naiset jotka

enkuli.....

Niin eli miks naiset, jotkaa antaa joka miehelle löytää itselleen kyllä aviomiehen. Ja sitäkin sitten petetään seläntakana. Kun taas kiltit tytöt jotka kaipais vain rakkautta jää yksin. Eli ei me naiset teistä miehistä yhtään erotuta, kyllä tekin niihin renttuihin rakastutte. Kun kiltti ei kelpaa niin pitäiskö huoraks ryhtyä, että sais edes jonkilaista arvostusta.

13

1743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että maailmassa

ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa. Huora tai enkeli ja renttu tai hissukka.
      Joopa joo, katsopa peiliin ja mieti kuinka "kiltti" olet, kun tuollaisia juttujakin katkerana suustasi päästelet. Hyh hyh!

• olet?

Etsin nimittäin teitinlaista?Harvassa todellakin oletta!Jospa löytäs neulan heinäsuovasta.

• JJ.

Älä vaan miksikään lutkaksi ryhdy! Kyllä meitäkin miehiä vielä riittää aika paljonkin, jotka tykätään kilteistä naisista. Mä ottaisin mielelläni kiltin ja rakastavan naisen. En todellakaan huoli mitään jakorasioita ja petturi akkoja!

• p ikuli

se naisesta nyt mitään huoraa tee jos antaa piparia.

• tavallinen kiltti piltti

olen kiltti, tavallinen, laitan ruokaa, leivon, siivoan, myös autoni, osaan ommella ja kutoa ja pidän seksistä ja osaan kaikenlaista muuta mitä perheenemännältä vaaditaan mutta sitä ei kukaan arvosta koska en näytä seksikkäältä.
      Olen halunnut että minua arvostettaisiin siltä pohjalta mitä olen ja mitä osaan mutta ei sellaisesta nykymiehet välitä, tuhmat ja seksikkäät kiinnostaa joten kyllä molemmat sukupuolet tai ainakin suurin osa tykkää tuhmista ja rentuista.

• Emmanuele

välilläpä tuntuu ettei"tuhmatkaan" naiset löydä vakisuhdetta. Tuhmaa naista kyllä pannaan mutta se on sitten siinä.
      Löytääkö nykyään enää kukaan kumppania? Ihmiset haluavat vain hyppiä mättäältä mättäälle..

• parparat...

ovat ihmissuhdemaailman kerjäläisiä...

• Jou.

Kovasti jossain keskustelussa kehuskelit että pimpsaa olet isolle kasalle miehiä sntanut. Arvaa vaan, arvostaako ne baari hemmot sun yläpäätä sen jälkeen mitenkään erityisemmin. Pienellä pihtaamisella ensin alkuun voi päästä pitkälle.

• Heppi

että ihminen on pohjimmiltaan laiska ja haluaa päästä helpolla. Kait sitä sitten vaimoksi haluaa sellaisen, jolta saa helpolla ettei tarvitse koko viikkoa vokotella. Toimii varmaan molempiin suuntiin.

Itse olen kyllä eri rotua.

• vato retro

Jätä se huorittelu ja live your own life. Silloin sustakin vois, joskus, olla miehille jotain iloa.

• eitykkä

Kyllä vain pitäisi huoraksi ryhtyä. Sitten elämä hymyilee :)

• mua

pliide

• Tyttis79

tää, mut sanon vaan, että parhaita sängyssä on just ne tavisnaiset ja tavismiehet.

Pelkkkä pan*ja ei täytä ehkä kovinkaan mainiosti hyvän rakastajan ominaisuuksia.

Ehkä joku aasinsilta tohon ap:n viestiin voi löytyä :P

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe