tehdä tämä pari vuotta sitten jo!:) - laitettu
Minulla on ollut puolitoista vuotta silikonit. Pohdin asiaa vuosikausia suuntaan ja toiseen. Entiset oli AAt, nykyiset pienehkö B. Olen tyytyväinen, ja suurimman osan aikaa en edes muista, että minulla on silikonit, olen niin tottunut niihin. Ei ole ollut komplikaatioita, ja vuositarkastuksessa todettiin, että mitään ongelmia ei ole.
- alkuperäiselle kirjoittajalle
Ei tullut seväksi kirjoituksessasi oletko aikeisa hankkia itsellesi uuden rintavarustuksen vaiko vaan kiinnostunut muiden mielipiteistä ? Niin tai näinainakin muutama meistä siskoista on jo kertonut kokemuksistaan, hienoa !
Harmitta kuitenkin kun on meitä jotka rehellisesti kertovat kokemuksistaan ja aina väliin -palsta kuin palsta - tulee näitä ikäviä kuten "mummeli" & "tietoa vailla" , joilla ei ole muuta tekemistä palstalla kuin aiheutta pahaa mieltä... En ymmärrä miksi he edes ottavat kantaa aiheeseen jos se on heille niin vaikea! Nousee heillä näköjään noi kaksi luonteensa peruspiirrettä ; kateus ja pirullisuus esiin eikä nähtävasti voi taltuttaa muuten kuin tuottamalla muille mielipahaa.
Mutta edelleen alkuperäiselle kirjoittajalle, toivottavasti et anna näiden muutaman ilkeämielisen kirjoittajan vaikuttaa kuvaan jonka asianomaisilta saat, heille sanon vain : Get a life !!
Sally- herkkänahkaisuutta
Pitäisikö kaikkien kirjoittajien sitten pelkästään ylistää silikonien hankkijoita? Silikoneilla on kuitenkin todettu olevan terveysriskejä, joten sallittaneen sananvuoro terveydestään kiinnipitäville tai turhamaisuutta inhoaville.
Nykyään yleinen mielipide näyttää pitävän hampaitten valkaisua ja hiustenvärjäystä ikäänkuin itsestäänselvyytenä. Ja enpä ole kuullut juuri kenenkään arvostelevan hammasimplanttien otattajia. Ehkä tilanne on sama rintaimplanttien kohdalla parinkymmenen vuoden kuluttua. - herkkänahkaisuudesta
herkkänahkaisuutta kirjoitti:
Pitäisikö kaikkien kirjoittajien sitten pelkästään ylistää silikonien hankkijoita? Silikoneilla on kuitenkin todettu olevan terveysriskejä, joten sallittaneen sananvuoro terveydestään kiinnipitäville tai turhamaisuutta inhoaville.
Nykyään yleinen mielipide näyttää pitävän hampaitten valkaisua ja hiustenvärjäystä ikäänkuin itsestäänselvyytenä. Ja enpä ole kuullut juuri kenenkään arvostelevan hammasimplanttien otattajia. Ehkä tilanne on sama rintaimplanttien kohdalla parinkymmenen vuoden kuluttua.sen verran että kun nyt kerran ollaan palstalla "Plastiikkakirurgia" ja vielä aiheena "SILIKONIEN OMISTAJAT ? niin mitä nämä joilla ei kyseisiä lisukkeita ole työntävät omaa mielipidettänsä esille jos kerran kokemusta ei ole . Kysyn vaan ???
- onnellinen omistaan
enkä asennuttanut niitä itselleni, koska ei saanut laittaa selkäpuolelle!
Aatelkaas kui kätsää olis ollut, tissit molemmin puolin.
Joo, oikeesti, mielenterveysongelmahan se on jos ei ole tisseihinsä tyytyväinen. Vian ei tarvitse olla perin suuri kun se sijaitsee korvien välissä.
T. Luomu.- todella tuota
mieltä, niin kirjoita palstalle "mielenterveys ja henkinen hyvinvointi".
