kanaria matkailu

pete vantaa

mitä täsää saatana kumi setän kans juuvaan oluta täälä vantaala ja kiroilaa kovasti perkele oltii tosa kanarial vähä naissii katelee saatana ja oliki kanist typyä toisse perää saatana kumi setä pari iskiki perkele oike hyvä tuli muta ny täälä vantaala ja juuvaan oluta karhua perkele ja suunitelaa matka turkiin perkele kana kynitävänä niide kebabi kans perkele mut sehä sano jo kumi setäki jot sumalaine mies kastaa kymmene rysää saatana kyl näi o hähähähähähähähää!!!!

t. pete vantaalt

15

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pete vantaa

      kumi setä pitää teit kaiki silmäl saatana jot olkaa tarkoi!!!!

      t. pete vantaalt

      • kiihottavaa

        näkeekö kumi setä ihan kaiken....?


      • pete vantaa
        kiihottavaa kirjoitti:

        näkeekö kumi setä ihan kaiken....?

        ei saatana kanata kokeila siin voi olla jot perkele käy huonost kute nykäsele jot loppu lento lyhyee saatana sehä sano jo kumi setäki jot kesä esplanaatin o nii kovi lyyyhyt hähähähähähäää!!!!!

        t. pete vantaalt


      • kiihottavaa
        pete vantaa kirjoitti:

        ei saatana kanata kokeila siin voi olla jot perkele käy huonost kute nykäsele jot loppu lento lyhyee saatana sehä sano jo kumi setäki jot kesä esplanaatin o nii kovi lyyyhyt hähähähähähäää!!!!!

        t. pete vantaalt

        ...ajattelen vaaleaa miestä...uuuhh aaah!
        Näkeekö kumi setä nyt?


      • pete vantaa
        kiihottavaa kirjoitti:

        ...ajattelen vaaleaa miestä...uuuhh aaah!
        Näkeekö kumi setä nyt?

        mitä saatana jauhate täälä mitätömyyksii perkele sehä sano jo kumi setäki jot tuhra suu pieksentä perkele nää poijaat lähte turki saatana näi o asiat jot vantaa poijat ottaa hatka saatana hähäähähähähää!!!!!

        t. pete vantaalt


      • kiihottavaa
        pete vantaa kirjoitti:

        mitä saatana jauhate täälä mitätömyyksii perkele sehä sano jo kumi setäki jot tuhra suu pieksentä perkele nää poijaat lähte turki saatana näi o asiat jot vantaa poijat ottaa hatka saatana hähäähähähähää!!!!!

        t. pete vantaalt

        joka ilta....kosketan ja ajattelen...mmmmmm...

        Näkeekö kumi setä Turkista asti tänne?

        t.minna helsingist


      • pete vantaa
        kiihottavaa kirjoitti:

        joka ilta....kosketan ja ajattelen...mmmmmm...

        Näkeekö kumi setä Turkista asti tänne?

        t.minna helsingist

        mitä täsä saatana lähe mukaa turkuu perkele ostetaa sule oluta saatana kumi setä kova kalju äijä korsto skini pitä kikolot kaukana perkele ei sunka tarvi ite kosketela saatana se o varma hähähähähähäää!!!!!

        t. pete vantaalt


      • kiihottavaa
        pete vantaa kirjoitti:

        mitä täsä saatana lähe mukaa turkuu perkele ostetaa sule oluta saatana kumi setä kova kalju äijä korsto skini pitä kikolot kaukana perkele ei sunka tarvi ite kosketela saatana se o varma hähähähähähäää!!!!!

        t. pete vantaalt

        Mielenkiintonen ehdotus...uuuhh....
        Turkuun ei Turkkiin, sieltä on pakko nähdä!
        Kumi setä saa vaan katsoa.
        Koskisitko sä....uuuh mmmmm...

        lähen asioille, palaan myöhemmin...sormelle
        t.minna helsingist


      • pete vantaa
        kiihottavaa kirjoitti:

        Mielenkiintonen ehdotus...uuuhh....
        Turkuun ei Turkkiin, sieltä on pakko nähdä!
        Kumi setä saa vaan katsoa.
        Koskisitko sä....uuuh mmmmm...

