Olen omituinen...olen 27v mies, raitis, hyvännäköinen, menestyvä jne... Olet muiden mielestä tylsä ja epäsosiaalinen kun et biletä HALOO...hauskaa voi pitää muutenkin. Eikö naiset kiinnostu tällaisista miehistä? Onko nykyään arvot sekoilussa ja hauskanpidossa...tällaisen käsityksen olen valitettavasti saanut omasta ikäluokastani.
Vastauksia toivotaan kaikenikäisiltä naisilta..:)
absolutisti = olet omituinen
12
2034
Vastaukset
- Flutteri 22v
Hyvä, että olet raitis. =) Erinomainen piirre miehessä, jota arvostan korkealle. Jos pystyt pitämään hauskaa ilman alkoholia, se vain osoittaa, että olet rento ja hyvää seuraa luonnostaan.
Itse en arvosta mitään juoppo remuajia, enkä sellaista huolisi miehekseni (loppujen lopuksi ovat hyvin säälittäviä tapauksia). Pysy vaan raittiina, älä välitä muiden puheista.. =) - juon kun huvittaa
Juominen on lähinnä jokaisen oma asia, sitä voi juoda tai olla juomatta. Alkoholittakin voi olla tosiaan hauskaa.
- 8uhioj
Kyllä se on koko suvun ja kaveripiirin ongelma kun jotkut eivät pidä itseään kurissa.
- ..itselleni......
mutta minun ikäluokastanikaan heitä ei löydy, N 40.
- omituinen myös
Täällä 27v nainen, absolutisti. Omituinen. Olet oikeassa, että hauskaa voi pitää muutenkin mutta mitä vanhemmaksi tullaan sitä vaikeampi on kanssaihmisiä asiasta vakuuttaa. Monesti sanotaan ja varmasti tässäkin keskustelussa vakuutellaan, että juomattomuus on hienoa. Käytäntö on sitten eri asia...varsinkin, jos seuralainen ei ole vanha tuttu ja on vähänkään ottanut. Itseä toisten juominen ei kyllä haittaa, jos omaa juomattomuutta ei tarvitse samaan aikaan selitellä.
Mutta kyllä varmasti niitäkin löytyy, joita juomattomuus ei haittaa. Itse olen löytänyt. Niihin pitää vaan tutustua semmoisissa ympyröissä, ettei kaljan kittaaminen ole pääasia. - Naikkonen.
Raittius on hyvä asia. Mutta jos rupeaa moralisoimaan toisen jokaista huikkaa, mielenkiinto tippuu nollaan. Tarkoitan ihmisiä jotka katsovat kieroon heti jos saunan jälkeen yhden kaljan ottaa. Tämänlaisia ihmisiä olen tavannut paljon.
Jos toiset sanovat, että olet tylsä koska et biletä, se voi olla myös vale. Useat ihmiset nimittäin vaivaantuvat ollesaan humalassa jos seurassa on joku absolutisti. Heitä hävettää kun sinä näet heidän sekoilevan humalassa.- n45
Luulo, että juomaton ihminen käyttäisi aikaansa moralisoimalla toisten juomista on aika yleinen,ikävä mutta väärä. Jos on itsensä ja juomattomuutensa kanssa sinut, ei tarvitse kiinnittää toisten juomiseen huomiota ainakaan valistusmielessä.
Aikuiset tekevät itse omat ratkaisunsa,ja jos joku haluaa heilua kännissä, tarvitsee kestoalibia itselleen ja teoilleen, se on hänen asiansa. Minulle humalainen mies kertoo pelkällä tekemisellään heikosta itsetunnosta, kyvyttömyydestä hallita tunteitaan, terveydestään piittaamattomuudestaan ja monista muista seikoista joita en halua miehelläni olevan. Siksi olenkin yksin, mutta mielummin näin, kuin jonkun sellaisen kanssa, jonka selkäranka pysyy pystyssä vain viinan kanssa.
- ........
Et ole mitenkään omituinen, vaan mielestäni juuri sellainen kuin haluaisin miehen olevan. Raitista suomalaista miestä on erittäin vaikea löytää ja minä arvostan sitä korkealle. Juon itsekin lasillisen muutaman kerran vuodessa ja koskaan en ole humalassa, krapulaa ei ole ollut koskaan.
Olen 26-vuotias eli ei kaikki ikäisesi arvosta sekoilua, mutta kai meitä aika harvassa on. - mutta pari kertaa vuodessa ...
Minulle ei ole koskaan maistunut. Nuorempana olen mennyt lauman mukana, yrittänyt viihtyä seurassa, jossa otetaan enemmän tai vähemmän.
Aina olen joutunut selittelemään miksi en juo. Ihmiset ajattelevat että pidän itseäni parempana kun en juo.
Sen pari kertaa vuodessa, kun olen ravintolaan lähtenyt. Olen ottanut pari siideriä, tanssinut ja pitänyt hauskaa humaltumatta isommin.
Ihmettelen edelleen, mitä hauskaa on vetää pää niin täyteen, että muisti menee, tapellaan, käyttäydytään aivan idioottimaisesti yms.
Ystävillä on kova hinku päästä ravintolaan kun onnistuu järjestämään vapaa illan. Minä olisin tyytyväinen kun pääsisin ravintolaan syömään, elokuviin tai vaikka tanssimaan salsaa=).
Nainen 35v. - Äiti olen
Kaksi lasta, molemmat jo yli 20 vuotiaita, molemmat raittiita. :-)
- Nainen samaa vuosimallia
Takuulla jotain kiinnostusta meillä naisilla olisi tullut, mutta taidat olla pikkasen liian narsistinen.
Saa se mies pari oluttakin silloin tällöin juoda jollei ole narsistinen ja ylimielinen.- ***
Toin vain esille, ettei ulkoisessa olemuksessa ole vikaa ja työelämässä menee hyvin, huom. ei tee ketään narsistiseksi...jotkut kieltäytyy sianlihasta, jotkut seksistä, mulla se vain sattuu olemaan alkoholi, piste.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895445- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513830
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402144
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078