Ajattelitko muuten, että silareita harkitsevat eivät itse ole miettineet sitä mahdollisuutta, että vika olisi ainoastaan korvien välissä ja lähtisi pois terapialla?
Kaukaa on helppo olla viisas, niinkin viisas, että tietää toisen mielenterveysasiatkin paremmin kuin henkilö itse. - laitettu
todella tuota kirjoitti:
mieltä, niin kirjoita palstalle "mielenterveys ja henkinen hyvinvointi".
Ajattelitko muuten, että silareita harkitsevat eivät itse ole miettineet sitä mahdollisuutta, että vika olisi ainoastaan korvien välissä ja lähtisi pois terapialla?
Kaukaa on helppo olla viisas, niinkin viisas, että tietää toisen mielenterveysasiatkin paremmin kuin henkilö itse.Kyllä moni meistä silikonit ottaneista on itse asiassa yrittänyt terapoida itseään vuosikausia hyväksymään itsensä luojanluomana ennen lopullista ratkaisua. Mutta jos asia todella pahasti vaivaa, niin leikkaus saattaa olla ratkaisu. Itse pystyin viimeinkin silikonien laittamisen jälkeen suuntaamaan ajatukseni tärkeämpiin asioihin, kun ei ollut tämä tissiasia enää vaivaamassa mieltä.
- Ongelmaton..;)
se mielenterveysongelma taitaa olla kun se näyttää olevan niin suuri ongelma jos joku toinen laittaa silarit. Mieti sitä omaa korvienväliäs miksi täällä käyt arvostelemassa, puntaroi oikein tosissasi ja mieti sitten hoitokeinoa siihen.
Tiäkkö ei se täällä arvostellen parane tuo sinun ongelmasi, eikä parane kenenkään muunkaan tissiongelma, joten aika turhaa tuo sinun jaarittelusi yhtä kaikki. Vai mitä? - oikeus....
Onhan jokaisella oikeus omaan mielipiteeseen ja itse olen sitä mieltä, etteivät kaikki silikonirintoja ottavat ole edes hurjan tyytymättömiä rintoihinsa. Itse ennen rintaimplantteja olin tyytyväinen rintoihini, mutta halusin näyttää extrahyvältä tietynlaisissa vaatteissa ;) siispä hankin ne ja olen ollut erittäin tyytyväinen olemukseeni. Samoin mieheni ;)
- edellinen, jolle vastasit
laitettu kirjoitti:
Kyllä moni meistä silikonit ottaneista on itse asiassa yrittänyt terapoida itseään vuosikausia hyväksymään itsensä luojanluomana ennen lopullista ratkaisua. Mutta jos asia todella pahasti vaivaa, niin leikkaus saattaa olla ratkaisu. Itse pystyin viimeinkin silikonien laittamisen jälkeen suuntaamaan ajatukseni tärkeämpiin asioihin, kun ei ollut tämä tissiasia enää vaivaamassa mieltä.
tuota tarkoitin. Homma pätee varmaan kaikkien kauneusleikkausten ja niitä harkitsevien kohdalla.
- meitä....
moneen junaan"...
- Minskuli
Huvittavaa, miten kiihkeitä kannanottoja tulee aina, kun keskustellaan silikoneista. Tuskin mikään aihe saa niin voimakkaita tunteita aikaan. Miksiköhän? Rinnat yhdistyvät mielissä seksiin, ja seksihän on hyi hyi syntiä!? Aina jostain tulee esiin myös luomutyttö, joka on tyytyväinen rintoihinsa. Hienoa, jos on aihetta tyytyväisyyteen, mutta miksi pitää roikkua tällä palstalla. Sairasta! Minäkin olen tyytyväinen omiin rintoihini. Toki niissä on silikoni-implantit, mutta omilla rahoillani nuo maksoin.
- järjellä!
Onhan sitä hienoa huudella ilkeyksiä kun itselle on kasvanut normaalit luomutissit. Mutta kun ei kasva niin ei kasva! Ikää minulla on jo riittämiin, joten rinnat ei kasva enää enempää. On yritetty keltarauhashormonillakin, mutta ei auta. Rinnat ovat alle AA (mittaero 10 cm), eihän sitä ilkiä mennä edes muiden naisten kanssa saunaan. Siksi olen vakaasti harkinnut implanttien hankkimista jotta saisi edes A tai B-kupin rinnat. On taatusti terveellisempää kuin nuo nyt syömäni hormonit. Ei tarvitse koko ajan pelätä rintasyöpää. Ongelmani on vain vähät rahat ja siksi olen tutkinut tarkkaan näitä kertomuksia, mistä saisi implantit kohtuuhinnalla mutta hyvällä ammattitaidolla.
- kyyläri
itserakkaus, etkä ole edes minkään näköinen.
tavallinen meikattu maalaistölli vaan.
Oletkohan tapetoinut kuvillasi koko huoneiston?- hmph
Oot aika surkeassa tilassa. Sinähän se olet itserakas ja muita tuntemattomia nimittelet ja ulkonäköäänkin vain arvailet. Käy hoidossa tuon vihasi kanssa, ja jos siltä tuntuu niin käy myös ottamassa silikonit. Eipä tarvi sitten kadehtia.
- Leaana
Mistä moinen katkeruus? Mikä tuska jäytää sinua?
Ei millään pahalla, mutta tarvitset ammattiapua.
Tuollaiset tunteet, jotka sisintäsi raastavat, vahingoittavat sinua itseäsi eniten. Toivon sinulle voimia selviytyä ongelmistasi.
- redred
* olen murros ikäsestä asti halunnut rinnat, olin
AA.
* kaikki ovat suhtautuneet hyvin.
* no, periaatteessa ei ole ollu ongelmia. Joskus voi tuntua vähän vihlomista.. siis todella harvoin, et ei ole periaattessa ongelmia.
* en ole katunut.
* yllättävän hyvin ja nopeasti tapahtu paraneminen. ekan viikon söin päivittäin särkylääkettä.
* silikoneja ei kannatta ottaa "hetken huumassa"
vaan miettiä, mielummin vaik useammam vuoden. - Mie vaan
Missä eri paikoissa ja mitä tämä lysti maksaa. Itse todella haluan kohotus, pienennys,nahkan poisto, silikoni ihan mitä tahansa hoitoa näihin kärpäslätkiin =)
- N.e.i.t.i.X
Kiiitos vastauksista!
- Problems
Hei! Minulle laitettiin viisi vuotta sitten silikonit kolmen lapsen jälkeen pieniin kärpäslätkiini. Aikansa olivat suht hyvät mutta nyt ovat kapseloituneet ja pahasti ja poistoon olen menossa, tuli aivan yllärinä yks kaks.Silikonit eivät koskaan ole ikuisia, viiden vuoden välein on varauduttava vaihtoon, se kannattaa muistaa ja leikkaus on aina riski. Tavallaan olin aikani tyytyväinen silikoneihin mutta kun kävi kuten kävi, olen pohtinut asiaa uudesta näkökulmasta ja tavallaan olen helpottunut kun saan ne pois vaikka olis kuinka hirveet aluksi. Silikonit on kuitenkin luonnottomat ja luonnottoman tuntuiset, ei siitä pääse mihinkään ja katson vanhoja kuviani luomuista uusin silmin. Päässäni on siis tapahtunut kasvuprosessi, jota ei olisi toisaalta tapahtunut ilman silikonien laittoa eli tätä pitkää tietä pitkin. Kun lopputulos selviää poiston jälkeen, katsotaan vuoden kuluttua voiko näille onnettomille tehdä jotain muuta, ripustusta esim. Se on nyt ainoa tie, leikkauskierteeseen en halua. Eli jos kaikki sujuu ok niin silikonit on ihan hyvä juttu mutta isoihin riskeihin ja paksuun lompakkoon on varauduttava, sitä en itse tavallaan tajunnut, mutta tässä ollaan ja leikkausta odotellaan ja rinta on kuin kivi vaikka lääkäri oli huippu, luonto vain teki tepposet.
- asiallista tietoa
Tällä suljetulla palstalla on monta äiti-ihmistä ja lapsetonta, jotka suurennuttaneet rintansa:
http://groups.msn.com/silikonitytot/general.msnw - silarit vessasta alas
Problems kirjoitti:
Hei! Minulle laitettiin viisi vuotta sitten silikonit kolmen lapsen jälkeen pieniin kärpäslätkiini. Aikansa olivat suht hyvät mutta nyt ovat kapseloituneet ja pahasti ja poistoon olen menossa, tuli aivan yllärinä yks kaks.Silikonit eivät koskaan ole ikuisia, viiden vuoden välein on varauduttava vaihtoon, se kannattaa muistaa ja leikkaus on aina riski. Tavallaan olin aikani tyytyväinen silikoneihin mutta kun kävi kuten kävi, olen pohtinut asiaa uudesta näkökulmasta ja tavallaan olen helpottunut kun saan ne pois vaikka olis kuinka hirveet aluksi. Silikonit on kuitenkin luonnottomat ja luonnottoman tuntuiset, ei siitä pääse mihinkään ja katson vanhoja kuviani luomuista uusin silmin. Päässäni on siis tapahtunut kasvuprosessi, jota ei olisi toisaalta tapahtunut ilman silikonien laittoa eli tätä pitkää tietä pitkin. Kun lopputulos selviää poiston jälkeen, katsotaan vuoden kuluttua voiko näille onnettomille tehdä jotain muuta, ripustusta esim. Se on nyt ainoa tie, leikkauskierteeseen en halua. Eli jos kaikki sujuu ok niin silikonit on ihan hyvä juttu mutta isoihin riskeihin ja paksuun lompakkoon on varauduttava, sitä en itse tavallaan tajunnut, mutta tässä ollaan ja leikkausta odotellaan ja rinta on kuin kivi vaikka lääkäri oli huippu, luonto vain teki tepposet.
Anteeksi nyt että osallistun minäkin tähän keskusteluun (en ole muuten tänne aiemmin kommentoinut) kun silikoneja en omista ja minulla on kauniit omat rinnat.
Niin, minusta on vain luonnollista että joitain kummastuttaa ja jopa ärsyttää tämä silikonibuumi. Ihan senkin takia, että tällaisista leikkauksista välittyy sellainen viesti, että ihminen ei kelpaa omana itsenään. Minusta pienet rinnat voivat olla hyvin kauniit. Ihminen on kokonaisuus, eikä naisellisuus "riipu" rinnoissa.
Problems kirjoitti mielestäni hyvin ja kokemuksella asian toisestakin puolesta. Oma rinta on aina oma...se on sinulle luotu ruumiinosa, jota ei ikinä korvaa joku ihonalainen muovipussi.
Nauttisi omasta persoonallisesta itsestänne! - maybe..
silarit vessasta alas kirjoitti:
Anteeksi nyt että osallistun minäkin tähän keskusteluun (en ole muuten tänne aiemmin kommentoinut) kun silikoneja en omista ja minulla on kauniit omat rinnat.
Niin, minusta on vain luonnollista että joitain kummastuttaa ja jopa ärsyttää tämä silikonibuumi. Ihan senkin takia, että tällaisista leikkauksista välittyy sellainen viesti, että ihminen ei kelpaa omana itsenään. Minusta pienet rinnat voivat olla hyvin kauniit. Ihminen on kokonaisuus, eikä naisellisuus "riipu" rinnoissa.
Problems kirjoitti mielestäni hyvin ja kokemuksella asian toisestakin puolesta. Oma rinta on aina oma...se on sinulle luotu ruumiinosa, jota ei ikinä korvaa joku ihonalainen muovipussi.
Nauttisi omasta persoonallisesta itsestänne!Tervetuloa todellisuuteen. Karua, mutta ulkoinen olemus on nykyisin tosi iso asia. Valitan, ollaan miesten maailmassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475365Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612086Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181760Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 161473
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301417Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771058Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se205905