Kieliläväri

SiiTii

Heipä hei!

Otin eilen lävistyksen kieleen ja täytyy kyllä sanoa että ihan turhaan pelkäsin sitä kipua laittaessa korua.
Siis mä en tuntenu ku sen lujan pihtien puristuksen ja ihmeissäni ootin millonka sattuu mut sillo koru oli jo paikallaan.

Nyt on siis kulunu reipas vuorokausi siitä ko otin sen ja kieli on turvoksissa.Puhumisesta ei tuu oikee mitää ja syömisestä vielä vähempi.Kävin ostaa kaupasta viikoksi kanakeittoo sellasta pussihässäkkää joka ei ollu kovin kehuttavan makusta.
Ja ennenko sain lautasen tyhjäks ni aikaa oli kulunu jotai puoli tuntia.Vaikeeta vaikeeta.Mut luulen että viikon päästä voisin jo nauttia tästä korusta..Ilman että kuola valuu kokoajan..tyyny oli ihan märkä koko yön :)

Kaikenmaailman kotkotuksia sitä itelleen haluaa(sanoi äitini) ja sit vielä kärsii lievästä kivusta ja lievästi sanottuna erittäin vaikeasta puheviasta :) Vielä en ole laittanu ukkoani syöttämään itseäni :)

Isäni oli katsomassa korun laittoa(koska pappa betalar) ja sano että sillä tuntu munissa asti :)

8

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laraa¨¨

jep,minä olin kans eilen laittamas korun kieleen eikä sattunut yhtään! meinasin pyörtyä sinne mennessä ja sit ku se oli ohi,olin valmis ottamaan jo toisenkin (no en ottanu).

No nyt on myös mennyt se vuorokausi ja ihan kauheat kivut,ei auta särkylääkkeet,ei mikään. vesi ainut joka paikallisesti auttaa.. syöminen ei edes käy mielessä,jogurtti menee mutta olen kuullu et maitovalmisteet jotenki ärsyttää lävistystä?

• SiiTii

Hei!

Kiva ku on kohtalotovereita!:D
        Luin kans netistä näillä palstoilla ettei maitotuotteita sais juua/syyä..mut miten sit ko ne sanoo että jätskii pitäs syyä..?!

Kamala nälkä ko oon syöny muutaman hassun lusikallisen tälle päivälle tosta valmispussista kanakeittoo..ja tietty jäävettä.

Mut sit jotku sanoo että pitäs jääpaloja syyä ni en mää ainakaan pysty :D Siitä kanakeitosta jää tosiaanki ne millin kokoset kananpalat lautasen reunalle ko ei niitä voi kertakaikkiaan laittaa suuhun ...kertoileppa sitte ko alat parantuun ni ja mä voin kans laittaa tänne viestii sitte..toivottavasti pian !!

• lara¨¨
        SiiTii kirjoitti:

Hei!

Kiva ku on kohtalotovereita!:D
        Luin kans netistä näillä palstoilla ettei maitotuotteita sais juua/syyä..mut miten sit ko ne sanoo että jätskii pitäs syyä..?!

Kamala nälkä ko oon syöny muutaman hassun lusikallisen tälle päivälle tosta valmispussista kanakeittoo..ja tietty jäävettä.

Mut sit jotku sanoo että pitäs jääpaloja syyä ni en mää ainakaan pysty :D Siitä kanakeitosta jää tosiaanki ne millin kokoset kananpalat lautasen reunalle ko ei niitä voi kertakaikkiaan laittaa suuhun ...kertoileppa sitte ko alat parantuun ni ja mä voin kans laittaa tänne viestii sitte..toivottavasti pian !!

mitä enemmän on suu kiinni ja ei puhu sitä alkaa särkeä. olen myös kuullu että liikuttelu (kielen ja sen tapin) auttaa sitä paranemaan,tiedä sitten. Mulla itsellä on pitkä kieli ja se helpotti lävistyksen laittoa mutta voipi olla että paraneminen on sit toinen juttu. mä söin eilen (jo!) leipää ja söinkin sitä sitten tunnin eikä siitä iloa ollut kun ei ruokaa uskalla laittaa ollenkaan kielen päälle.

