Miesystävälläni luonnollisesti on menneisyys niinkuin minullakin.
Erona on se että minun meneisyyteeni kuuluu pitkä parisuhde.
Ex-mieheni kanssa emme ole muuten kuin lasten asioissa tekemisissä.
Miesystäväni meneisyyteen kuuluu pitkälti poikamies-
elämää ja lukuisia nais-suhteita.
Meidän yhteiselon arkipäivää "piristävät" jatkuvat
yhteydenpidot, soittelut ja kyläilyt hänen muutamalta ex-tyttöystävältään.
Tiedän yhden tapauksen olleen vain yhden yön juttu.
Saattavat poiketa vaikka kahville mies-ystäväni luokse yllätäin.
Painin välillä itseni kanssa miettien mitä ajatella.
Naiset ovat mukavia minulle.
Mieheni sano rakastavansa minua.
Toisaalta kunnioitan hänen kykyä pitää välit
ex-naistensa kanssa hyvinä.
Mitään romanttista ei näissä soitteluissa tai kyläilyissä ole ainakaan mieheni puolelta.
Naisista en ole ihan varma?
Kulkevat välillä aika pienissä hepenissä.
Se ei tietenkään ole mieheni syytä,luotan häneen
täysin.
Hän on kiltti ihminen joka haluaa olla kaikkien kaveri ja nämä naiset pyytävät häneltä
monesti "ammatillista" apua käytännön asioihin.
Kaksi heistä elää myös omassa parisuhteessaan.
Asia mikä minua välillä häiritsee on se että
kellonajalla ei ole mitään merkitystä koska esim.
soittelevat. Vaikka keskellä yötä jos tuntuu siltä.
Koen ettei minun asiani ole puuttua mieheni kaverisasioihin.
Mitä mieltä?
Hämmentävää.
3
686
Vastaukset
- tälle miehelle
että,ystävättäresi siis miehen liiallinen yhteydenpito hieman häiritsee,ja millainen ystävä nainen se sellaine on joka ei ymmärrä tän sun miehen yksityisyyttä ja ei arvosta sinua hänen rakkaana,kyl nää roikkuja naaraat tiijetään,kismaa net haluu teijän väliin,kohtuutta pitää olla ystävienkin touhuilla.Yölläki killuutellä,voihan räkä kaikkia sitä pitäs sietää,huh huh
Keskeytyykö jo rakasteluki ku mokomat naikkoset soittelee ja tuppautuu kyläileen,no he sano sille miehelle s että miettis vähän ja ku toisaalle kumartaa nii toisaalle pyllistää,eli katotko päätä vai persettä!! Ystäviä voi ja pitääkin olla olemas,mut hei haloo missä se rajapyykki on!!!- sun pitäs mietti
onko miesystäväs ihsan pösilö,ku siedättää sulla tommosta.Mites on jos siulla alkas ravata exiä!!??
- olin
sun pitäs mietti kirjoitti:
onko miesystäväs ihsan pösilö,ku siedättää sulla tommosta.Mites on jos siulla alkas ravata exiä!!??
itse samanmoises tilantees,ei sentään noi härskiä mut kuitenki...siks tää sun juttus oikein kuohutta.Minä sanoin et pientä rajaa! Exät on exiä ja sellasena pysyköön,vitja ku nää "vanoutuneet "poikamiehet aina yrittää näitä ihme juttuja ,onks ne ite niin roikkujia,vai mitä.Nomut meillä päästiin yhteisymmärrykseen kun kerroin että jos tää näin pirun vapaata on niin miepä lähenki het yhen kundin luo tästä kaffelle ku tulin tavanneeksi silloin aikanaa pahimmas puuttees ku olin,elikkä näin :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855893Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki413441Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442667"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni133886Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11824