Hyvä sexikö pari suhteessa auttaa,vitut sanon minä.Mies saa multa sitä kaikilla tavoilla ja sanoo itsekkin ettei hällä ole ollut parempaa kumppania,niin henkisesti kun fyysisestikin,mutta nyt tulee se asian YDIN.Miksi hänen pitää vielä sen kaiken lisäksi homojen kanssa runkkailla catissa.SIT YRITTÄÄ SALAILLA ASIAA.Eikö netti pettäminen olekkaan pettämistä,minun mielestä on,onko hän todella sexin suhteen niin "kieroon kasvanut"vai mitä tälläinen käytös viestii,on puhuttu asiasta paljon.En jaka kohta uskoo,vaikka hän vannoo ettei sitä enää tee???Onko muilla tälläinen mies,älkää sanoko,jätä se mies,muuten hän on ihan kiva ja komee,kilttikin.
Kun miehelle ei mikään riitä?
5
912
Vastaukset
- muiden
ihmisten seksuaalisuus sulle kuuluu? Turhaa olla katkera siita, ettei itse kykene pitamaan hauskaa.
- Eiköhän se satuttais suakin
Jaa vai on se sun mielestä hauskan pitoo,taidat itse kuuluu myös samaan "kategoriaan.Miltäpä sinusta tuntuis,olit nyt kumman sukupuolen edutaja tahansa,olette juuri rakastelleet molempia tyydyttävästi,mies etsii heti sen jälkeen chatistä homon,jonka kanssa sitten vielä"vedetään"kunnon runkut,luullen että mä nukun.Kiitti vaan ymmärryksestä,pitäkäähän"hauskaa"mut toivottavasti ette pari-suhteenne kustannuksella.
- Anon4400
Olet vain homomiehen kulissi.
Minun tietääkseni yksikään nainen ei ole vielä onnistunut käännyttämään homoa heteroksi. Siihen ei auta mitkään seksitemput. Panee sua vain pitääkseen kulissit pystyssä.- Ap,.
Siinäpä se"vitsi"piileekin,hän kyllä pitää mua hyvänä,saan suusexiä ja kaikella tavalla muutenkin,ei hän mun mielestä "homo"ole,paremminkin BI.mutta kysymys kuuluikin,eikö mikään riitä?Hänelle.En ole ruma narisija,niinkuin varmaan nyt moni on saanut sen kuvan minun kirjoituksista.Onko tosiaan mies-puolisia nyfnomaaneja,en minä enää muutakaan voi ajatella.En minä yritä häntä käännyttää miksikää muuksi kuin on,onhan hällä jo ennen mua ollut 2avoliittoa Naisen kans,olen hyväksynyt hänet sellaisena kun hän on,mut nyt tuntuu etten jaksa enää.
- Anon4400
Ap,. kirjoitti:
Siinäpä se"vitsi"piileekin,hän kyllä pitää mua hyvänä,saan suusexiä ja kaikella tavalla muutenkin,ei hän mun mielestä "homo"ole,paremminkin BI.mutta kysymys kuuluikin,eikö mikään riitä?Hänelle.En ole ruma narisija,niinkuin varmaan nyt moni on saanut sen kuvan minun kirjoituksista.Onko tosiaan mies-puolisia nyfnomaaneja,en minä enää muutakaan voi ajatella.En minä yritä häntä käännyttää miksikää muuksi kuin on,onhan hällä jo ennen mua ollut 2avoliittoa Naisen kans,olen hyväksynyt hänet sellaisena kun hän on,mut nyt tuntuu etten jaksa enää.
Sinun mielestäsi hän on biseksuaali, mutta sehän on sinun mielipiteesi ja asian oikeaa laitaa et välttämättä tiedä, etkä saakkaan tietää kuin kysymällä miehen exältä (joka EHKÄ tietää).
Ei merkitse mitään vaikka hän on ennenkin "seurustellut" naisten kanssa aiemminkin. Useilla homoilla on epäonnistuneita kulisseja. Hyvällä lapsuuden ystävälläni on ollut sama kulissiavioliitto jo 15 vuotta ja lapsiakin on jo 4 kappaletta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666