luulin muutaman kerran jo nielaiseeni sen tapinkin :)

kipee on,täytyy sanoo et tuskaa. mut nyt voikin sit joulua odotellessa hyvin mielin pudottaa pari kiloa painoa ;)

• SiiTii
        lara¨¨ kirjoitti:

mitä enemmän on suu kiinni ja ei puhu sitä alkaa särkeä. olen myös kuullu että liikuttelu (kielen ja sen tapin) auttaa sitä paranemaan,tiedä sitten. Mulla itsellä on pitkä kieli ja se helpotti lävistyksen laittoa mutta voipi olla että paraneminen on sit toinen juttu. mä söin eilen (jo!) leipää ja söinkin sitä sitten tunnin eikä siitä iloa ollut kun ei ruokaa uskalla laittaa ollenkaan kielen päälle.

luulin muutaman kerran jo nielaiseeni sen tapinkin :)

kipee on,täytyy sanoo et tuskaa. mut nyt voikin sit joulua odotellessa hyvin mielin pudottaa pari kiloa painoa ;)

Voi sua ko oot jo leipää saanu alas!

Mää en tiiä onko mulla pitkä vai mikä kieli mut tosi helpolla se sen sai laitettua.

Siis mulla erittyy limaa ihan hulluna suuhun kokoajan..tympeä..ja kieli on aika turvoksissa.Ajattelin lähtä jätskikauppaan..jos vaikka ostas mehujäätä ja lutkuttelis sitä tämän illan.Joo ja todellaki mahtava homma jos sais ennen joulua muutaman kilon pois..=D

• lara¨¨
        SiiTii kirjoitti:

Voi sua ko oot jo leipää saanu alas!

Mää en tiiä onko mulla pitkä vai mikä kieli mut tosi helpolla se sen sai laitettua.

Siis mulla erittyy limaa ihan hulluna suuhun kokoajan..tympeä..ja kieli on aika turvoksissa.Ajattelin lähtä jätskikauppaan..jos vaikka ostas mehujäätä ja lutkuttelis sitä tämän illan.Joo ja todellaki mahtava homma jos sais ennen joulua muutaman kilon pois..=D

kyllä leipää tyhmänä söin. mehujää olis tosi hyvä mut unohdin ostaa. suu on täynnä ylimääräistä kuolaa!

• SiiTii
        lara¨¨ kirjoitti:

kyllä leipää tyhmänä söin. mehujää olis tosi hyvä mut unohdin ostaa. suu on täynnä ylimääräistä kuolaa!

Läheppäs kauppaan ja syöpötellään yhessä mehujäätä tää ilta! Heh ..miun pittää alakaa kuola poskella tekkee ukolleni ja pikku-ukolleni jotain ruokaa..toivttvasti listalla ei ole pitsaperjantai..onko sulla muuten mese osotetta vois vaihtaa kuulumiset ja paranemiset..tai mitenhän senki vaihto onnistuu..ei kai täne voi sellasii laitella..tai sähköpostii..?

• lara¨¨
        SiiTii kirjoitti:

Läheppäs kauppaan ja syöpötellään yhessä mehujäätä tää ilta! Heh ..miun pittää alakaa kuola poskella tekkee ukolleni ja pikku-ukolleni jotain ruokaa..toivttvasti listalla ei ole pitsaperjantai..onko sulla muuten mese osotetta vois vaihtaa kuulumiset ja paranemiset..tai mitenhän senki vaihto onnistuu..ei kai täne voi sellasii laitella..tai sähköpostii..?

hmm.. niinmpä no tuota tuota, laita tänne ensin ,tää on roska postilaatikko [email protected]

• missing.you

Sun lävistys onki varmaan jo kivasti parantunu..

Ei mullakaan ottanu kipeetä kun laitoin tän 2 vuotta sitte. Kävi niinku sullaki että odotin kipua ja sit se oliki jo paikoillaan :)
      Mä menin heti sen jälkeen sillon kahville kaverin kans, no en kahvia juonu mut yritin juoda pirtelöä pillillä ja vitsit ku oli hankalaa se pillillä imeminen :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      312
      6088
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3596
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2780
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2151
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1718
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1160
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      142
      947
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      918
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      874
    Aihe