kysymys

kysymst

Miksi miehet ovat niin pirun tyhmiä?
Miksi he käyttäytyvät aikuisiälläkin, kuin lapset? Miksi he vetävät herneet nenään niin pienistä asioista?
Miksi luulot itsestä ovat niin korkealla?
Miksi sitä omaa egoa on suojeltava muita polkemalla?
Tähän jos saisin vastauksen, niin kiitos.

15

836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys....

Vaan väite, suorasanainen syytös, johon on aivan turha vastata.

• Einsten#1

152,15pist. Mul oliks sul lähinnä mieles esim. reiska82:n tyyliset miehet?

• Mensantesti.

Onneksi olkoon vain siitä mensantestituloksesta, joka oli aikas hyvä! ;)

• ====

sunlaiset jotka ekana on kertomassa mitä ne sai mensan testissä tulokseksi. voi v**** että voi olla tyhmä.

• Einsten#1
        ==== kirjoitti:

sunlaiset jotka ekana on kertomassa mitä ne sai mensan testissä tulokseksi. voi v**** että voi olla tyhmä.

Se on tyhmä joka ite sanoo.

• 193 pinnaa

kun tuollaista pistemäärää ei voi mensan testistä saada.

• Einsten#1
        193 pinnaa kirjoitti:

kun tuollaista pistemäärää ei voi mensan testistä saada.

Mä kerkesin vetää sellasen puolittaisen rastin yhteen kysymykseen, niin sit se virkailija nyökkäs ja sano lautakunnalle: "0,15 pist lisää!"

• "Miksi miehet ovat niin pirun tyhmiä?"
      - Siksi, koska naiset ovat aina oikeassa.

"Miksi he käyttäytyvät aikuisiälläkin, kuin lapset?"
      - Siksi, koska vain nainen tietää miten aikuisen miehen pitää käyttäytyä.

"Miksi he vetävät herneet nenään niin pienistä asioista?"
      - Siksi, koska miehet eivät tiedä eivätkä ymmärrä, että ne asiat ovat oikeasti pieniä ja mitättömiä.

"Miksi luulot itsestä ovat niin korkealla?"
      - Siksi, koska mies ei voi yksinkertaisuudessaan tajuta olevansa se tyhmempi ja yksinkertaisenpi olento.

"Miksi sitä omaa egoa on suojeltava muita polkemalla?"
      - Koska "polkeminen" on ainoa "kyky", joka on miehille synnynnäisenä suotu.

• Hossi37

To that :)

• tottahan

Koska sinä koet heidät(miehet) sellaisina. Eivät miehet tietenkään sellaisia oikeasti ole.

Viaton lasten naurukin on asia, jonka joku kokee piinaavana metelinä ja toiselle se on ilon lähde.

• Kuitenkaan (N)

"Viaton lasten naurukin on asia, jonka joku kokee piinaavana metelinä ja toiselle se on ilon lähde."

kakaroiden huutoa ja parkumista ihaniin seksikkäisiin uroksiin joiden äänikin on kuin samettia vaan..aah,miehille suukkoja naiselta !

• kuolla?

Ilmeisesti, jos on feministi..

• hahahahaa

En minä mikään feministi ole.

• Pirun tyhmiä. Eli mies ei ymmärrä sinun piiloviittauksia eikä osaa tulkita puhettasi. Ei on ehkä ja kyllä on ei, mutta jos ehkä onkin ei ja kyllä on kyllä ja ei onki ehkä niin valitettavasti mies ymmärtää asian niin että kyllä on kyllä, ei on ei ja ehkä on miehen oma valinta. Tästä seuraa sellainen ongelma että mies toimii sanojen... eikä niiden piilomerkintöjen mukaan.

Tästä esimerkkinä sarjakuva Viivi ja Wagner. Kun viivi kysyy kaupungilla "haluatko wagner jäätelön" johon wagner vastaa "en" ja he menevät kotiin ja viivi mököttää. Wagner kysyy "mikä vikana?" ja viivi vastaa... "olisin halunnut sen jäätelön"... WAgner vaan puree hammasta ja ajattelee "yritä ymmärtää! yritä ymmärtää"

Miksi aikuisiälläkin kuin lapset. Lähinnä se johtuu arvomaailmojen erilaisuudesta. Miehelle suurelta tuntuva asia on erilainen kuin naiselle suurelta tuntuva. Itse olen suuttunut jos toinen on myöhästyy tunnin.. joka on hänen mielestään pikku juttu. Ei siksi että hän myöhästyisi vaan siksi että hän ei pitänyt lupaustaan. Jos minä rikon lupauksen joka minun olisi pitänyt tietää tehneeni (huom esim. 1 tossa yllä) hän suuttuu silmittömästi.

Miksi miehellä on luulot itsestään korkealla?
      hän ei tunne itseään kokonaan ja näkee asiat niinkuin haluaa. Ja egon buustaus muita polkemalla kertoo hänen arvostuksestaan toisia kohtaan ja heikosta itsetunnosta.

Näin minä nämä asiat näkisin, mutta vaihtarina
      saat vastata mulle tähän kysymykseen.

Miksi nainen vaihtaa mieltään ilman mitään perusteltua ja ymmärrettävää syytä?

• jaa..

No omalta osaltani voin vastata, mutta en koko rotuni, muistas tämä!

Asioita, joissa vaihdoin mieltä:

1: Olin päättänyt, että menen hammaslääkäriin tänään.
        -syy, miksi muutin mieltäni:
        Tunnen suurta vihaa täkäläisiä lääkäreitä kohtaan ja tahdon välttää hampaankorjausta viimeiseen asti. Tänään ei särkenyt niin paljon, päätin siis jättää maanantaille.

2: Olin päättänyt viedä roskat.
        -Enpä vienyt. Tähän syynä oli, tunnustan, laiskuus.

3: Olin aikeissa hankkia uuden mopetin (siis crossi-ajeluun) tänä vuonna. (Tämän hetkinen pyörä on niin raskas, ettei sillä oikein maastossa voi ajaa, tiellä vain.)
        -Muutin mieltäni, koska autoin siskoa maksamaan koiransa eläinlääkärikulut. Eihän se koskaan velkojaan takaisin maksa, mutta omien kanssa pidetään yhtä, se on vishy.
        Omasta edusta olen valmis silloin tällöin tinkimään, kunhan syyt ovat painavat.

4: Mietin, käydäkö tänään saunassa, vai ei?
        Ehdin jo päättää, että juu, mutta muutin mieltäni, kun juutuin tähän saatanan koneen juureen. ;)

5: Mennäkö siwaan vai s-markettiin. (huomaa; tämä on ikuisuuskysymys, johon ei ole oikeaa vastausta)
        Kun kysymys tuntuu liian suurelta, menen
        huoltikselle. Saatan äkkiseltään muistaa, että jotakinhan sieltä kaupasta lähdettiin hakemaan, mutta se ei merkitse sitä, ettenkö voisi
        käydä ensin huoltiksella.
        Jos tarvitsemani löytyy sieltä, niin vielä parempi. En pidä siitä kassalla jonottamisesta, enkä kaupassa olemisesta. Ahristaa.

Taidan olla melkoisen hidasälyinen tapaus, kun
        otan kunnolla aikaa, kun rupean jotakin asiaa
        päättämään. Pohdiskelen sitten.
        Jos kyse on kaupassa käynnistä, harkitsen
        niitä tekijöitä, jotka puoltavat kaupassakäynnin kannattavuutta; Jääkaapin tyhjyys, jne.
        Jos kyse on jonkin suuremman luokan hankinnasta,
        saatan miettiä vuodenkin päivät.
        Se on sitten sitä surullisen tuttua siksakkia; Ostan, en, ostan, en ja niin edelleen.
        "Miksi tarvitsen juuri sen ja sen jutun? Millaista elämäni olisi ilman sitä? Mihin sitä käyttäisin?"
        Tästä saattaa jo arvella, että harvemmin tulee ostettua mitään.
        Rahantuhlauksen suhteen olen kitupiikki.
        Voi olla, että päätän vihdoin hankkia jotain, mutta sitten viime hetkellä vedän joukot takaisin ja päätän, EI; en ansaitse sitä.
        Taidan saada siitä jotain sairasta mielihyvää, että ensin laitan itseni odottamaan
        jotakin asiaa hirveä hinku päällä ja sitten
        päätänkin jättää sen sikseen.
        Nautin pettymyksestäni täysin siemauksin.
        Mutta pyörä on saatava, sitä ei muuta mikään, ei edes taipumukseni itsekidutukseen. ;)

En tiedä, oliko tämä tarpeeksi hyvä vastaus. Luulen, että ei, jotenkas mietitään toisenkin kerran!

Elämä on valintoja, jotkut niistä ovat helppoja, tuskin niitä edes valinnoiksi mieltää.
        Joidenkin kanssa saa sitten painia.

En mielestäni ole "piilomerkitys"-sorttia.
        Sanon kyllä, jos jotain haluan/en halua.
        Tätä on kautta aikain pidetty yhtenä huonoista puolistani.

Viivi ja Wagner-sarjan Viivihän on oikea hieno neiti, perusnainen.
        Miksi hän tarjosi jätksiä possulle, jos tahtoi jädeä itse? Seuraksi olisi possua kai ajatellut.

Ostaisi nyt hyvä Viivi sen jätskin, niin ei tarvitsisi mököttää!
        Se on kumma lyyli, ainakin sen perusteella, mitä olen sitä sarjaa lukenut.
        Toisaalta hän on hyvinkin harkitseva ja älykäs, toisaalta hän on niin mutkikas, että tuskin itsekään itseään ymmärtää.

Eiköhän sitä itsekukin joskus päätöksissään horju. Minä, Viivi ja varmasti muutkin.

Olihan se Wagnerkin ensin sitä mieltä, että on mahtavaa olla pressa, kunnes sitten kansa huomasi, mikä sika hän on.

Äh... "Miksi nainen vaihtaa mieltään ilman syytä ja selitystä?"

No pakko se on tunnustaa!
        En tiedä! En tosiaankaan tiedä!

Tiedän vain syyt siihen, miksi itse muutan mieltäni ja olisihan se helppoa, jos tietäisin, miksi muut mieltään muuttavat!
        Olisi silloin paljon helpompi ymmärtää heitä ja säästyisin itse aika monesti vihalta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      394
      2812
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      76
      2229
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      112
      1775
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      189
      1481
    5. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1472
    6. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1445
    7. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1437
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1323
    9. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1287
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1246
    Aihe