        lähen asioille, palaan myöhemmin...sormelle
        t.minna helsingist

        moi lähetäänki karibial saatana juna lähtee huomen perkele hähähähähähäää turkuu lähte vantaa poijat naissii kattelee sehä sano jo kumi setäki saatana kumi setä kova pano mies iskeny naissii ku holy feld tysonia nenää saatana hähähähähähähähhähähää!!!!!

        t. pete vantaalt


      • kiihottavaa
        pete vantaa kirjoitti:

        moi lähetäänki karibial saatana juna lähtee huomen perkele hähähähähähäää turkuu lähte vantaa poijat naissii kattelee sehä sano jo kumi setäki saatana kumi setä kova pano mies iskeny naissii ku holy feld tysonia nenää saatana hähähähähähähähhähähää!!!!!

        t. pete vantaalt

        ...uuh....uskaltaaks noin kovien miesten mukaan naissii kattelee, kateltavaks????
        Haluttais...lähtee.

        t.minna helsingist


      • pete vantaa
        kiihottavaa kirjoitti:

        ...uuh....uskaltaaks noin kovien miesten mukaan naissii kattelee, kateltavaks????
        Haluttais...lähtee.

        t.minna helsingist

        mitä täsä saatana oluta juuvaan ja kiroilaa perkele sehä sano jo kumi setäki jot kanataa lähtee saatana ostetaa suleki oluta ja kummi anka perkele selane keltane joka kvaaku ku sitä yritä kuristaa saatana hähähähhhähähäää!!!!!

        t. pete vantaalt


      • kiihottavaa
        pete vantaa kirjoitti:

        mitä täsä saatana oluta juuvaan ja kiroilaa perkele sehä sano jo kumi setäki jot kanataa lähtee saatana ostetaa suleki oluta ja kummi anka perkele selane keltane joka kvaaku ku sitä yritä kuristaa saatana hähähähhhähähäää!!!!!

        t. pete vantaalt

        ..kummi anka...uuh...mmmm...ei kummi delfini sellanen joka tärise ku sitä yritä puristaa perkle?
        Näkeeks kumi setä? Käske sitä kattoon! Nyt!

        no mis te näätte mut?
        t. minna helsingist


      • pete vantaa
        kiihottavaa kirjoitti:

        ..kummi anka...uuh...mmmm...ei kummi delfini sellanen joka tärise ku sitä yritä puristaa perkle?
        Näkeeks kumi setä? Käske sitä kattoon! Nyt!

        no mis te näätte mut?
        t. minna helsingist

        mitä täsä mitää saatana kumi setä onki selane jannu äijä karju perkele jot ei noi vaa komenella saatana kaatanu naissii ku sika aittaa perkele nero mieheks hähähähähähää muta huomena o lähtö sehä sano jo ite kumi setäki päset taka kontiin perkele taka penkile ei mahu ko siel o oluta saatana hähähähähähähäähähää!!!!!

        t. pete vantaalt


      • kiihottavaa
        pete vantaa kirjoitti:

        mitä täsä mitää saatana kumi setä onki selane jannu äijä karju perkele jot ei noi vaa komenella saatana kaatanu naissii ku sika aittaa perkele nero mieheks hähähähähähää muta huomena o lähtö sehä sano jo ite kumi setäki päset taka kontiin perkele taka penkile ei mahu ko siel o oluta saatana hähähähähähähäähähää!!!!!

        t. pete vantaalt

        siistiii hei, pääsin messiin, mut arvaa onks siel ahasta..ei se mitään...mä voin viihdyttää itteeni siel..mmmm...uuuh...aaaaaahhhhhh!

        voitte kuunnella mua
        t.minna helsingist


      • ...
        kiihottavaa kirjoitti:

        siistiii hei, pääsin messiin, mut arvaa onks siel ahasta..ei se mitään...mä voin viihdyttää itteeni siel..mmmm...uuuh...aaaaaahhhhhh!

        voitte kuunnella mua
        t.minna helsingist

        ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe